Perpraskite savo platformą
Kiekvienas socialinis tinklas turi savo nišą. Feisbukas leidžia komunikuoti su šeima ir draugais, tviteryje galima dalintis trumpais turinio pranešimais. Tuo tarpu „Google+“ ir „LinkedIn“ skirti profesionaliam bendravimui. Yra žmonių, kurie apjungia visas socialines platformas ir savo informacija dalijasi vienu metu visur. Tai nėra pats gudriausias žingsnis, mat kiekvieną įrašą reikia pritaikyti specifinei auditorijai.
Pavyzdžiui, „LinkedIn“ galima pasidalyti tyrimu, kuris yra aktualus jūsų verslo auditorijai. Tuo tarpu feisbuke galima pasidalinti juokingu įrašu, kuris patiktų platesnei daliai žmonių, tarp kurių gali būti jūsų būsimi klientai ar net investuotojai.
Pasirinkite teisingus socialinius tinklus
Šiuo metu veikia begalės socialinių tinklų. Tam, kad juose turėtumėte auditoriją ir patrauklią paskirą, reikės skirti laiko ir pastangų. Kuo daugiau socialinių platformų pasirenkate, tuo mažiau laiko kiekvienai galite skirti, o taip mažėja susidomėjimo srautas. Galite pasirinkti socialinį tinklą, kuris tuo metu yra populiariausias, tačiau šios tendencijos nuolat keičiasi. Pavyzdžiui, spėjama, kad „Google+“ pralenks „Facebook“ pagal sekėjų įsitraukimą į tinklą.
Galite skaičiuoti, kuri socialinė platforma jums suteiks didžiausią pasiekiamumą, tačiau susitelkite ties tuo, kokios platformos labiausiai tinka jūsų prekės ženklui ir atspindi auditoriją. Viskas čia paprasta. Jei norite pritraukti jaunus ir madingus vartotojus – rinkitės „Instagram“. Žinoma, čia investuotojų nerasite, todėl šiam tikslui geriausiai tiks „LinkedIn“.
Išlaidaukite protingai
Socialiniai tinklai yra nemokami, tačiau tai nereiškia, kad viešinimo strategija bus nemokama ar neeikvos resursų. Svarbiausia suprasti, kaip tuos pinigus išleisti, kad investicijos būtų išnaudotos maksimaliai.
Galima mokėti „Facebook“ ar „Twitter“, kad įrašai pasiektų didesnį ratą žmonių. Vis dėlto, geriausia investicija yra geras viešųjų ryšių specialistas, mat jis fokusuosis ne „like“ skaičiaus didinime, o kurs socialinės rinkodaros strategiją, kuri tuos „like“ verstų klientais ir investuotojais.
Bendruomenę kurkite natūraliai
Vienas iš socialinių tinklų privalumų – galimybė ne tik perteikti savo žinutę, bet ir tiesiogiai bendrauti su auditorija. Nereikia daug pastangų, kad kurtumėte tikrą ryšį, kuris paveiks klientus ir jų požiūrį į prekės ženklą. Kaip tai padaryti? Bendraukite kaip žmogus, o ne rinkodaros robotas. Su auditorija reikia bendrauti, o ne tiesiog pardavinėti.
Jei kursite rinkodarines žinutes, žmonės ilgai netruks, kol perpras verslo strategiją. Tačiau, jei įsiklausysite į savo auditorijos nuomonę, atsakysite į jų klausimus ir kreipsite dėmesį į problemas, jie pradės jūsų prekės ženklą laikyti ne korporatyviniu fasadu, o patikimu draugu.
Nuolatos iš naujo įvertinkite savo strategiją
Socialinių tinklų pasaulis nuolat auga ir keičiasi. Jei nesikeisite ar neaugsite kartu – būsite palikti užnugaryje. Būtent dėl šios priežasties reikia tikrinti įvairias socialinės rinkodaros strategijas ir stebėti, kurios iš jų veikia. Jei jūsų įrašas apie verslą nesulaukia tiek dėmesio kiek paskutinis vaizdelis su kačiukais, padarykite išvadas ir prisitaikykite.