pininfarina
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „pininfarina“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „pininfarina“.
„Pininfarina“ pademonstravo meistrystės lygį: sukūrė ribotos laidos „Morgan“
„Morgan“ ir „Pininfarina“ pristatė išskirtinio stiliaus, dvivietį rodsterį, kuriam buvo skirtas žavingas „Midsummer“ vardas.
Naujasis modelis, kurio pagrindą sudaro jau kurį laiką gaminamo „Morgan Plus Six“ struktūra, dėvi nuostabiai atrodantį, rankomis suformuotą „Pininfarina“ meistrų suprojektuotą kėbulą.
Abiejų kompanijų atstovai teigia, jog šis automobilis – tai jų sukauptos patirties demonstracija ir veiklos įprasminimas.
Trys „Fiat“ modeliai, kurie dešimtį metų buvo itališkos prabangos simboliais
Atsidarę bet kurį automobilių skelbimų portalą ir ten pasirinkę „Fiat“ markės automobilius, netrukus susipažintumėte su ganėtinai skurdžiai ir įvairiapusiška modelių gama, kurioje nėra ypatingai gausus kiekis modelių, kurių charakteristikos, išvaizda ar neeiliniai sprendimai priverstų nustebti.
Didžiausias Italijos automobilių gamintojas jau kurį laiką nesugeba atrasti savo tikrojo pašaukimo, kuris padėtų spalvingą istoriją turinčiam gamintojui suklestėti.
„Pininfarina Battista“ pagerino du pasaulio greičio rekordus
Indijoje savo naujausią elektrinį superautomobilį pristatanti „Pininfarina“ ryžosi į pagalbą pasitelkti patį geriausią automobilio pristatymo instrumentą – greitį.
Atvykę į Indijoje esantį „Natrax“ bandymų poligoną, „Pininfarina Battista“ pademonstravo tai, ko vietiniai automobilių entuziastai dar nebuvo matę.
Elektromobilių galia ir įsibėgėjimas jau nedaro įspūdžio: vairuotojai tikisi ko kito
Elektromobiliai labiausiai vertinami dėl tylios ir aplinkos neteršiančios pavaros bei aukštesnio komforto lygio. Ypač spartus pagreitėjimas – taip pat akivaizdus privalumas, tačiau automobilių entuziastai elektros pavaras vis dar vertina ganėtinai skeptiškai. Tačiau gamintojams ruošiant naujas sportiškas elektromobilių versijas ir ypatingą dėmesį skiriant vairavimo malonumui, ši nuostata gali greitai pasikeisti.
Itališkų genų turintis amerikietis: „Chevrolet Corvette Rondine“
Kai 1953-iųjų sausio 17 dieną Niujorke vykusioje „General Motors“ kompanijos rengiamoje „GM Motorama“ parodoje debiutavo pirmosios kartos „Chevrolet Corvette“, taip pavadinta nedidelės ir manevringos karinio laivyno fregatos garbei, niekas nesitikėjo, kad demonstracinis modelis sulauks tokio didžiulio dėmesio.
Interjero dizainerė Aurelija kviečia pasižvalgyti: butas, alsuojantis 80-ųjų dvasia
Interjero dizainerė Aurelija Slapikaitė laidos „Penkių žvaigdučių būstas“ komandą pakvietė apsilankyti 80-ųjų stiliaus bute, kuris išsiskiria neįprastais sprendimais ir jaukumu bei buvo įrengtas pačios dizainerės rankomis.
Įžengus į namus, pasitinka jaukus prieangis, kurio pagrindiniu akcentu tapo autentiška spausdinimo mašinėlė bei sieninės spintos – tiesa, neįprastos ir turinčios istoriją.
„Ferrari FZ93“: Ko gero, pats baisiausias „Ferrari“
„Ferrari“ ir „
Pininfarina“ arba „Alfa Romeo“ ir „Bertone“. Tai dveji pavyzdžiai, kurie parodo, jog automobilių gamintojai retkarčiais suranda kone idealius partnerius, gebančius pasirūpinti itin svarbia sritimi – automobilių dizainu.
Tuo tarpu „
Zagato“, bent jau pastaruoju metu, labai dažnai siejama su „Aston Martin“. Per pastaruosius dešimt metų „Zagato“ suprojektavo 18 skirtingų automobilių. Iš jų net 10 dėvi „Aston Martin“ atributiką.
Giovanni Farina : „Pininfarina“ dizaino studijos įkūrėjo šešėlyje likęs brolis
„Pininfarina“ – kadaise daugelio geidžiama automobilių dizaino studija, kuri dabar siekia iš naujo atrasti savo vietą ir taip ankštoje automobilių industrijos žaidimų aikštelėje.
Dabartiniai „Pininfarina“ vadovai puikiai žino, jog susigrąžinti prarastą šlovę nebus paprasta, tačiau šis kartas bus kitoks. Mat dabar „Pininfarina“ priklauso milžiniškam „Mahindra Group“ koncernui, kuris prieš keletą metų panoro atsikratyti 168 mln. eurų už galimybę „Pininfarina“ valdymą perimti į savo rankas.
Dizainas – automobilio ilgaamžiškumo garantas
„Negražūs lėktuvai neskrenda“, – yra pasakęs vienas garsus aviatorius, o kiek modifikuotą posakį galima priskirti ir automobiliams. Prastai atrodantys automobiliai neturi išliekamosios vertės ir nėra atsimenami praėjus pusšimčiui metų po jų gamybos, tačiau dizaino šedevrų istorija visai kita. Ne paslaptis, jog daugelis tų šedevrų gimė Italijoje.
„Dizainas yra svarbus kiekvienam automobiliui – nuo jo prasideda kliento pažintis su kiekvienu modeliu.
„Momo Mirage“: Neišsipildžiusi amerikiečių verslininkų svajonė
Tarptautinis projektas turėjęs įkūnyti naujausias technologijas, tobulą surinkimo kokybę, neįtikėtinas charakteristikas ir nuostabų, aukščiausio lygio komfortą. Visą tai turėjo pasiūlyti – „Momo Mirage".
Pirmąjį sakinį, kuri perskaitėte, sukūrė šio automobilio autoriai. Būtent šiuos žodžius galėjote perskaityti „Momo Mirage“ brošiūroje, katrą bendrovės atstovai dalino 1972 metais įvykusioje Niujorko automobilių parodoje.
REKLAMA
REKLAMA
„Alfa Romeo Tipo 256 Cabriolet Sportivo“: Vienintelis ir nepakartojamas
Ant kelių priverčiantis atsiklaupti automobilių dizainas – tai bene viena svarbiausių „Alfa Romeo“ markės automobilių savybių, kurią bendrovės vadovai pabrėžia kiekvieno naujo modelio pristatymo metu.
„Alfa Romeo“ sukurtų automobilių katalogas yra storas, netgi labai storas. Kiekviename puslapyje surasite įdomų, išskirtinį, unikalų modelį, dėl kurio anksčiau ar vėliau automobilių entuziastų pasaulis išėjo iš proto.
Ženevos automobilių paroda 2019: „Pininfarina“ elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 2 sekundes
Visame pasaulyje žinoma dizaino studija pagaliau nusprendė įžengti į serijinę automobilių gamybą su unikaliu, itin greitu, savo gamybos elektromobiliu.
Trumpai tariant – tai pats galingiausias automobilis, kuris kada nors buvo sukurtas per labai ilgą ir spalvingą Italijos automobilių industrijos istoriją.
Už šį istorinį pasiekimą reikėtų dėkoti 120 kWh talpos ličio jonų baterijoms, kurių dėka „Pininfarina Battista“ išvysto sunkiai suvokiamą 1900 AG ir 2300 Nm sukimo momentą.
„Fiat 130 Maremma“: Automobilis, kuris turėjo pakeisti kompanijos įvaizdį
„Shooting brake“ kėbulo tipas yra puikiai pažįstamas visiems automobilių mylėtojams. Trumpai tariant – tai ypatingas sportiško kupė ir patogaus universalo mišrūnas, sujungiantis geriausias abiejų šių automobilių savybes į vieną nestandartinį, tačiau labai patrauklų formatą.
Laiko užmiršti : „BMC 1800 Berlina Aerodinamica“
Automobiliai būna dviejų tipų - automobiliai, kurie siekia pakeisti industriją ir automobiliai, kurie tik plaukia pasroviui. Inovacijos, netradicinis inžinierių požiūris daugiau kaip šimtą metų tempė visą automobilių industriją į priekį.
„Pininfarina Ferrari Sergio“ : Ribotos laidos „Ferrari 458 Italia“
„Ferrari“ ir kitos egzotiškų automobilių gamintojos puikiai žino kaip reikia patenkinti ilgamečių klientų poreikius. Tačiau tik „Ferrari“ kompanijos vadovai geriausiai žino kaip reikia kurti ribotos laidos modelius. Puikiu pavyzdžiu galėtų tapti štai šis „Pininfarina Ferrari Sergio“, kuris savo gyvenimą pradėjo kaip tik dar vienas koncepcinis automobilis.
11 gražiausių „Pininfarina“ darbų
Automobilių dizaino studija - „Pininfarina“, visame pasaulyje išgarsėjo, kai pradėjo reguliariai dirbti su super-automobilių gamintoja „Ferrari“. Tačiau ne vieną kartą ant bankroto slenksčio atsidūrusi įmonė dirbo ir su kitais gamintojais. Ne tik su „Ferrari“.
Kaip bebūtų keista, tačiau pačius gražiausius automobilius „Pininfarina“ atidavė ne „Ferrari“, bet kitoms kompanijoms. Tačiau dėl to reikėtų kaltinti „Ferrari“ vadovybę, kuri beveik visiems šiame sąraše esantiems projektams pasakė - ne.
„Pininfarina 6.3“ : Pagal užsakymą pagamintas „Mercedes Benz“
Automobilių dizaino įmonei „Pininfarina“ turėtume dėkoti už daugybę nuostabių automobilių, kuriuos sukūrė šios kompanijos inžinieriai. Nors dauguma iš jų pakliūdavo į serijinę gamybą, tačiau „Pininfarina“ turėjo nemažai užsakymų ir iš privačių asmenų, kurie norėdavo ko nors neįprasto, originalaus ir išskirtinio.
„Pininfarina 6.3“ yra vienas iš tų automobilių apie kuriuos nenorėtų kalbėti nei „Pininfarina“, nei automobilį sukurti paprašęs žmogus.
Nuostabaus grožio „Pininfarina Sergio“ tapo tik dar vienu ribotos laidos „Ferrari“
„Pininfarina Sergio“ buvo vienas iš tų koncepcinių automobilių, kuris priversdavo užgniaužti kvapą. Sulaukęs daugybės susidomėjimo, automobilių gamintojas „Ferrari“ nusprendė jį perkelti į ribotą serijinę gamybą.
Po maždaug vienerių trukusių darbų, superautomobilių gamintojas „Ferrari“ oficialiai pristatė bendro naudojimo keliams skirtą „Ferrari Sergio“. Nors koncepcinis automobilis buvo sukurtas „Ferrari 458 Italia“ pagrindu, tačiau italai atrodo šį kartą daugiau laiko praleido tinginiaudami.
Pininfarina Sergio keliauja į ribotą serijinę gamybą
Neįtikėtinai gražūs koncepciniai automobiliai dažniausiai būna skirti tik parodoms ir muziejams, tačiau prieš daugiau nei vienerius metus pristatytas Pininfarina Sergio keliauja į ribotą serijinę gamybą. Tą patvirtino ir Ferrari, kuri ir nusprendė pradėti Sergio modelio gamybą.
Kadangi Sergio konceptas buvo sukurtas ant Ferrari 458 Italia platformos, pritaikyti jį serijinei gamybai nėra labai sudėtinga.
„Maserati“ 100-tojo jubiliejaus proga parduoti 15 mln. litų vertės istoriniai automobiliai
Italijos automobilių gamintojo „Maserati“ 100 metų jubiliejaus šventėje vykusiame aukcione parduoti trys istoriniai „Maserati“, kurių vertė daugiau nei 15 mln. litų. Daugiausiai dėmesio aukcione sulaukė legendinių lenktynininkų Juan Manuel Fangio ir sero Stirlingo Moso pilotuotas „Maserati 250F“ formulės 1 bolidas, kuris parduotas už 11 mln. litų. „Maserati 250F“ pergalių sąskaitoje yra 1957-ųjų Pasaulio vairuotojų įskaitos čempiono vardas ir daugybė pergalių formulės 1 trasose.
Premjera: prabangus „BMW“ pagal „Pininfarina“
„BMW“ ir „Pininfarina“ pristatė bendrą savo kūrinį – prabangų koncepcinį kupe „Gran Lusso“. „Pasaulio automobilių bendruomenei automobilis buvo pristatytas Italijoje, tradiciniame „Concorso d'Eleganza Villa d'Este“.
Elegantiškas „Pininfarina“ konceptas
Saulėtą trečiadienio rytą, Vokietijoje įsikūrusi automobilių kompanija „BMW" kartu su viena garsiausių dizaino įmonių „Pininfarina", atskleidė keletą detalių apie pirmąjį kompanijų projektą.
„Lusso Pininfarina Coupe“ vardu pakrikštytas konceptas oficialiai bus pristatytas „Concours d'Elegance Villa d'Este“ metu. Pasak kompanijų atstovų, naujasis konceptas įkūnyja svarbiausias „BMW" automobilių savybes.
Kiečiausios „Ferrari“ koncepcijos
Kaip ir dauguma serijinių modelių, „Ferrari“ konceptų kėbulai yra sukurti „Pininfarina“ dizainerių, kurie, kaip žinia, yra vieni geriausių šiame versle. Tarp nuostabių superautomobilių kartas nuo karto įsiterpia viena kita koncepcija, apie kurias mes šiandien ir pakalbėsime.
„Maserati“ didžiuojasi suburta stipria profesionalų komanda
Prabangių sportinių automobilių gamintojas „Maserati“, priklausantis Italijos koncernui „Fiat Group Automobiles“, planuoja itin sėkmingus ateinančius metus. Ambicingus planus gamintojas sieja su nauja 500 mln. eurų vertės gamykla Italijoje, didėjančiomis gamybos apimtimis - iki 2015 m. gamybą planuoja padidinti nuo 6 tūkst. iki 50 tūkst. automobilių per metus, ir su nuolat stiprinama specialistų komanda.
Gandai: naujasis „Alfa Romeo“ rodsteris bus pavadintas „Duetto“
Prieš porą mėnesių „Mazda“ ir „Fiat“ oficialiai paskelbė savo planus bendromis pajėgomis kurti naują rodsterį. Kol kas buvo žinoma tik tiek, kad modelis bus konstruojamas būsimos populiariojo japonų kabrioleto kartos MX-5 platformos pagrindu, tačiau dabar amerikiečių automobilių žurnalas „Car & Driver“ pateikia neoficialią informaciją apie itališkąją „Alfa Romeo“ pusę šiame projekte.
Mirė legendinis automobilių dizaineris S. Pininfarina
Mirė legendinis automobilių dizaineris Seržijo Pininfarina (Sergio Pininfarina). Jo vadovaujama šeimos bendrovė kūrė beveik visų „Ferrari“ modelių dizainą. 85 metų S. Pininfarina mirė naktį į antradienį savo namuose Turine, praneša agentūra AP.
1930-aisiais įsteigta kėbulų gamybos ir dizaino kompanija „Pininfarina“, be kita ko, kūrė „Fiat“, „Alfa Romeo“, „Cadillac“ ir „Volvo“ automobilių dizainus.
S. Pininfarina šeimos bendrovės prezidentu buvo paskirtas po savo tėvo mirties 1966-aisiais.
Ekskursija aplink vienetinį „Ferrari“
„Ferrari P4/5 Competizione“ – unikalus automobilis. Jis pasaulyje yra vienas vienintelis ir nepakartojamas. Šį automobilį amerikiečių kolekcinininkui Jim Glickenhaus sukūrė „Pininfarina“ dizaino studija.
„Ferrari P4/5 Competizione“ pirminė paskirtis – dalyvavimas Niurburgringo lenktynėse. Jis sukurtas kaip „street legal“ tipo lenktyninis bolidas. Beje, „Žaliajame pragare“ šis automobilis jaučiasi kaip namie – ratas per 6 minutes ir 51 sekundę yra puikus tokio tipo automobilio rezultatas.
Gitaros legendai E. Claptonui – vienetinis „Ferrari“ superautomobilis
„Ferrari“ gerbėjui ir puikiam gitaristui Ericui Claptonui buvo pagamintas vienetinis automobilis. Sukurtas bendromis „Centro Stile Ferrari“, dizaino studijos „Pininfarina“ ir inžinierių Maranelo mieste pajėgomis „SP12 EC“ šis automobilis yra tarsi pagarbos ženklas gitaristo muzikinei veiklai ir ne vienerius metus siekiančiai jo kaip „Ferrari“ superautomobilių savininko patirčiai.
„Pininfarina“ lipa iš duobės?
Tuoj bus keturi metai, kai važiuodamas namo motoroleriu Turino priemiestyje žuvo Andrea Pininfarina. Jis buvo visame pasaulyje puikiai žinomos dizaino studijos „Pininfarina“ savininkas, o taip pat šios studijos įkūrėjo ir daugybės iškilių automobilių autoriaus Batista Pininfarina anūkas.
Tuomet, 2008 metų vasaros pabaigoje, maestro mirtis sujaukė ir taip painią situaciją kompanijoje – nuo 2004 metų „Pininfarina“ veikla, švelniai tariant, pelninga nebuvo.
„Pininfarina“ svarsto apie galimą koncepto „Cambiano“ gamybą
Italų dizaino studijos „Pininfarina“ vadovai svarsto apie galimą Ženevos parodoje debiutavusio koncepcinio hibridinio automobilio „Cambiano“ gamybą. Jei būtų priimtas teigiamas sprendimas, „Pininfarina“ kartu su savo partneriais pagamintų nedidelę seriją tokių automobilių.
Jei būtų priimtas teigiamas sprendimas, „Pininfarina“ konstruktoriai generatorių sukančią inovatyvią dyzelinę turbiną pakeistų kompaktiškų dyzeliniu varikliu. Pagrindinis italus neraminantis dalykas – kaina.
„Pininfarina“ Ženevoje pristatė stilingo hibrido viziją
„Pininfarina“ ilgai ilgai slapukavo, smalsiai publikai mestelėdama tai vieną, tai kitą savo koncepcinio automobilio „Cambiano“ fragmento eskizą. Na o dabar, Ženevos automobilių parodoje, italų stilistų kūrinys suspindo visame gražume.
Kaip teigia „Pininfarina“ atstovai, pavadinimas „Cambiano“ yra duoklė Cambiano miestui, kuriame įsikūrusi pagrindinė „Pininfarina“ būstinė.
Pininfarina Cambiano
Cambiano - tai vietovė, kurioje įsikūrusi Pininfarina studija. Jau 30 metų, kaip veikia čia įkurta stiliaus studija. Ir jau 10 metų, kaip egzistuoja Pininfarina techninis centras.
Ta proga Pininfarina pagamino koncepcinį modelį. Cambiano, kurį parodys Ženevos automobilių parodoje. Tai netradicinės formos kupė. O gal sedanas be vienos durelės? Automobilyje jų yra 3: 2 vienoje pusėje ir 1 - kitoje. Automobilio ilgis 4,8 m. Svoris - 1680 kg. Automobilis varomas 4 elektrinių variklių.
„Pininfarina Cambiano“ nusimetė paslapties skraistę
Jau pasakojome jums apie „Pininfarina“ planus nustebinti pasaulį efektingu koncepciniu automobiliu. Į Ženevos automobilių parodą italai atveš sportišką sedaną „Cambiano“. Na o dabar italų leidinys „Quattroruote“ parodė tikslius skaitmeninius automobilio piešinius.
Anksčiau, kaitindami laukimo atmosferą „Pininfarina“ žmonės per savaitę parodydavo tik vieną fotografiją, kurioje būdavo matomas tik vienas ar kitas automobilio fragmentas. Na, o dabar galime pasigrožėti visu vaizdu.
„Pininfarina“ toliau rodo koncepcinio „Cambiano“ fragmentus
Jau pasakojome jums apie „Pininfarina“ planus nustebinti pasaulį efektingu koncepciniu automobiliu. Į Ženevos automobilių parodą italai atveš sportišką sedaną „Cambiano“, bet kaitindami laukimo atmosferą „Pininfarina“ žmonės rodo fotografijas, kuriose užfiksuoti tik šio automobilio fragmentai. Na, o dabar italai aistras kursto paviešinę panašaus stiliaus filmuotą medžiagą, kur parodyta galinė automobilio dalis.
„Aston Martin“ ir „Zagato“: istorija tęsiasi
Nors Turinas pamažu praranda savo išskirtinį statusą automobilių dizaino srityje, tačiau vis dar yra laikomas „aukštosios mados“ centru. Būtent šiame Italijos mieste ir jo provincijos apylinkėse įsikūrę tokios stambiausiomis nepriklausomomis dizaino studijomis laikomos kompanijos, kaip „Pininfarina“, „Italdesign“ ar „Bertone“ bei kiek mažesnės, tačiau didžiulę patirtį turinčios firmos kaip „Ghia“ ar „Zagato“. Daugelis iš jų savo veiklą pradėjo dar tais laikais, kai kėbulai buvo gaminami pagal sp...
„Pininfarina Cambiano“: vaizduotę audrina nauji fragmentai
Jau pasakojome jums apie „Pininfarina“ planus nustebinti pasaulį efektingu koncepciniu automobiliu. Į Ženevos automobilių parodą italai atveš sportišką sedaną „Cambiano“, bet kaitindami laukimo atmosferą „Pininfarina“ žmonės prieš savaitę parodė tik vieną fotografiją, kurioje matomas priekinės automobilio dalies fragmentas. Na, o dabar italai aistras kursto paviešinę naujas nuotraukas.
„Lancia Stratos“: reanimuojamas pacientas neišgyveno
Šias eilutes galite skaityti kaip nekrologą. Legendinio automobilio „Lancia Stratos“ atgaivinimo šiuolaikiniame „kūne“ projektas žlugo. – paskelbta, kad projektas stabdomas galutinai. Beje, jau užsakyti 50 automobilių gaminami nebus.
O pradžia buvo tokia romantiška.
„Pininfarina“ pavasariui ruošia efektingą koncepcinį automobilį
Šį pavasarį dizaino studija „Pininfarina“ ruošiasi visus nustebinti efektingu koncepciniu automobiliu – į Ženevos automobilių parodą italai atveš sportišką sedaną „Cambiano“. Savo „Facebook“ socialinio tinklo puslapyje italai išviešino pirmą šio automobilio fotografiją, kurioje matomas priekinės automobilio dalies fragmentas.
Kaip teigia „Pininfarina“ atstovai, pavadinimas „Cambiano“ yra duoklė Cambiano miestui, kuriame įsikūrusi pagrindinė „Pininfarina“ būstinė.
Koncepcinis „Ferrari“ sedanas vėl pasirodys aukcione
Praėjusiame amžiuje, 1980 metais pasauliui buvo parodytas vienas iš pačių neįprasčiausių „Ferrari“. Turino automobilių parodoje buvo demonstruojamas koncepcinis sedanas „Ferrari Pinin“. Spalio 26 dieną šį automobilį galima pabandyti įsigyti „RM Auctions“ aukcione. Beje, parduoti šį automobilį buvo planuota dar vasaros pradžioje.
Uždaroma „Pininfarina Severige“ gamykla
2013 metų gegužės mėnesį „Volvo“ taps vieninteliu įmonės „Pininfarina Severige“ šeimininku. Panašu, kad ta proga... įmonė gali tapti istorijos dalimi.
„Volvo“ pranešė, kad 2013 metų gegužės mėnesį Udevalla mieste esančioje „Pininfarina Severige“ gamykloje bus nutraukta kupe-kabrioleto „Volvo C70“ gamyba. Gamyklos, kurioje dirba 600 žmonių, pajėgumai yra palyginti nedideli, tad „Volvo“ suabejojo dukterinės įmonės rentabilumu.
„Ferrari“ siūlo sedaną už milijoną eurų
Praėjusiame amžiuje, 1980 metais pasauliui buvo parodytas vienas iš pačių neįprasčiausių „Ferrari“. Turino automobilių parodoje buvo demonstruojamas koncepcinis sedanas „Ferrari Pinin“. Na o dabar jį galima įsigyti aukcione.
„Ferrari Pinin“ buvo dedikuotas didžiam automobilių stiliaus meistrui Džovaniui Batistai Farinai ir pačiai dizaino atelje „Pininfarina“, kuri 1980 metais šventė veiklos 50-metį. Sedanas buvo sukurtas naudojant „Ferrari 365 GT4 2+2" pagrindą.
„Ferrari" blokuoja naujojo „Stratos" gamybą?
„Bellissima!" – po bandomojo važiavimo atgimusiu „Stratos" modeliu buvo sužavėtas „Ferrari" prezidentas Luca di Montezemolo ir pasveikino jo kūrėjus. Bet „Fiat" dukterinė įmonė „Pininfarina" pranešė, kad „Ferrari", kuri taip pat priklauso „Fiat", neleido pradėti šio sportiško automobilio gamybos.
Ir visa tai vyksta nepaisant fakto, kad vokiečių verslininkas, „Stratos" atgaivinimo iniciatorius Michaelis Stoschekas, jau turi net 40 potencialių pirkėjų užsakymų.
Trasa iš „Ferrari P4/5 Competizione“ vairuotojo vietos
Vienetinį „Ferrari P4/5 Competizione“ automobilį amerikiečių kolekcinininkui Jim Glickenhaus sukūrė „Pininfarina“ dizaino studija.
Šis automobilis buvo sukurtas dalyvavimui Niurburgringo 24 valandų lenktynėse. Teigiama, kad trasoje automobilis debiutuos jau šiais metais. Automobilis pagamintas naudojant „Ferrari 430 Scuderia“ pagrindą, o visas jo kėbulas pagamintas iš karbono.
Taigi, tai rimtų lenktyninių ambicijų turintis automobilis.
Trasoje bandomas unikalus „Ferrari P4/5 Competizione“
Uždarame poligone bandymų ciklą važiuojant lenktyniniu rėžimu atliko unikalus vienetinis superautomobilis „Ferrari P4/5 Competizione“. Šį automobilį amerikiečių kolekcinininkui Jim Glickenhaus sukūrė „Pininfarina“ dizaino studija.
Šis automobilis buvo sukurtas dalyvavimui Niurburgringo 24 valandų lenktynėse. Teigiama, kad trasoje automobilis debiutuos jau šiais metais. Automobilis pagamintas naudojant „Ferrari 430 Scuderia“ pagrindą, o visas jo kėbulas pagamintas iš karbono.
Kinai pirks Europos automobilių dizaino grandus?
Jau du metai praėjo nuo tos dienos, kai važiuodamas namo motoroleriu Turino priemiestyje žuvo Andrea Pininfarina. Jis buvo visame pasaulyje puikiai žinomos dizaino studijos „Pininfarina“ savininkas, o taip pat šios studijos įkūrėjo ir daugybės iškilių automobilių autoriaus Batista Pininfarina anūkas.
Nuo to laiko „Pininfarina“ studija bandoma parduoti. Dėl šios kompanijos varžėsi bendro Kanados ir Austrijos kapitalo „Magna“ ir indų „Mahindra & Mahindra Ltd.
„Lancia Stratos“ prisikėlimas: svajonė, kuri puikiai važiuoja
Vokiečių verslininkas, automobilių atsarginių dalių fabrikantas Michaelis Stošekas turėtų būti itin laimingas. Jis turi vieną vienintelį „Lancia Stratos“ automobilį, pagamintą pagal to pačio vardo aštunto dešimtmečio ralio legendos receptą. O atlikus bandymus lenktynių trasose paaiškėjo ir tai, kad naujoji „Lancia Stratos“ važiuoja taip puikiai, kad net „duoda į kaulus“ rimčiausiems italų superautomobiliams.
Šiek tiek istorijos.
„Ferrari“ padarė reveransą „Pininfarina“ meistrams
„Pininfarina“ ir „Ferrari“ yra tikrai daugiau nei seni partneriai. Todėl pasveikinti „Pininfarina“ 80-ies metų veiklos jubiliejaus proga „Ferrari“ tiesiog privalėjo.
Sveikinimas skamba solidžiai- tai 80 vienetų serija išleistas „Ferrari 599 SA Aperta“. Raidelės SA- tai tėvo ir sūnaus Pininfarina vardų, Serdgio ir Andrea, valdžiusių firmą tuo metu, kai „Ferrari“ itin daug bendravo su šiais automobilinio stiliaus guru, santrumpos.
Prancūzai kartu su italais kurs elektromobilį
Naftos atsargos pasaulyje sparčiai mažėja ir todėl anksčiau ar vėliau automobilių gamintojams reiks sugalvoti alternatyvias degalų rūšis. Prancūzų kompanija „Bollore“ kartu su italų dizaineriais „Pininfarina“ susitarė, kad 2010 metais kartu išleis elektros energija varomą automobilį. Partneriai akcijų paketą pasidalino lygiai per pusę. Planuojama, kad naujoji transporto priemonė su pilna baterija pravažiuos apie 250 kilometrų miesto režimu.