Bendrovė „Google“ savo socialiniame tinkle „Google+“ įdiegė „Google+ Pages“ paslaugą, suteikiančią galimybę įmonėms ir organizacijoms skelbti savo turinį, kuris padėtų susisiekti su šį tinklą naudojančiais savo prekių ir paslaugų vartotojais.
Už inžineriją atsakingo „Google“ vyresniojo viceprezidento Vico Gundrota teigimu, iki šiol „Google+“ savo pastangas buvo sutelkęs į vienų žmonių ryšių su kitais stiprinimą, tačiau su „Google+ Pages“ ir verslui bus paprasčiau užmegzti bei palaikyti rysius su savo potencialiais ar esamais klientais.
„Google“ pranešime sakoma, kad pradėta diegti „Google+ Pages“ paslauga ilgainiui bus prieinama visose šalyse veikiančioms įmonėms ir organizacijoms. Nuo pat „Google+“ socialinio tinklo debiuto šių metų birželį bendrovės stengėsi įregistruoti jame savo paskyras, tačiau tinklo administracija ne privačių asmenų profilius uždarydavo.
Po kurio laiko „Google“ pradėjo testuoti korporatyvines paskyras, o „bandomaisiais triušiais“ panoro tapti tūkstančiai bendrovių. Dabar „Google+ Pages“ tinklalapiuose įmonės gali skelbti informaciją apie save, kviesti tinklo vartotojus tiesiogiai bendrauti videokonferencijose ar tekstinėmis žinutėmis, gauti atsiliepimų, skelbti norimą turinį. Pranešama, kad savuosius „Google+ Pages“ puslapius jau sukūrė „Pepsi“, „Toyota“, kitos gerai žinomos bendrovės. Be to, „Google“ įtraukė „Google+ Pages“ tinklalapius į savo paieškos sistemos rezultatų sąrašą.
Šiame vaizdo siužete – „Google+ Pages“ pristatymas.