Kovo 20 d. Kaune Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamoje konferencijoje „LiMA Day Kaunas/Emocinis marketingas“ pranešėjai dalinsis įžvalgomis apie naujausias rinkodaros ir pardavimų technologijas, paremtas emociniu prekių ženklų ir paslaugų valdymu. Apie rinkodaros paslaptis pasitelkiant garso elementus papasakos viešnia iš Danijos – Birgitte Rode, „Soundbranding“ įkūrėja ir direktorė.
„Emocinis marketingas – tai emocinis ryšys su žmonėmis jų kasdieniame gyvenime. Prekės ženklo žinomumui ir įvaizdžiui turi įtakos, kaip tas produktas verčia jaustis jo naudotoją ar pirkėją. Kiekvienas vaizdo, kvapo, skonio ar garso elementas pats savaime siunčia neverbalinę žinutę, kuri atitinka jau esančią informaciją mūsų pasąmonėje, – sako LiMA Kauno skyriaus valdybos pirmininkė doc.dr. Miglė Šontaitė-Petkevičienė. – Prekės ženklo kūrimo galimybės, darant poveikį emocijomis, yra itin plačios. Kaip pavyzdį galima paminėti oro linijų bendrovę „Singapore Airlines“, kuri naudojasi kompleksiniu emociniu marketingu, pasitelkdama muziką ir aromatą. Šiandien, kai, atrodo, jau sunku kažkuo ir nustebinti, žinutė į pasąmonę turbūt yra vienas iš efektyviausių būdų pasiekti klientą.“
„LiMA Day Kaunas“ konferencijoje dalyvausianti emocinio marketingo specialistė Birgitte Rode pasakos apie garsų įtaką vartotojo pasirinkimui, kompanijų korporatyvinio identiteto – logotipo – interaktyvius pasikeitimus pasitelkus garso technikas. Emocinio marketingo kompanijos „Assensus“ direktorius Mindaugas Stongvilas apžvelgs šiuolaikinio kvapų marketingo pritaikymą verslo aplinkoje. Reklamos agentūros „New!“ įkūrėjas Tomas Ramanauskas seminaro dalyvius supažindins su emocijas keliančio vaizdo kūrimo taisyklėmis bei daugiausia komunikacinės naudos suteikiančiais vaizdais. Restorano „Lauro lapas“ savininkas Deivydas Praspaliauskas dalinsis įžvalgomis apie prekės ženklo patrauklumo didinimą ir pardavimus pasitelkiant skonį.