Kiekvieną rusiškų automobilių varžtelį žinantys automanai iš Rusijos, į savo dirbtuves atsivežė ne vieną, bet du automobilius. Pirmasis modelis dėvėjo „GAZ“ atributiką, o kitas - „Lexus“.
Ką šiose dirbtuvėse veikia „Lexus“? Matote, ne vieną automobilį atrestauravę automanai nusprendė paeksperimentuoti ir „Lexus“ komponentus sumontuoti po „GAZ 21“ modelio kėbulu.
Abiejų automobilių sukryžmino procesas buvo pakankamai trumpas. „GAZ 21“ kėbulas ant „Lexus GS“ griaučių buvo uždėtas per beveik tris mėnesius.
Vienas didžiausių pakeitimų - prailgintas „GAZ“ kėbulas ir galinių durelių pašalinimas, nes jų vietoje projekto autoriai panaudojo storus konstrukcijos pastiprinimus.
Tuo tarpu variklis, pavarų dėžė, pakabos komponentai, interjeras ir net odinės sėdynės išliko tokios pačios, kurios buvo sumontuotos į dirbtuves atvežtame „Lexus GS“.
Praėjus šešiems mėnesiams - galutinis rezultatas. „GAZ 21“ kupė su 4.3 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu, automatine pavarų dėže ir japoniškomis odinėmis sėdynėmis.