Vokiečių verslininkas, automobilių atsarginių dalių fabrikantas Michaelis Stošekas turėtų būti itin laimingas. Jis turi vieną vienintelį „Lancia Stratos“ automobilį, pagamintą pagal to pačio vardo aštunto dešimtmečio ralio legendos receptą. O atlikus bandymus lenktynių trasose paaiškėjo ir tai, kad naujoji „Lancia Stratos“ važiuoja taip puikiai, kad net „duoda į kaulus“ rimčiausiems italų superautomobiliams.
Šiek tiek istorijos. Michaelis Stošekas dar prieš keletą metų užsidegė idėja pagaminti automobilį, kuris taptų legendinio ralinio bolido „Lancia Stratos“ idėjos, filosofijos ir stilistikos reinkarnacija XXI amžiuje. Milijonieriui padėjo italų konstruktoriai ir stilistai iš „Pininfarina“. Rezultatas gavosi išties puikus. Tai šiuolaikinis superautomobilis, tačiau vien užmetus akį į „Pininfarina“ kūrinį aišku, kad tai „Lancia Stratos“.
Iš pradžių vokiečių milijonierius buvo nusiteikęs pasitenkinti tik vienu prikeltos legendos egzemplioriumi, tačiau dabar jau svarsto galimybe pagaminti bent 20 naujųjų „Lancia Stratos“ vienetų. Tiesa, dar neaišku, ar „Pininfarina“ gaus iš „Fiat“ koncerno teisę ant naujojo „Stratos“ naudoti „Lancia“ emblemą.
Jau atlikti oficialūs šio automobilio, pagaminto naudojant „Ferrari F430 Scuderia“ agregatus, bandymai. Pasirodo, „Lancia Stratos“ važiuoja tikrai puikiai. Štai iki 100 km/h greičio „Pininfarina“ kūrinys įsibėgėja tik per 3,3 sekundė, o iki 200 km/h- per 9,7 sek. Tai greičiau, nei tokie pripažinti italų grandai, kaip „Ferrari 458 Italia" ir „Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera".
Naujoji „Lancia Stratos“ sveria tik 1247 kg, o joje sumontuotas „Ferrari 430 Scuderia“ motoras yra 30 a.g. galingesnis nei donore- čia jo galia siekia 540 a.g. Todėl „Lancia Stratos“ svorio ir galios santykis siekia net 2,3 kg/a.g. Išties, vokiečių automobilių dalių fabrikantas galės džiaugtis ne tik vienetiniu ir stilingu automobiliu, bet ir jo techninėmis savybėmis.