Kadangi informacijos apie šį automobilį yra labai mažai, bendrą vaizdą galima susidaryti tik perskaičius keletą labai senų straipsnių ištraukų, kuriuose minimas Olandijos alaus magnatas ir automobilių entuziastas Freddy Heinekenas. Neoficialių šaltinių teigimu, būtent šis žmogus iš pradžių kreipėsi ne į „Pininfarina“, bet į „Mercedes Benz“ su prašymu pagaminti išskirtinio dizaino „300 SEL“ su 6,3 litro, 8 cilindrų benzininį variklį. Tačiau dėl neaiškių jo prašymas buvo atmestas. Tačiau jeigu vienas pasiūlymą atmetė, visada atsiras kas jį priims.
Automobilių mėgėjas iš Olandijos pats įsigijo visiškai naują „Mercedes 300 SEL“ ir nuvežė jį į „Pininfarina“ gamyklą, kurioje didžiausią darbą turėjo atlikti šios įmonės darbuotojai.
Darbai prasidėjo 1969 metais. Ratų bazė ir provėža išliko nepakitusi, tačiau automobilio ilgis išaugo net iki penkių metrų. „Pininfarina“ inžinieriai specialiai šiam modeliui pagamino stogą, pakeitė priekinių ir galinių statramščių poziciją, o kapotas, sparnai, durys ir bagažinės dangtis buvo išmušti iš plieno.
Priekyje buvo sumontuotas 6,3 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris anuomet buvo montuojamas tik į 2.5 tonos sveriantį „Mercedes 600“ limuziną. 250 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą išvystantis motoras sugebėdavo beveik 2 tonas sveriantį automobilį iki 100 km/val. išjudinti per maždaug 6 sekundes ir leisdavo pasiekti 225 km/val. maksimalų greitį.
Kaip manote, kokią sumą pinigų reikėtų atsinešti į „Pininfarina“ dirbtuves su prašymu sukurti vienetinį automobilį? Pagaminti tokį automobilį anuomet kainavo 400 tūkst. Olandijos Antilų Guldenų arba jeigu išverstume į dabartinę valiutą - 197,303 eurus.