• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ferrari“ ir kitos egzotiškų automobilių gamintojos puikiai žino kaip reikia patenkinti ilgamečių klientų poreikius. Tačiau tik „Ferrari“ kompanijos vadovai geriausiai žino kaip reikia kurti ribotos laidos modelius. Puikiu pavyzdžiu galėtų tapti štai šis „Pininfarina Ferrari Sergio“, kuris savo gyvenimą pradėjo kaip tik dar vienas koncepcinis automobilis.
„Pininfarina“ pademonstravusi šį koncepcinį automobilį, sulaukė didžiulio susidomėjimo ir klausimų iš įvairiausių kolekcionierių - „Ar jis bus gaminamas? Jeigu ne - pagaminkite - aš jį nupirksiu.“ Šias kalbas išgirdę „Ferrari“ vadovai labai greitai į savo dirbtuves atsivežė standartinį „Ferrari 458 Italia“ ir pradėjo ruošti šį automobilį transformacijai.
„Ferrari Sergio“ buvo aprūpintas specialiai šiam modeliui sukurtais priekiniais žibintais, ratlankiais, buferiais, galiniu difuzoriumi, oro paėmimo angomis.
Tuo tarpu per vidurį stūkstantis 4.5 litro 8 cilindrų benzininio variklio galia buvo pakelta iki 605. Tiesą sakant, šis automobilis yra labiau artimesnis „458 Speciale“ negu „458 Italia“. Variklis, pavarų dėže, keletas pakabos komponentų ir kompiuteris buvo paimti iš „458 Speciale“.
„Ferrari“ iš viso pagamino tik 6 šio automobilio vienetus, tad norint jį įsigyti, reikėjo ne tik eilėje pastovėti, bet ir įrodyti, jog galite sumokėti bent jau 2.6 mln. eurų. Verta? Jūs pasakykite mums.

„Ferrari“ ir kitos egzotiškų automobilių gamintojos puikiai žino kaip reikia patenkinti ilgamečių klientų poreikius. Tačiau tik „Ferrari“ kompanijos vadovai geriausiai žino kaip reikia kurti ribotos laidos modelius. Puikiu pavyzdžiu galėtų tapti štai šis „Pininfarina Ferrari Sergio“, kuris savo gyvenimą pradėjo kaip tik dar vienas koncepcinis automobilis.
„Pininfarina“ pademonstravusi šį koncepcinį automobilį, sulaukė didžiulio susidomėjimo ir klausimų iš įvairiausių kolekcionierių - „Ar jis bus gaminamas? Jeigu ne - pagaminkite - aš jį nupirksiu.“ Šias kalbas išgirdę „Ferrari“ vadovai labai greitai į savo dirbtuves atsivežė standartinį „Ferrari 458 Italia“ ir pradėjo ruošti šį automobilį transformacijai.
„Ferrari Sergio“ buvo aprūpintas specialiai šiam modeliui sukurtais priekiniais žibintais, ratlankiais, buferiais, galiniu difuzoriumi, oro paėmimo angomis.
Tuo tarpu per vidurį stūkstantis 4.5 litro 8 cilindrų benzininio variklio galia buvo pakelta iki 605. Tiesą sakant, šis automobilis yra labiau artimesnis „458 Speciale“ negu „458 Italia“. Variklis, pavarų dėže, keletas pakabos komponentų ir kompiuteris buvo paimti iš „458 Speciale“.
„Ferrari“ iš viso pagamino tik 6 šio automobilio vienetus, tad norint jį įsigyti, reikėjo ne tik eilėje pastovėti, bet ir įrodyti, jog galite sumokėti bent jau 2.6 mln. eurų. Verta? Jūs pasakykite mums.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų