Pažvelgę į „Pininfarina“ dizaino studijoje gimusių automobilių sąrašą – jūs neabejotinai nustebtumėte. Mums tiesiog reikėtų priminti tokius modelius kaip: „Honda Beat“, „Peugeot 205“, „Alfa Romeo 164“, „Ferrari Testarossa“, „Cadillac Allante“. Ir tik maža dalis projektų, kurie gimė uždaroje „Pininfarina“ studijoje.
Vis dėlto, Battista Farina įkurta bendrovė neatsirado iš niekur. Įžymusis dizaineris ir inžinierius šią kompaniją įsteigė po to, kai įgavo užtektinai patirties kitoje bendrovėje. Kokioje? „Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ – įmonėje, kurią įsteigė ne bet kas kitas, o Battista Farina brolis – Giovanni Farina.
Giovanni Farina - vyresnysis „Pininfarina“ kompanijos įkūrėjo brolis, kuris Turino mieste, 1906 metais atidarė „Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ - automobilių dizaino ir kėbulų gamybos dirbtuves, kuriose savo vaikystę praleido „Pininfarina“ įkūrėjas ir jaunesnysis Giovanni brolis, Battista Farina bei dar vienas itin svarbus asmuo Italijos automobilių industrijai – Pietro Frua.
Giovanni buvo vienas iš tų žmonių, kuris savo jaunesnįjį brolį įkvėpė ir išmokė automobilių kėbulų gamybos ir automobilių dizaino meno. Būtent Giovanni buvo tas žmogus, kuris paskatino savo jaunąjį brolį tapti įžymiosios dizaino studijos įkūrėju.
Kaip bebūtų keista, tačiau Battista Farina ir jo sugalvotas prekinis ženklas – „Pininfarina“, visame pasaulyje yra žinomas. Kodėl? Ar vyresnysis Battista brolis per keletą dešimtmečių nesukūrė ne vieno gražaus, įspūdingo, verčiančio išsižioti ratuočio? Atvirkščiai.
Giovanni Farina kartu su savo broliu ir kitais jaunesniaisiais inžinieriais, kurie vėliau įkūrė savo dirbtuves, suprojektavo dešimtis pačių gražiausių ir, ko gero, įspūdingiausių to laikmečio itališkų automobilių.
Tiesiog leiskite paminėti keletą pavyzdžių: „Alfa Romeo 6C 1500 Super Sport“, „Alfa Romeo 6C 2500 S “, „Cisitalia 202 Coupe“ kupė, „Italmeccanica IT160“.
Pasibaigus antrajam pasauliniam karui, Giovanni Farina nusprendė atsitraukti nuo „Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ valdymo ir įmonės valdymą perdavo savo sūnui – Attilia Farina.
Garsaus specialisto valdymo laikotarpiu „Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ padėjo suprojektuoti „Fiat 1500“ ir į jį panašų brolį – „Simca 8“. Be to, Attilia Farina valdymo laikotarpiu, jo brolis, Giuseppe Farina, tapo pirmuoju Formulės 1 čempionu.
Vis dėlto, Attilia Farina turėjo pripažinti kitų, ypatingai agresyviai veikusių konkurentų pranašumą. Tuomet automobilių gamintojus viliojo „Ghia“, „Vignale“ ir „Pininfarina“ atstovai, tad nuošalyje likusi „Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ vos po keleto metų priartino prie itin nepalankaus sprendimo – pripažinti kitų viršenybę ir paskelbti bankrotą.
„Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ dirbtuvių durys oficialiai užsidarė 1953 metais. Tuo tarpu „Stabilimenti Industriali Giovanni Farina SA“ įmonės įkūrėjas mirė 1957 metais.