Tuoj bus keturi metai, kai važiuodamas namo motoroleriu Turino priemiestyje žuvo Andrea Pininfarina. Jis buvo visame pasaulyje puikiai žinomos dizaino studijos „Pininfarina“ savininkas, o taip pat šios studijos įkūrėjo ir daugybės iškilių automobilių autoriaus Batista Pininfarina anūkas.
Tuomet, 2008 metų vasaros pabaigoje, maestro mirtis sujaukė ir taip painią situaciją kompanijoje – nuo 2004 metų „Pininfarina“ veikla, švelniai tariant, pelninga nebuvo. Per aštuonis metus susikaupė net 182,6 milijono eurų skolų. Būta net minčių parduoti kompaniją.
Prieš pusantrų metų „Pininfarina“ žiūrinėjo net pirkliai iš Indijos ir Kinijos. Dėl šios kompanijos varžėsi bendro Kanados ir Austrijos kapitalo „Magna“ ir indų „Mahindra & Mahindra Ltd.“. Vėliau pretendentais į europinio automobilių dizaino korifėjų studiją tapo ir Kinijos automobilių pramonės atstovai. Tai „JAC“, „Brilliance“ ir „BAIC“. Tačiau viskas baigėsi tik ketinimų protokolais.
Tačiau dabar, panašu, situacija taisosi. Dar balandžio mėnesį „Pininfarina“ su kreditoriais sutarė dėl restruktūrizacijos, o mokėjimus kreditoriams pradžią atidėjo nuo 2015 iki 2018 metų. Na o svarbiausia tai, kad šie metai kompanijai žada būti pelningi – pasak kompanijos vadovų operacinių nuostolių išvengti nepavyks, tačiau dėl vienkartinio 45 milijonų eurų pelno kompanija po ilgo laiko tarpo vėl galės pasigirti pliusu, o ne nuostoliais.