marketingas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „marketingas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „marketingas“.
Linas Šiautkulis paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos garbės nariu
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) penktadienį, kovo 15 d. vykusiame visuotiniame narių susirinkime vienbalsiai išrinko ir LiMA garbės nariu paskelbė marketingo ekspertą, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovą, sertifikuotą marketingo profesionalą (SMP) Liną Šiautkulį.
Garbės nario statusas už ypatingus nuopelnus Asociacijai arba aktyvią veiklą Lietuvos marketingo bendruomenės labui suteikiamas išskirtiniais atvejais visuotinio narių susirinkimo sprendimu.
Holistinis marketingas – kelias į sėkmingus pardavimus
Holistinis marketingas – gana naujas, madingas terminas, paskutiniu metu dažnai girdimas marketingo specialistų bendruomenės pokalbiuose. Tačiau pagrindinis šio požiūrio principas – marketingo, kaip vidinio verslo variklio – susiformavo gerokai anksčiau.
Pamačiusi naują akciją parduotuvėje šiaulietė įsiuto: „Kaip jūs drįstate?“
Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytoja, kuri piktinasi prekybos centrų taikomomis akcijomis, nukreiptomis į pažeidžiamiausią visuomenės dalį – vaikus. Tuo metu marketingo strategijų ekspertas Linas Šimonis tokias akcijas kritikuoja, o pasak psichologės Sonatos Vizgaudienės, tėvai turi mokėti akcijoms paruošti savo vaikus.
Gyventojai šokiruoti kursų reklama: kuo vyriškas organas susijęs su fotografija?
Socialiniuose tinkluose netyla žmonių diskusijos apie fotografijos kursų reklamos nuotrauką. Gyventojai net neabejoja, mokykla specialiai bananą pavertė vyrišku lytiniu organu. Mokyklos fotografas tai neigia ir tikina, kad su reklama viskas yra gerai. Tik iškrypę žmonės mato kažką kitą. Tuo metu reklamos specialistas teigia, kad ko gero fotografas neturi akių, jei nemato, kas akivaizdu.
Prekybininkų triukai: paaiškino, kaip pigūs bananai ir labirintas parduotuvėje priverčia nusipirkti daugiau
Greičiausiai ne vienam yra tekę užėjus į parduotuvę pieno, išeiti bent su maišeliu kitų, neplanuotų, pirkinių. Ir ne visada taip nutinka dėl noro „pasilepinti“ – specialistai sako, kad prekybos tinklai parduotuvėse naudoja kelias taktikas, kaip pirkėjui įsiūlyti daugiau nei jam iš tiesų reikia.
Prekybininkų naudojamas marketingo taktikas galima vadinti ir triukais, mat jos naudojamos, iš pirmo žvilgsnio, gana nepastebimai, tačiau sąmoningai.
Rusas sūnui davė neįprastą vardą: tapo Marketingo tėvu
Marketingo specialistas iš Penzos (Rusija) Dmitrijus Bančukovas savo naujagimį sūnų pavadino Marketingu ir taip oficialiai tapo Marketingo tėvu. Savo socialinio tinklo paskyroje jis paviešino ir gimimo liudijimo nuotrauką.
„Nusprendėme savo sūnų pavadinti Marketingu. Dabar aš oficialiai esu Marketingo tėvas“, – parašė savo „Instagram“ paskyroje D. Bančukovas.
Dūmija automobilis? Patekę į reidą gausite baudą
Pastaruoju metu kalbant apie automobilių taršos mokestį vis dažniau atsigręžiama pasižiūrėti, kokiais automobiliais vairuotojai važinėja šalies keliuose. Tačiau vaizdas gatvėse ne visuomet malonus, ypač kai eisme galima sutikti smarkiai dūmijančius automobilius. Nereikia būti dideliu specialistu norint suprasti, kad dūmijantis automobilis tikrai nėra tvarkingas ir reikalauja remonto, bet didžiausia bėda, kad tokių automobilių pagal dabartinius įstatymus pašalinti iš eismo nėra galimybės.
Kauno „Žalgiriui“ – auksinis Eurolygos apdovanojimas už marketingą
Kauno „Žalgirio“ klubas sulaukė aukščiausio įvertinimo tradiciniuose „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose. Trečiadienį Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas. Nugalėtojai buvo paskelbti per Barselonoje vykstantį „Euroleague Basketball Business Summit” suvažiavimą.
Nuolaidų medžiotojams nepatiks – dėl jūsų auga kainos
Didelės nuolaidos tik didina vidutinę prekių kainą parduotuvėje. O nuolaidų kuponai tinkliniuose restoranuose rodo, kad niekuo kitu šios vietos negali patraukti klientų. Taip teigia marketingo specialistas Linas Šimonis, kurio manymu minėti kuponai panaikina ir dažno žmogaus baimę permokėti.
Kauno „Žalgiris“ trečius metus iš eilės laimėjo Eurolygos marketingo apdovanojimą
Patekęs tarp Eurolygos prizininkų krepšinio aikštelėje, Kauno „Žalgirio“ klubas sulaukė apdovanojimo ir už aikštės ribų. Tradiciniuose „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose Eurolyga pasveikino produktyviausius marketingo projektus kuriančias Eurolygos bei Europos taurės komandas. Trečią sezoną iš eilės Kauno „Žalgiris“ pateko tarp Eurolygos geriausiųjų ir vėl nuskynė sidabrinį apdovanojimą.
REKLAMA
REKLAMA
Įspūdžiai iš Australijos: kuo skiriasi pasiūla parduotuvėse ir kainomis?
Tolimoji Australija vilioja ne tik savo spalvomis, grožiu, gamta, bet ir, kaip manoma, itin aukštu pragyvenimo lygiu. Tačiau, ar kitoks pragyvenimo lygis lemia ir didesnes kainas? Štai ir atsakymas. Apie Australiją, ten mokamus atlyginimus bei pragyvenimo kainą, pasakoja Jolita Pranskuvienė, 15 metų patirtį marketinge sukaupusi specialistė. Pateikiame jos tekstą.
Internetas ir televizija 2018 m.: smūgis verslui, bet džiugi žinia vartotojui
Kadaise tik svajonėmis atrodžiusi aukštos raiškos televizija ir visa aprėpiantys socialiniai tinklai jau tapo kasdienybe. Nenumaldomai tobulėjančios technologijos verčia klausti – ar kitąmet tradicinei televizijai tarsime „sudie“? Ar internete galingą sprogimą sukels naujas socialinių tinklų gigantas? Televizijai laidotuvės rengiamos bene kasmet, vos tik atsiranda koks išmanesnis būdas žiūrėti pamėgtus filmus ar laidas.
Marketingo studijos. Kokios perspektyvos?
KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) marketingo valdymo studijų programos studentė, agentūros „Skaitmeninė rinkodara“ marketingo vadybininkė Vydmantė Rastokaitė neslepia - marketingo specialisto profesija yra daugialypė, todėl žmogus turi būti universalus ir lankstus. Marketingo specialisto profesija – viena paklausiausių Analitinio žurnalo „U.S. News & World Report. Money“ atliktas tyrimas rodo, kad po penkerių metų vieni paklausiausių specialistų bus susiję su marketingu.
Kurdami virtualios realybės žaidimus studentai įkvėpimo sėmėsi ir iš mito apie Kauno drakoną
Virtualios ekskursijos po Kauną, galimybė žaisti krepšinį istorinėse miesto vietose tuomet, kai pasaulį drebino du didžiausi karai istorijoje, bei mitas apie Kaune miegantį drakoną ir jo kiaušinių paieška – visa tai į virtualią realybę perkels Kauno technologijos universiteto (KTU), Austrijos ir Vokietijos universitetų studentai. Į komandas susibūrę jaunuoliai visą balandžio mėnesį kurs virtualios realybės žaidimų prototipus, kuriuos balandžio 7 d. pristatė Kauno miesto savivaldybei.
Masinė pokemonizacija: pasinaudoti skuba ir Lietuvos verslai
Naujasis žaidimas „Pokemon Go“ užkariavo ne tik amerikiečių širdis ir protus, bet skverbiasi ir į europiečių. Ne išimtis – Lietuva. Vien išėjus į miesto centrą, pagrindines pokemonų gaudymo vietas, matyti būriai žmonių įlindę į mobiliuosius telefonus. Amerikoje verslai suskubę panaudoti šią maniją marketingui, jau skaičiuoja padvigubėjusius pelnus. Šiuo pavyzdžiu bando sekti ir Lietuvos verslininkai.
Verslo sėkmės istorija: papasakojus idėją visi juokėsi ir tvirtino, kad tai nesąmonė
Sutiksite, jog karjeros sėkmės istorijos nuolat įkvepia besiblaškančius ir motyvacijos stingančius žmones. Klaipėdos valstybinės kolegijos absolventės Inesos Turovič sėkmės istorija puikus pavyzdys, kaip didelio noro, ryžto ir valios pastangomis įmanoma išpildyti savo svajones net tada, kai nesusilauki pritarimo, o tik begalės iššūkių ir klaidų. „Esu klaipėdietė ir tuo labai didžiuojuosi.
Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje
Eurolyga paskyrė apdovanojimus produktyviausią marketingą demonstruojančioms Eurolygos bei Europos taurės komandoms. Tarp geriausiųjų pateko ir Kauno „Žalgiris“, rinkimuose užėmęs antrą vietą ir taip gavęs garbingą, sidabrinį apdovanojimą. Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už atnaujintą internetinę televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.
5 socialinės rinkodaros gudrybės smulkiesiems
Smulkusis verslas retais atvejais naudoja sąlyginai nepigią klasikinę reklamą televizijoje ar radijuje. Tuo tarpu startuoliai lėšų pritraukimui šių kanalų išvis nesirenka. Vis dėlto šiandien puikiai išnaudojama socialinių tinklų platformą. Ji ne tik leidžia didinti verslo žinomumą, tačiau priartina arčiau klientų ar investuotojų. Tam reikia žinoti kelis dalykus, kuriuos skelbia portalas entrepreneur.com, kad viešinimas čia būtų efektyvesnis.
Marketingo profesionalai siūlo nemokamą pagalbą jaunam verslui
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kviečia jaunas įmones dalyvauti konkurse, kurio prizas – nemokama rinkodaros profesionalų pagalba kuriant įmonės rinkodaros strategiją, įvaizdį, stiprinant pardavimus. Konkurse gali dalyvauti jaunos įmonės, kurios veikia ne ilgiau nei 2 metus. Paraiškas galima teikti iki šios savaitės pabaigos.
Žaliasis smegenų plovimas
Prekės Ženklas Pasauliui vis daugiau dėmesio skiriant aplinkosaugai bei ekologiškumui, verslininkai stengiasi neatsilikti. Vieni iš tikrųjų stengiasi gaminti ekologiškesnius produktus bei mažinti taršą, o kiti tik sako taip darantys ir įvairiausias būdais stengiasi vartotojus tuo įtikinti. Trumpiau tariant, tokie verslininkai naudoja „Greenwashing“ strategiją.
Marketingo etika: kaip atsakingai vystyti verslą nenuskriaudžiant nei gamintojų, nei vartotojų
Dr. Laura Šalčiuvienė Lankasterio universitete (Jungtinė Karalystė) dėsto marketingą, savo patirtimi dalinasi ir su Kauno technologijos universiteto (KTU) studentais. Ypatingai mokslininkę domina marketingo etika, kuri Lietuvoje dar nėra gerai suprantama eiliniam pirkėjui arba kurį kai kurios įmonės tiesiog ignoruoja. Dėstytoja atkreipia dėmesį, jog etiškas vartojimas (angl. ethical consumption) vis labiau populiarėja visame pasaulyje ir anksčiau ar vėliau įsiverš ir į Lietuvą.
D. Grybauskaitės rinkimų taktika:socialiniai tinklai, dviprasmybės, tylos siena ir begalė mažųjų karų?
„Mano pirmoji reakcija? Manau, kad tai buvo visiškai nereikalingas žingsnis, – apie prezidentės Dalios Grybauskaitės įrašą socialiniame tinkle „Facebook“ su klausimais ir atsakymais sakė politologas, dviejų knygų apie šalies vadovę autorius Lauras Bielinis.
Kas lieka už lietuviškos reklamos kadro
Karolis Birgilas Vilniaus Dailės akademijos studentų grupės „5/5/ Junior” rengiamoje diskusijoje penktadienį agentūros „Adell Taivas Ogilvy" vyriausiasis meno vadovas Ignas Kozlovas kalbėjo apie reklamą ir jos kūrimo užkulisius. Pirmąjį savo užsakymą jis teigė gavęs iš prekybos tinklo „Maxima“. „Užduotis buvo sukurti plakatus prie daržovių skyriaus.
2013-ųjų reklamos: vienas žingsnis arčiau kino
Į geriausių 2013-ųjų reklamų 10-uką patekę vaizdo klipai turi vieną bendrą bruožą - praktiškai visi jie dramatiški, jaudinantys, įkvepiantys. Labiausiai nustebino 1-oji topo vieta, kurioje atsidūrė greitojo maisto reklama, kuri net nebuvo pasiekusi televizijos ekranų. 10. „Cherkashin“ mėsos fabrikas: „Dėkingumas“ Sukurti gerą reklamą naujausių technologijų produktams – paprasta. Kur kas sudėtingiau, kai įspūdingą klipą reikia sukurti apie perdirbtos mėsos sumuštinių dešrą.
Kitais metais rinkodaroje dominuos netradiciniai sprendimai
Bankų specialistams prognozuojant, jog kitais metais Lietuvos ūkis pasieks prieškrizinį 2008-ųjų ekonomikos lygį, tai patvirtina ir apsukų nemažinantys, dar didesniu tempu nei pernai augantys marketingo biudžetai. 2014 metais išlaidas rinkodarai ketina didinti 62,3 proc. marketingo specialistų. Pardavimų skatinimas bei įvaizdžio formavimas ir toliau didės (atitinkamai 72,13 proc. ir 62,3 proc.
Marketingo guru: kaip suvilioti ateities vartotoją?
Vartotojo elgesys pastaraisiais metais keičiasi greičiau nei bet kada anksčiau: įmonės turi būti gudresnės, greitesnės ir visada vienu žingsniu priekyje šiuolaikinio kliento.
„Facebook“ stebės vartotojų pelės žymeklį
Socialinis tinklas „Facebook“ bando technologiją, kuri leis žymiai išplėsti bendrovės gaunamos informacijos apie socialinio tinklo vartotojus apimtis, praneša dienraštis „The Wall Street Journal“. Pavyzdžiui, naujoji technologija leis stebėti „Facebook“ vartotojo pelės žymeklio judėjimą po „Facebook“ svetainę ir sužinoti, ar tam tikru laiko momentu vartotojo išmaniojo telefono ekrane yra matoma naujienų juosta, sakoma pranešime.
Lėta „Apple“ idėjos mirtis
Kompanijos „Apple“ pristatytas pigus išmanusis telefonas „iPhone 5C”, skirtas besivystančioms rinkoms signalizuoja, kad vadovams šiandien reikia mokėti greitai keisti strategijas, rašo BBC. Radikaliai nauji Prisimenant „Sony Walkman“ grotuvo išvaizdą ir savybes, nesunku suprasti, kad Steve‘o Jobso sukurtas „iPod“ sukėlė revoliuciją, po kurios sekė „iPhone“ ir „iPad“, o „iTunes“ iš esmės supurtė muzikos ir elektroninių knygų rinką. Šie produktai nebuvo tik nauji.
„Maximos“ vaikų vilionės – iššūkis tėvų piniginėms
Lina Dranseikaitė Dėl jų pamišo kone visi Lietuvos vaikai. Į vadinamųjų puponautų rinkimą įsitraukė ne tik mažieji, bet ir jų tėvai, seneliai. Prekybininkai neslepia, kad kai kurių prekių apyvarta išaugo keliasdešimt kartų, bet pabrėžia, kad puponautai lavina vaikų vaizduotę ir suaugusiesiems nereikia pirkti naujų žaislų. Kita vertus, prieš dvidešimt metų buvo įprasta kolekcionuoti saldainių ar kramtomosios gumos popierėlius, o šiuolaikiniai vaikai renka… puponautus.
IKEA prieš vietos baldininkus: kas konkuruoja reklama
Giedrė Sankauskaitė, Ekonomika.lt Dažnas lietuvis ar bent vilnietis pastaruoju metu mieste gali pastebėti daugiau nei įprastai baldų reklamų. Peršasi mintis, kad tam įtakos turėjo švedų baldų milžinės IKEA atėjimas į Lietuvą. Ar galima daryti tokią prielaidą? Ir, svarbiausia, ar Lietuvos prekybininkų reklamos veiksmingos? Ekonomika.
10 žmonių tipų, kurie būtini kiekvienam verslui
Sėkmingam verslo valdymui darbdaviui reikalingi darbuotojai su skirtingais asmenybių tipais. Teisingas jų derinys ypač svarbus smulkiam verslui, kuriame žmonėms tenka bendradarbiauti glaudžiau, nei tai būna stambiose organizacijose, rašoma mixstuff.ru. Mažoje kompanijoje nėra kur pasislėpti. Mažų kompanijų savininkams yra ypatingai svarbu skirti daug dėmesio teisingų žmonių parinkimui kiekvienam veiklos pobūdžiui ir korporatyvinei kultūrai.
Emocinė rinkodara – kokią įtaką versle turi garsas, skonis, kvapas ir vaizdas?
Tradicinės rinkodaros ir reklamos technikos turi vis mažiau įtakos vartotojams. Pastarieji ugdosi „imunitetą“ masinės reklamos priemonėms, tad rinkodaros specialistai ieško naujų būdų, kaip efektyviai komunikuoti su pirkėjais subtilesniame lygmenyje.
4 mitai apie socialinius tinklus
Socialinių tinklų marketingas ir ypatingai rinkodaros sprendimai populiariausiame pasaulyje socialiame tinkle Facebook vis dar yra gana didelė paslaptis tradicinio marketingo šalininkams. Tačiau įvairių nuomonių ir vertinimų netrūksta, todėl nutarėme panagrinėti, kurios žmonių mintys neatitinka tikrovės. Socialinių tinklų pradžia buvo labai paprasta.
Marketingo specialistai Lietuvoje galės siekti „Econsultancy“ sertifikatų
Pirmą kartą Baltijos šalyse rengiami didžiausio pasaulyje skaitmeninio marketingo ir e-komercijos mokymų organizatoriaus „Econsultancy" mokymai. Renginį lapkričio 23-24 dienomis Druskininkuose organizuoja Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).
Didžiosios Britanijos bendrovė „Econsultancy„ ruošia aukščiausio lygio specialistus, jos ekspertų atliekami tyrimai ir geriausios praktikos gidai kasmet pasiekia marketingo bendruomenę bei tampa rinkos standartu.
Ar papildomos dovanos skatina pirkti nekilnojamąjį turtą?
Kartais pasitaiko atvejų, kai įvairiuose skelbimuose, kuriuose pristatomas parduodamas nekilnojamasis turtas, skelbiama, jog pirkėjui bus skiriama papildoma dovana, pavyzdžiui, automobilis, kelionė ar koks kitas daiktas, paslauga. Taip bandoma pritraukti pirkėjus, galbūt išskirti pasiūlymą iš kitų. Tačiau ar realiai būsto ieškantieji susidomi tokiais pasiūlymais?
Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.
Lietuviško „Facebook“ tyrimas: kokia nauda iš konkursų?
Šiais laikais konkursus skelbia bene kiekvienas aktyvesnis „Facebook“ puslapis. Kodėl skelbia, koks konkursų tikslas ir kokią tai duos naudą? Apie tai susimąsto ne kiekvienas. „Facebook“ specialistų komanda iš „Socialaus marketingo“ atliko tyrimą, kuriuo išsiaiškino daugybę be galo įdomių ir svarbių dalykų.
Šiek tiek įžangos
Anksčiau konkursai padėdavo surinkti didesnį gerbėjų skaičių.
Kaip veikia reklama?
Bet koks svarstymas apie tai, „kaip veikia reklama“, leidžia suprasti, kad visa reklama veikia vienodai, ir taip tik daro meškos paslaugą pačiam svarstymo objektui.
Skirtingos kampanijos siekia skirtingų tikslų, skiriasi jų trukmė, rinkos kontekstas (įskaitant konkurentų veiksmus), skirtingoms žmonių grupėms daromas skirtingas poveikis.
Pinigus keičia mainai
Kaip reaguotumėte, jei atėję į įmonę išgirstumėte pasiūlymą jų paslaugas mainyti į savo teikiamas paslaugas? Greičiausiai pamanytumėte, kad iš jūsų tiesiog šaiposi.
Tiesa ta, kad mainai šiandien yra būdas ne tik sutaupyti, bet ir gauti tai, ko įpirkti galbūt negalėtumėte. Tokia ekonominio bendradarbiavimo forma vis labiau įsigali JAV, kur ekonomistai net sukūrė terminą „natūrinių mainų doleriai“, reiškiantį paslaugų ar daiktų, išmainytų į kitas paslaugas ar daiktus, vertę.
Provokuojančios reklamos su A. Hitleriu
Turkijoje dėl žydų bendruomenės nusiskundimų panaikinta televizijos reklama, kurioje Adolfas Hitleris reklamuoja vyrams skirtą šampūną, skelbia BBC. 12 sekundžių trukmės reklamoje A. Hitleris pakeltu tonu sako, jog vyrai neturėtų naudoti moterų šampūno, jeigu jie nevilki moteriškų drabužių.
Turkijos žydų bendruomenė pagrasino teisiniais veiksmais dėl „nepriimtino“ naudojimosi A. Hitleriu vykdant produkto reklamą.
Verslo modelis pagal scenos žvaigždę
Ką žinomumas ir rinkodara turi bendro? Labai daug. Abu dalykai papildo vienas kitą. Atlikėja Lady Gaga tapo žinoma, tad jei ieškote įkvėpimo rinkodaroje – ji puikus pavyzdys.
Atlikėja turi 20 mln. „Twitter“ pasekėjų bei 50 mln. „Facebook“ gerbėjų. Kaip vos per keletą metų mergaitė iš Niujorko to pasiekė?
Dirbdami rinkoje, jūs siekiate išskirti savo produktus rinkoje. Lady Gaga bandė padaryti tą patį perpildytoje muzikos rinkoje.
Marketingo specialistams – atnaujinta reklaminių suvenyrų svetainė www.mamareklama.lt
Viena pagrindinių marketingo priemonių, reikalingų kiekvienai įmonei ir produktui – reklama. Viena iš efektyviausių reklamos priemonių – reklaminiai suvenyrai.
Kadangi reklaminių suvenyrų asortimentas labai platus ir gamintis reklaminę atributiką pagal individualius užsakymus nėra nauja, todėl marketingo specialistui į pagalbą ateina reklamos agentūra.
„Mama reklama“ kaip reklamos paslaugų įmonė nuolat tobulina klientų aptarnavimo kokybės sistemą.
Londone vertimo verslą įkūrusi lietuvė: Lietuva turi praregėti (II)
Viename daugybės Londono Sičio biurų pluša kompanijos „Today Translations“ darbuotojai. Šį netradicinį vertimų biurą, kuriam šiandien dirba daugiau nei pustrečio tūkstančio vertėjų iš 102 pasaulio šalių, prieš vienuolika metų įsteigė tuomet vos studijas pabaigusi lietuvė Jurga Žilinskienė. Moteris iš Lietuvos išvyko studijuoti – o netrukus viename prestižinių Londono universitetų įgytas teisės ir ekonomikos žinias ji pritaikė kurdama savo įmonę.
Apie nuolaidas ir išpardavimus
Nuosekliai stebint gausų nuolaidų publikavimą rinkoje ilgesnį laiką, galima pastebėti įdomių niuansų. Štai bendrovių nuolaidų/lojalumo rinkodaros kampanijų sėkmės formulė ir pagrindinės klaidos.
Išrinktos originaliausios studentų marketingo idėjos
Šiais metais didelio populiarumo sulaukusiam projektui „Idėja“ naujus produktus bei paslaugas pristatė 127 komandos. Marketingo darbų finalinėje parodoje „Idėja 2011“, vykusioje Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultete, savo darbus pristatė 40 geriausiųjų, iš kurių ir buvo išrinkta pati geriausia idėja.
Bavarų „Gran Coupe“: filmuota medžiaga ir „M-series“ komplektas
Bavarai jau prieš keletą dienų paskelbė pirmą informaciją apie savotišką kelių koncepcijų kokteilį „BMW 6 Gran Coupe“. Na o dabar jums siūlome ir pirmą filmuotą medžiagą ir žinias apie sportiškesnės išvaizdos „M-series“ komplektaciją.
„BMW 6 Gran Coupe“ – tikrų tikriausias sedanas, tiesa, gana veržlių linijų, tačiau vokiečiai jį primygtinai įbruko į pardavimų specialistų vaizduotės sukurtą vadinamųjų keturdurių kupe segmentą.
Skaitytojo naujiena: siuntiniuose – vyriški apatiniai ir reikalavimas sumokėti
Tikriausiai ne vienas esame susigundę kokiu nors patraukliu reklaminiu pasiūlymu dėl kurio vėliau tenka gailėtis, bet pasitaiko atvejų, kai patraukliai pasiūlytas produktas tampa ne tik galvos, bet ir piniginės skausmu. Į naujienų portalą Balsas.lt kreipėsi skaitytoja, kurios teigimu, prekybininkų įžūlumas jau peržengė visas toleruotinas ribas.
Nepageidaujami vyriški apatiniai
„Kartą sulaukėme skambučio iš vienos kompanijos, kuri tiesioginės rinkodaros būdu platina apatinį trikotažą.
Internetiniai filmukai – nauja sėkmingos kompanijų rinkodaros priemonė?
Turbūt pastebėjote, kad televizijos programas dabar galite žiūrėti ne vien per televizorių. Į tai atkreipia dėmesį ir vis daugiau verslo kompanijų, siekiančių išnaudoti internete pateikiamos vaizdo medžiagos privalumus. Kaip pasakoja „Entrepreneur.com“, kai kurios kompanijos klientų dėmesį bando pritraukti internete skelbdamos savo pasiekimus ar produkciją reklamuojančią vaizdo medžiagą.
Keturios pradedančiųjų verslininkų klaidos
Savo verslą pradėti galima bet kokioje srityje ir iš esmės bet kokiomis formomis. Visgi kad ir koks bebūtų verslo pobūdis, yra vienas dalykas, kuris visiems sėkmingiems verslininkams yra būtinas – tinkamas ir išmintingas finansų valdymas. „Entrepreneur.
Išradingos produktų pakuotės
Parduotuvėse dauguma pirkėjų pirmiausiai dėmesį atkreipia į patraukliai įpakuotus produktus, o ne tuos, kurie pasižymi geromis savybėmis. Tad iš marketingo perspektyvos kur kas daugiau kainuoja turėti gerą produktą prastame ir nepatraukliame įpakavime, nei išleisti šiek tiek daugiau pinigų geram įpakavimų dizaineriui.
Sėkmingai įvykdytos pirmosios LiMA verslumo pratybos
Pasibaigė tris mėnesius trukusios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) „LiMA Akademijos“ organizuotos verslumo pratybos, kuriose skirtingų mokslų krypčių studentai taikė savo akademines žinias verslo praktikoje, kurdami inovatyvius produktus bei nustatydami jų vertę vartotojams. Projekte dalyvavo savitarnos terminalų gamyba ir tinklų diegimu užsiimanti įmonė „TTN“ kartu su Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentais.