Antai, ar žinojote, jog norint įkvėpti gryno oro, galite prasidaryti ne tik šoninį langą (savaime suprantama, naudojant rankinį mechanizmą), bet ir atlenkus kelias rankenas – visą priekinį langą! Taip, tai kiek neįprastas sprendimas XXI a. vairuotojui, tačiau tikrai efektyvus. Na, išskyrus atvejus, kuomet staiga pradėtų lyti ir jums tektų užsidaryti langą važiuojant.
Galima pajuokauti, jog elektrikai anais laikais automobilių servisuose darbo beveik neturėjo – viena iš nedaugelio elektros reikalaujančių dalių yra žibintai. Gera žinia, kad burtažodžių, tokių kaip ESP, ABS, AEB, TCS ir t. t., jums mokytis nebereikėtų. Bloga žinia – viską tektų atlikti patiems.
GAZ‘e nė neverta ieškoti saugos diržų – tokių reikalavimų 1972 metais dar nebuvo, be to technika dažniausiai buvo naudojama žemės ūkio srityje. Na, o vos 70 arklių galių turintis sunkvežimis tikrai neleistų vairuotojui įsismarkauti keliuose ir ženkliai viršyti greičio.
Tiesa, automobiliai tobulėjo ne tik saugumo atžvilgiu, bet ir komforto. Štai 51A modelis buvo pirmasis gavęs metalinę kabiną – jo pirmtakai tenkinosi medinėmis kabinomis. Taip, taip, jūs perskaitėte teisingai – automobilis buvo dalinai medinis!
Netgi sunkvežimio užvedimas bet kuriam neseniai iškeptam vairuotojui sukeltų keblumų – tektų dirbti ir rankomis, ir kojomis. Procedūra paprasta, tačiau nežinantys ką, po ko ir su kuo reikia spausti, vargiai užves senuką GAZ. Skamba neįtikėtinai, tačiau tokie buvo senoviniai automobiliai!