gaz
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „gaz“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „gaz“.
„Ikarus 280“: Autobusas, kuris vežiojo visą Rytų Europą
Automobilių ir kitų transporto priemonių industrija buvusioje Sovietų Sąjungoje prisimenama įvairiapusiškai. Dažnas prisimintų atsainią kokybės kontrolę, nuolatinį reikalingų medžiagų trūkumą ar komunistų valdžios niekingus bandymus kopijuoti vakarietišką techniką, tačiau ne visos Sovietų Sąjungoje sukurtos transporto priemonės buvo gėdingos.
Veteranų kalėdinio slalomo turnyre – netikėtai malonus rekordas
Savaitgalį Kaune automobilių sporto veteranų ir svečių kalėdinio slalomo varžybos, kurias rengia Tarptautinė automobilių sporto veteranų asociacija (TASVA), susilaukė net 106 dalyvių iš trijų šalių – Lietuvos, Latvijos ir Ukrainos. Tai šių lenktynių, gyvuojančių jau pusę amžiaus, masiškumo rekordas.
Keturių varančiųjų ratų pavaros pionieriai: kas jie tokie?
Keturi varantieji ratai – šiandien itin svarbus atributas, ypač tiems, kas gyvena atokesnėse vietovėse ar kam norisi vairuoti automobilį, kuris bet kokiomis sąlygomis užtikrintų maksimalų sukibimą su kelio danga.
Apie keturių varančiųjų pavaros privalumus galėtų papasakoti ne vienas gamintojas, ypač „Audi“, „Lancia“, „Subaru“ ar „Mitsubishi“ – bendrovės, kurios Pasaulio ralio čempionato arenoje, būtent dėl keturių varančiųjų ratų pavaros, vienu metu triuškindavo savo konkurentus.
Pirmasis rusiškas lenktyninis automobilis - „Russo-Balt S24/55“
„Russo-Balt S24/55“ tikriausiai yra pirmasis profesionaliai raliui paruoštas rusiškas automobilis. Mašina buvo skirta vieninteliam tikslui – puikiai pasirodyti Monte Karlo varžybose, o šio projekto iniciatoriumi laikomas Andrėjus Platonovičius Nagelis, kuris buvo pirmojo rusiško leidinio apie automobilius redaktorius.
Andrėjus buvo ryški asmenybė Carinės Rusijos visuomenėje. Jis vienas pirmųjų įsigijo automobilį, taip tapdamas „Russo-Balt“ ambasadoriumi užsienio šalyse.
Rusijos pramonės ir prekybos ministerija ketina pradėti gaminti rusiškas oro pagalves ir ABS modulius
Šalyje turėtų būti sukurta dyzelinių variklių, automatinių pavarų dėžių, stabdžių antiblokavimo sistemų (ABS) ir stabilizavimo sistemų (ESP), taip pat oro pagalvių gamyba.
Rusiška „Mercedes-Benz Unimog“ alternatyva sulaukė išskirtinio dėmesio Australijoje
Rusijoje pagamintas, 2,5 tonos sveriantis milžinas, turintis žiupsnelį visureigio bruožų, džiaugiasi išskirtiniu dėmesiu Australijoje. „GAZ“ kompanijos atstovai atsižvelgdami į vis augančią šios mašinos paklausą, netgi sukūrė specialią jo versiją, skirtą būtent Australijos rinkai.
Modernūs rusiški automobiliai labai dažnai neturi galimybių konkuruoti su europietiškais, japoniškais, korėjietiškais ar net kiniškais analogai.
Jaučiate silpnybę rusiškiems visureigiams? Čekų įmonė legendinį „UAZ“ pavertė elektromobiliu
Čekijoje įsikūrusi bendrovė „MW Motors“, legendomis apipintą rusišką visureigį „UAZ Hunter“, transformavo į poliariniams šeškams nekenkiantį elektromobilį. Tai reiškia, jog nuo šiol dėl aplinkosaugos susirūpinę visureigių vairuotojai galės pasirinkti gamtai draugišką alternatyvą.
Pasak „MW Motors“ atstovų, šiuo metu elektromobilių rinkoje nėra nei vieno tikro visureigio, kuris pasižymėtų išskirtiniu pravažumu ir visiems suprantama automobilio priežiūra.
Originalūs ir niekur nematyti „Lada“ prototipai, kurie nepateko į serijinę gamybą
Dažnai kalbame apie serijinius automobilius, tačiau šį kartą norime jums parodyti ne visus, bet įdomiausius prototipus, kurie per nago juodymą nepateko į prekybos salonus.
Šį kartą norime pakalbėti apie mūsų šalies automobilių mėgėjams puikiai pažįstamą „Lada“. Rusijoje pati populiariausia markė šiuo metu išgyvena ne pačius geriausius laikus, tačiau Sovietų Sąjungos laikais tryško kūrybiškumu ir neblogomis idėjomis, kurios nepateko į prekybos salonus ar net jūsų garažą.
„Samsonas Rally Rokiškis“ varžybose startuos abejingų nepaliekanti GAZ klasė
Jau liepos 31-ą - rugpjūčio 1-ą dienomis Rokiškio ir Zarasų apylinkėse nugriaudės „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos. Ketvirtą kartą iš eilės organizuojamas ralis šiemet vėl sutraukė gausų būrį dalyvių. Startiniame sąraše jau dabar puikuojasi daugiau nei 80 ekipažų. Čia žiūrovai galės išvysti ne tik Lietuvos bei užsienio valstybių ralio čempionus, bet ir kur kas rečiau mūsų šalies trasose matomą techniką.
Ar Benedikto Vanago vairuotas „GAZ 51“ gali būti laikomas istoriškai vertingu?
Ar esate matę miesto gatvėmis lėtai parpsinčias išblizgintas „Volgas“, „Cadillacus“, „Bentley‘ius“ ar kitokių markių retro automobilius, į dienos šviesą traukiamus tik vasarą, ypatingų švenčių ar fotosesijų progomis? O galbūt kažkada matėte storu dulkių sluoksniu apsiklojusį, kadais buvusį jauną „Moskvičių“ ar „Zaporožietį“, pamirštą nepažįstamųjų sodyboje ar tiesiog pakelėje? Vieniems tokie automobiliai yra seniena, kitiems – muziejaus verta technika.
REKLAMA
REKLAMA
Benediktas Vanagas išbandė senovinį „GAZ 51A“
Turintys ilgametį vairavimo stažą nesunkiai prisimins jaunystės automobilius – nevikrios, lėtos ir technologiškai primityvios mašinos buvo prabangos ir gerų ryšių ženklas. Šiame amžiuje kone kiekvienas iš mūsų sunkiai įsivaizduotų automobilį be stabdžių antiblokavimo sistemos ar vairo stiprintuvo. Ką jau kalbėti apie ką tik nuo konvejerio nuriedėjusius automobilius – tokios milžinės kaip „Toyota“ nemažą dalį saugumo sistemų įtraukia į bazinę komplektaciją.
Senas, retas ir rusiškas: „GAZ-C1“
Karas – tikras blogis. Tačiau būtent karo tikslais sukuriami išradimai ir dabar puikiai praturtina mūsų kasdieninį gyvenimą. Na, o pasibaigus kariniams konfliktams, laimėtojai dažniausiai perima pralaimėjusiųjų sukurtas technologijas. Šiuo privalumu, be abejonės, pasinaudojo ir raudonoji armija.
Kuomet Tarybų Sąjunga padėjo laimėti Antrąjį pasaulinį karą, jie be jokios sarmatos perėmė vokiečių kurtas automobilines technologijas.
Greičio rekordininkas – „GAZ GL-1“
Kiekvienas žinome – amerikiečiai yra pakvaišę dėl greičio. Ant išdžiūvusių druskos ežerų pasiekiami vis įspūdingesni greičio rekordai ir šie entuziastai nesiruošia sustoti. Jų troškimas važiuoti vis greičiau yra įsišaknijęs per keletą kartų, praktiškai nuo pirmojo automobilio išradimo. Tačiau šiandien kalbėsime apie visiškai skirtingą, tačiau galingą ir didelę tautą – rusus.
Kaip atrodytų rusiški automobiliai, jeigu juos patobulintume pagal automanų pageidavimus?
Rusiška technika kadaise karaliavo visoje Rytų Europoje. Tačiau sugriuvus Sovietų Sąjungai ir atsiradus galimybei įsigyti ne rusišką, o vakarietišką techniką, daugelį metų tarnavę „Lada“, „Moskvič“, „Volga“ ir kitų visiems puikiai pažįstamų markių automobiliai pradėjo prarasti populiarumą.
Vis dėlto, tarp gausybės vakarietiškų automobilių vis dar galima išvysti vieną, kitą rusišką modelį.
Martynas Samsonas savo vardo raliui įsigijo „GAZ 51“
„Samsonas Rally Rokiškis“ dalyvių sąrašas sparčiai pildosi ne tik garsiais ralio svečiais iš užsienio, bet ir lietuviškomis pavardėmis. Prie savo vardo varžybų nusprendė prisijungti ir vienas garsiausių ralio lenktynininkų ir automobilių konstruktorių Lietuvoje Martynas Samsonas. Tiesa, šįkart sportininkas trasomis skries su visiškai kitokiu modeliu nei buvo įpratę matyti žiūrovai.
„Samsonas Rally Rokiškis“ dalyvių sąraše jau galima rasti ir Martyną Samsoną.
„GAZ-M20 Pobeda“: Pirmasis tikras rusiškas automobilis
Rusijos automobilių pramonė labai retai išgirsta bent menkiausią komplimentą. Taip yra dėl daugybės priežasčių, kurias visi ir taip žinote.
95% Rusijoje arba Tarybų Sąjungoje pagamintų automobilių buvo tik vakarietiškų analogų kopijos. O tiksliau – nelabai vykusios kopijos, bet ar dėl to reikėtų kaltinti skirtingose gamyklose dirbusius inžinierius? Žinoma, kad ne.
Ar gera investicija – klasikinis rusiškas automobilis?
Lietuvos automobilių parkas dar visai neseniai buvo neįsivaizduojamas be LADA ar „Moskvich“ ženklus turinčių egzempliorių. Dabar didmiesčio gatvėje rusišką automobilį pamatyti yra sunkiau nei sportišką „Porsche“ ar prabangų „Jaguar“. Mažėjant tokių automobilių pasiūlai ir vyraujant nedidelėms kainoms, kai kurie entuziastai susivilioja investavimo galimybe.
Kaip atrodytų moderni „GAZ-24“ interpretacija?
„GAZ-24“ arba - tiesiog „Volga“. Vidutinės klasės automobilis, kuris buvo gaminamas nuo 1967 iki net 1992 metų. Žinoma, per daugelį metų „GAZ-24“ neišvengė įvairiausių patobulinimų, modernizacijos etapų, kuriais buvo siekiama pagerinti rusiško sedano ir universalo valdymo savybes, stabilumą, patikimumą ir ištvermingumą.
„GAZ-24“ buvo vienas iš nedaugelio rusiškų automobilių, kurie buvo eksportuojami į Vakarų Europą.
Modernizuotos „Volgos“ projektas : „Mercedes Benz“ platforma ir V12 variklis
Ne visiems automanams norisi turėti tokį patį modelį kurį turi Jūsų kaimynas, močiutė ar pusbrolis. Individualumui ir išskirtinumui didžiulį dėmesį skiriantys automanai mieliau pasirinks retesnį, galbūt prastesnį, bet mielesnį širdžiai egzempliorių.
Rusiški automobiliai daugeliui entuziastų sukelia dvejopus jausmus. Vieniems rusiški ratuočiai asocijuojasi su jaunyste, smagiausiomis gyvenimo dienomis. Kitiems netolimoje Rusijoje pagamintos mašinos labiau primena didžiulį ir riebų keiksmažodį.
Dovanėlė nuo „GAZ“ : Automobilyje galima žaisti „Tetrį“
Rusijos automobilių pramonė niekuomet nebuvo liaupsinama dėl kvapą gniaužiančių inovacijų, laiką pralenkiančių sprendimų. Rusijos automobilių pramonė labai dažnai būdavo peikiama ir kritikuojama dėl itin prastos surinkimo kokybės, nepatikimų komponentų ir polinkio kopijuoti vakarietiškus automobilius.
Vis dėlto, kai kurie automobilių gamintojai iš Rusijos stengiasi atsikratyti praeities šleivo ir judėti į priekį kurdami šiuolaikiškus automobilius.
Automanų gatvė : Apleistos technikos parkas
„
Automanų gatvės“ rubriką yra žavi tuo, jog joje galima pamatyti ne tik itin brangių ar pasakiškai retų automobilių nuotraukas. Ją prieš keletą metų sukūrėme tam, jog Jūs galėtumėte pasidalinti gatvėse užfiksuotų automobilių nuotraukas, ir nesvarbu ar tai naujutėlis „Ferrari“ ar juokingai atrodantis „Fiat Punto“ su „BMW“ radiatoriaus grotelėmis.
„GAZ-24“ kabrioletas : Vienintelis pasaulyje?
Ne vieną kartą įsitikinome, jog kiekvienas automobilis turi tam tikrą paskirtį, ypač jeigu jis patenka į valstybės automobilių parką. Tam tikri automobiliai perkami valstybės vadovams vežioti ar apsaugoti. Turtingesnės pasaulio valstybės sugeba savo automobilių parke turėti ir dar vieną mašinų tipą.
Trečiasis automobilių tipas dažniausiai dėvi - „reprezentacinėms reikmėms“ užrašą, kuris labai aiškiai ir taikliai pasako jų naudojimo paskirtį.
Rusiškas saugumo testas : betono blokas prieš seną „Volgą“
Šiaurės ir Pietų Amerikos, Europos ir Azijos regionai turi specialias organizacijas, kurios atlieka naujų automobilių saugumo bandymus. Net jeigu konkretus gamintojo modelis parduodamas visame pasaulyje, tai dar nėra įrodymas, jog jis niekuo nesiskiria nuo to, kuris yra pardavinėjamas Europoje arba, pavyzdžiui, Indijoje.
Čaika - Sovietų Sąjungos žuvėdra
Ahh ta garsioji ir didžioji Sovietų Sąjunga, kurioje vyresnio amžiaus skaitytojai užaugo ir turi daugybę prisiminimų. Vienas iš jų, to laikmečio vienas įspūdingiausių automobilių "GAZ-13" arba dar kitaip Čaika.
Sovietų Sąjunga be proto žvalgėsi per petį į Vakarų pasaulį ir kopijavo viską kas įmanoma, pradedant reklamą, madą ir baigiant technika arba dar kitaip automobilius.
„GAZ 21“ sukryžmino su „Lexus GS“
Daugelis automanų puikiai žino termino - „variklio swapas“ reikšmę. Šis procesas leidžia atsikratyti standartinio, gamykloje sumontuoto variklio ir vietoj jo sumontuoti galingesnį, modernesnį, efektyviau veikiantį agregatą.
Modernūs automobiliai gali pasiūlyti labai plačią variklių gamą, kuri gali įtikti įvairiausių poreikių pirkėjams, tačiau senesnių automobilių savininkai tokios prabangos neturi.
Štai kaip atrodytų rusiškų transformerių šeimyna
Kas būtų, jeigu populiariame Transformerių filme vaidintų ne amerikietiški, o rusiški automobiliai? Kas būtų, jeigu Pašėlusio Makso automobilių parką taip pat sudarytų rusiškos transporto priemonės?
Šiuos klausimus sau uždavė ir Daniyaras Kadyrovas, Rusijoje gyvenantis automobilių entuziastas, kuris norėdamas pakeisti dabartinę situaciją, iniciatyvos ėmėsi pats.
Veteranų parakas dar nesudrėkęs
Tai jie sėkmingai įrodė sekmadienį, tęsdami jau bemaž keturis dešimtmečius gyvuojančią gražią tradiciją - sportinį sezoną pradėti velykinio slalomo varžybomis.
Kaip atrodytų rusiški automobiliai, jeigu būtų patobulinti pagal šiuolaikines tendencijas (II dalis)
Kai automobilių pasirinkimas toks didelis, kam gali būti įdomūs rusiški automobiliai? Juk jie be gedimų negali nuvažiuoti bent jau 50 kilometrų, reikalauja nuolatinės priežiūros, o apie išliekamąją vertę net nereikėtų kalbėti, ar ne?
Taip, apie rusiškus automobilius galima išgirsti įvairiausių stereotipų, tačiau net jeigu neesate nusiteikęs prieš rusišką techniką, ar jūs norėtumėte įsigyti seną „Lada“, „GAZ“, „Moskvič“ markės modelį ir jį patobulinti pagal šiuolaikines tendencijas?
Dizaineris, ...
Ukrainietis iš seno „GAZ 66“ pasigamino „Hummer H1“ kopiją
„Hummer H1“ greičiausiai yra pats žinomiausias amerikietiškas visureigis pasaulyje. Jis iki šiol yra naudojamas Jungtinių Valstijų kariuomenės, juo kiekvieną dieną važinėja Arnoldas Švarcenegeris. Šiam automobiliui tiesiog buvo lemta maudytis šlovės spinduliuose ir neduoti ramybės automanams, kurie svajoja būtent apie tokį visureigį.
Gyvenant Jungtinėse Valstijose ar Vakarų Europoje, norint turėti tokį automobilį, kiekvienas iš mūsų privalo jį įsigyti.
Kad kelelis nedulkėtų : „GAZ 69“ su amerikietiška V8 širdimi
Kad ir kaip stipriai rusiški automobiliai atsilieka nuo vakarietiškų alternatyvų, tačiau Rusijos gyventojai iki šiol ieško įvairiausių būdų kaip pašalinti „Lada“, „UAZ“, „GAZ“ ir kitų vietinių gamintojų padarytas klaidas.
Jeigu „UAZ“ pasižymi apgailėtina surinkimo kokybe, didžiuosiuose Rusijos miestuose įsikūrusios dirbtuvės siekia naujutėlius „UAZ“ visureigius perrinkti iš naujo taip, jog įsėdus į šių mašinų vidų neatrodytų, jog vairuojate automobilį primenantį prastai suręsta pašiūrę.
Kaip „Retromobile“ klubo nariai devynias „Volgas“ pirko
Vieną niūrią bei lietingą 2015 metų lapkričio dieną (nors iš tiesų oldtimeristo širdį švietė saulė), konkrečiai 14 - draugiškai, kolektyviai vykdėme operaciją kodiniu pavadinimu „9 Volgos".
Jau taip ir ne kitaip gavosi, jog arba viskas - arba nieko. Na štai mūsų klubietis Juozas ir pasirinko - VISKAS!
Susirinko mūsų virš 10 narių tik tam, kad padėtumėme likimo draugui nešti, kuopti, ir vėl nešti.
Koordinuotai vykdėme tiek Volgų pakrovimo, tiek dalių identifikavimo bei surinkimo darbus.
Su meile iš Rusijos amerikietiškiems žemagrindžiams automobiliams
„Auksinė rožė“ - būtent tokiu vardu šį automobilį-projektą vadina vaikinas, į kurio rankas pateko šiek tiek apdaužyta, šiek tiek aplaužyta ir šiek tiek parūdijusi „Volga“, kurią jis savomis rankomis pavertė kiekvieno automanų susitikimo žvaigžde.
Kadangi projekto autorius nėra tik dar viena propagandos marionetė, jaunam vaikinui labai patiko amerikietiški žemagrindžiai automobiliai, kurie vieno mygtuko paspaudimu gali šokinėti kaip ką tik šeimininką išvydęs jaunas šunytis.
Nuo smalsių praeivių žvilgsnių pasislėpę apleisti sovietiniai automobiliai
Turbūt daugelis vilniečių puikiai atsimena kiek daug apleistų automobilių stovėjo ir taip užkimštuose daugiabučių kiemuose. Nors jų dar netrūksta, tačiau neprižiūrimų, užmirštų automobilių skaičius sumažėjo drastiškai. Vis dėlto, nepaisant sumažėjusio apleistų automobilių skaičius, jų didžiausiame Lietuvos mieste netrūksta.
Automobilių fotografas ir etatinis „gražiausių automobilių nuotraukų“ rubrikos dalyvis - „Papartis“, nusprendė penktadienį praleisti netradicinė aplinkoje.
Automobilizmo klasika – rudenėjančiais Biržų krašto keliais
Rugsėjo 26-ąją ne tik aludariais garsėjančio Biržų krašto keliais, džiugindama praeivių akį, vėl riedės automobilių klasika. Šio šiaurės Lietuvos miesto centre bus duotas startas tradiciniam istorinių automobilių ir motociklų raliui, kurio dalyviai – senovinės technikos mylėtojai ir puoselėtojai – įspūdingu automobilizmo klasikos paradu ir daug atrakcijų teikiančiomis varžybomis palydės dar vieną sezoną.
Automanų gatvė : Modernizuota „Volga“
Klasikinio automobilio išvaizda, modernaus automobilio komforto įranga. Vargu ar būtų galima sugalvoti geresnį recepetą. Bandymų vadovautis šiuo receptu būta labai daug, tiek Europoje, tiek Amerikoje, tiek nelabai tolimoje Rusijoje.
Rusijoje, kurioje automobilių industrija atsirado ik dėl, jog sugebėjo tinkamai kopijuoti vakarietiškus automobilius, karts nuo karto į dienos šviesą išlenda įdomūs, netradiciniai kūriniai, kuriems dėmesio turėtų skirti kiekvienas automanas.
Po kelių dešimtmečių „GAZ“ pristato naujos kartos „URAL“
Automanai, kurie domisi rusiška technika, turėtų puikiai žinoti „URAL“ vardą. Šiuo metu „GAZ“ koncernui priklausantis gamintojas nuo pat 1941 metų specializuojasi tik sunkiosios technikos gamyba.
Kaip ir dauguma rusiškų automobilių, taip ir „URAL“ sunkvežimiai galėjo pasigirti pakankamai paprasta konstrukcija, pagirtinu pravažumu ir maža kaina.
„Samsonas Motosrport Rally Utena“ žiūrovus žavės „Gazelkos“
Archajiškus dar rusiškus laikus menančius GAZ 51 ir GAZ 53 sunkvežimius pamatyti važinėjant mūsų šalies keliais šiandien jau beveik neįmanoma. Tačiau Estijos keliais keletas tokių automobilių vis dar važinėja. Jie ne tik važinėja, bet ir sugeba žavėti ralio fanus lenktynių trasose.
Estijos ralyje yra rengiama atskira įskaita šiems archajiškiems ir gremėzdiškiems, tačiau keliantiems begales teigiamų emocijų sunkvežimiams.
Kaip atrodytų rusiški automobiliai, jeigu juos patobulintume pagal šiuolaikines tendencijas
Rusiška technika kadaise karaliavo visoje Rytų Europoje. Tačiau sugriuvus Sovietų Sąjungai ir atsiradus galimybei įsigyti ne rusišką, o vakarietišką techniką, daugelį metų tarnavę „Lada“, „Moskvič“, „Volga“ ir kitų visiems puikiai pažįstamų markių automobiliai pradėjo prarasti populiarumą.
Vis dėlto, tarp gausybės vakarietiškų automobilių vis dar galima išvysti vieną, kitą rusišką modelį.
„GAZ 21“ su „2JZ-GTE“ : Pati kiečiausia „Volga“?
„2JZ-GTE“ daugelį automanų veikia kaip koks nors burtažodis. „Toyota“ inžinierių sukurtas variklis labai mylimas automobilių sportu užsiimančių komandų ir tų automanų, kurie nepraleidžia progos įgyvendinti vieną ar kitą įdomų projektą.
Kalbant apie įdomius projektus, štai ši „Volga“ galėtų laisvai pretenduoti į vieno įdomiausio projekto titulą, nes ryškia spalva nudažyta „Volga“ turi ne vieną, bet keletą išskirtinių detalių.
„Juna“ : Rusų bandymas sukurti ką nors unikalaus
Net ir didžiausias rusiškos technikos gerbėjas turėtų pripažinti, jog beveik visa Rusijos automobilių industrija yra paremta kopijavimu. Nors rusai nėra prasti inžinieriai, tačiau kompanijų vadovai dažniausiai klausydavo tyliai šnibždančio balso, kuris atkeliaudavo iš Kremliaus.
„GAZ-21“ su amerikoniškais prieskoniais
Pasak netolimoje Rusijoje gyvenančių politikų, vakarų pasaulis yra pats didžiausias blogis. Nesvarbu, kad patys geidžiamiausi automobiliai yra vokiški, patys geidžiamiausi elektroniniai prietaisai amerikietiški, o patys geidžiamiausi drabužiai itališki. Tad būtų labai įdomu pamatyti propagandos aukų veidus, kai Rusijos sostinėje išvystų amerikietiškų automobilių gerbėjų vakarėlį. O jeigu jų tarpe būtų pagal amerikietiškas tradicijas pagražintas „GAZ-21“ - chaosas kiltų tą pačią minutę.
GAZ M20 kupė
Jeigu domitės rusiška technika, šis automobilis jums turėtų būti pažįstamas. Pirmieji GAZ M20 prototipai buvo sukurti dar antrojo pasaulinio karo pabaigoje 1943 metais, tačiau dėl puikiai suprantamų priežasčių, serijinėje gamyboje jis pasirodė po trijų metų - 1946 metais. Nors automobilis nebuvo pats pigiausias, tačiau per dvylika metų GAZ pardavė daugiau kaip 220.000 vienetų.
ZIL 29061 : Rusiška amfibija
Žmonės ne vienerius metus bando automobilį priversti universaliu daiktu. Vieni stengiasi šiam išradimui prikabinti sparnus, kiti nori jį paversti naktiniu klubu. Tačiau iki šiol, žmonės labiausiai nori automobilį priversti plaukiojančia valtimi.
Transporto priemonės sugebančios plaukti vandens paviršiumi nėra naujiena.
Sovietų Sąjungos ponai važinėdavo tik prabangiais automobiliais
Vyresnio amžiaus automanai puikiai prisimins kas ir kokius automobilius vairuodavo Sovietų Sąjungos laikais. „Atsakinga“ tuometinė valdžia pasirūpino įvairiausio plauko transporto priemonėmis. Pati žemiausia grandis galėdavo džiaugtis zapukais, o šiek tiek aukštesnio rango piliečiai džiaugdavosi verdančio vandens garsą skleidžiančiomis Volgomis.
Vis dėlto ikrų ir silkių pataluose maudėsi Sovietų Sąjungos vadovai, kurie skyrė nemažas sumas pinigų, kad galėtų patenkinti savo poreikius.
GAZ 3101 prototipas nepatekęs į serijinę gamybą
Vienas didžiausių tuometinių automobilių gamintojų GAZ, 1967 metais pradėjo kurti GAZ-24 modelio pamainą, kuri turėjo atspindėti tuometines automobilių industrijos tendencijas. Kompanijos inžinieriai labiau domėjosi kas vyko Jungtinėse Amerikos Valstijose, o ne Europoje.
Sukurti pirmąjį prototipą inžinieriai sukūrė per šešis metus. Tai yra labai ilgas laiko tarpas net ir pagal tuometinius automobilių industrijos standartus.
Edvinas : „Man ši Volga yra daugiau negu metalo gabalas“
Nuolatos stengiamės parodyti kuo įvairesnių automobilių entuziastų spektrą. Nesvarbu ką mėgstate išdarinėti su savo automobiliu, visi juk esame automanai! Šiandien jus visus supažindinsime su Edvinu ir jo šeimos nariu - „Volga“. Tačiau pradėkime šią pažintį nuo pat pradžių.
Senutėlė ir daug ko mačiusi „GAZ-24“, Edvino šeimoje atsirado 2000 metais. Prieš tai šis automobilis priklausė jo tėčio dėdei. Jam ši „Volga“ buvo nereikalinga, tik vietą garaže užėmė.
„GAZ 66“ - pelkių pabaisa iš Rusijos
Kiekvienas skirtingai suprantame visureigio sampratą. Tačiau jeigu pasižiūrėtume į žodyną, šis žodis tinka transporto priemonėms, kurios yra didelio pravažumo, jos yra tinkamos blogais keliais arba kai jų iš vis nėra.
Tad galima sakyti, jog šis „GAZ 66“ yra tikras visureigis. Pravažiuos ten, kur negali pravažiuoti didžioji dalis lengvųjų automobilių. Kadangi Rusija yra didelė šalis, surengti bekelės varžybas galima bet kur.
„ZIL 4102“ : Rusiška prabanga
Keista, tačiau patys įdomiausi ir laužantys standartus rusiški automobiliai taip ir nesugeba patekti į serijinę gamybą. Vienas iš daugybės egzempliorių, kuris turėjo tapti rimta alternatyva „Mercedes Benz“ markės automobiliams - „ZIL 4102“.
Devintas dešimtmetis Sovietų Sąjungoje buvo įdomus, kupinas neramumų ir laisvės troškimo. Devintas dešimtmetis pasižymėjo ir dar vienu dalyku - vakarietiškų automobilių importu.
Ką slepia automobilių emblemos
Automobilių heraldika išsiskiria simboliškumu: daugumos jų emblemos turi užslėptos reikšmės – ir dažnai labai netikėtos. Garsiausių automobilių markių kūrėjai – beveik visi be išimties – buvo beprotiškai įsimylėję savo mašinas. Ir dėl to stengėsi joms suteikti gyvybės, sutapatindami su greičiausiais, veržliausiais, grakščiausiais gyvūnais ir pavojingiausiais žvėrimis.
„Kauno rudens 2013“ ralyje varžysis apie 180 ekipažų
Vis mažiau laiko belieka iki rugpjūčio 24-osios, kai bus duotas startas tradiciniam, šiemet jau 40-tą kartą rengiamam tarptautiniam raliui „Kauno ruduo 2013“, skirtam nusipelniusiems sporto meistrams Kastyčiui ir Arvydui Girdauskams atminti.