• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių dizaino įmonei „Pininfarina“ turėtume dėkoti už daugybę nuostabių automobilių, kuriuos sukūrė šios kompanijos inžinieriai. Nors dauguma iš jų pakliūdavo į serijinę gamybą, tačiau „Pininfarina“ turėjo nemažai užsakymų ir iš privačių asmenų, kurie norėdavo ko nors neįprasto, originalaus ir išskirtinio.
„Pininfarina 6.3“ yra vienas iš tų automobilių apie kuriuos nenorėtų kalbėti nei „Pininfarina“, nei automobilį sukurti paprašęs žmogus. Kodėl? Tokį ekstravagantišką automobilį paprašęs žmogus dažniausiai siekia išlaikyti anonimiškumą. Nenorėdamas visuomenės dėmesio, iš Olandijos kilęs vyras net gi sumokėjo „Pininfarina“ kompanijos vadovams, jog neprasitartų ir pasirūpintų, jog šio projekto nebūtų „Pininfarina“ įrašuose.

Automobilių dizaino įmonei „Pininfarina“ turėtume dėkoti už daugybę nuostabių automobilių, kuriuos sukūrė šios kompanijos inžinieriai. Nors dauguma iš jų pakliūdavo į serijinę gamybą, tačiau „Pininfarina“ turėjo nemažai užsakymų ir iš privačių asmenų, kurie norėdavo ko nors neįprasto, originalaus ir išskirtinio.
„Pininfarina 6.3“ yra vienas iš tų automobilių apie kuriuos nenorėtų kalbėti nei „Pininfarina“, nei automobilį sukurti paprašęs žmogus. Kodėl? Tokį ekstravagantišką automobilį paprašęs žmogus dažniausiai siekia išlaikyti anonimiškumą. Nenorėdamas visuomenės dėmesio, iš Olandijos kilęs vyras net gi sumokėjo „Pininfarina“ kompanijos vadovams, jog neprasitartų ir pasirūpintų, jog šio projekto nebūtų „Pininfarina“ įrašuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

752


Kadangi informacijos apie šį automobilį yra labai mažai, bendrą vaizdą galima susidaryti tik perskaičius keletą labai senų straipsnių ištraukų, kuriuose minimas Olandijos alaus magnatas ir automobilių entuziastas Freddy Heinekenas. Neoficialių šaltinių teigimu, būtent šis žmogus iš pradžių kreipėsi ne į „Pininfarina“, bet į „Mercedes Benz“ su prašymu pagaminti išskirtinio dizaino „300 SEL“ su 6,3 litro, 8 cilindrų benzininį variklį. Tačiau dėl neaiškių jo prašymas buvo atmestas. Tačiau jeigu vienas pasiūlymą atmetė, visada atsiras kas jį priims.
Automobilių mėgėjas iš Olandijos pats įsigijo visiškai naują „Mercedes 300 SEL“ ir nuvežė jį į „Pininfarina“ gamyklą, kurioje didžiausią darbą turėjo atlikti šios įmonės darbuotojai.
Darbai prasidėjo 1969 metais. Ratų bazė ir provėža išliko nepakitusi, tačiau automobilio ilgis išaugo net iki penkių metrų. „Pininfarina“ inžinieriai specialiai šiam modeliui pagamino stogą, pakeitė priekinių ir galinių statramščių poziciją, o kapotas, sparnai, durys ir bagažinės dangtis buvo išmušti iš plieno.

REKLAMA

Mercedes-Benz-300-SEL-63-Pininfarina-Coupe-03


Priekyje buvo sumontuotas 6,3 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris anuomet buvo montuojamas tik į 2.5 tonos sveriantį „Mercedes 600“ limuziną. 250 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą išvystantis motoras sugebėdavo beveik 2 tonas sveriantį automobilį iki 100 km/val. išjudinti per maždaug 6 sekundes ir leisdavo pasiekti 225 km/val. maksimalų greitį.
Kaip manote, kokią sumą pinigų reikėtų atsinešti į „Pininfarina“ dirbtuves su prašymu sukurti vienetinį automobilį? Pagaminti tokį automobilį anuomet kainavo 400 tūkst. Olandijos Antilų Guldenų arba jeigu išverstume į dabartinę valiutą - 197,303 eurus.

f4a51cb98112a3d879856e0d66de3464_XL

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų