• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„GAZ-24“ arba - tiesiog „Volga“. Vidutinės klasės automobilis, kuris buvo gaminamas nuo 1967 iki net 1992 metų. Žinoma, per daugelį metų „GAZ-24“ neišvengė įvairiausių patobulinimų, modernizacijos etapų, kuriais buvo siekiama pagerinti rusiško sedano ir universalo valdymo savybes, stabilumą, patikimumą ir ištvermingumą.
„GAZ-24“ buvo vienas iš nedaugelio rusiškų automobilių, kurie buvo eksportuojami į Vakarų Europą. Įdomu yra tai, jog Vakarų Europai skirtos „Volgos“ būdavo surenkamos ne Rusijoje, o Belgijoje. Automobiliai iš Rusijos į Belgiją atvykdavo neturėdami variklio, mat dėl įvairiausių priežasčių Vakarų Europai skirti egzemplioriai būdavo komplektuojami su 2,1 litro, 62 arklio galių dyzeliniais motorais. Tai buvo „Indenor“ inžinierių kūrinys - kompanijos, kuri daugelį metų buvo „Peugeot“ markės divizija, specializuojanti dyzelinių variklių kūrimu.
Populiariosios „Volgos“ istorijoje galima surasti ir dar vieną ypatingą versiją, kuri iš gamyklos išriedėdavo su V8 benzininiu varikliu. 1974 metais debiutavusi „Volgos“ modifikacija būdavo komplektuojama su 5,5 litro darbinio tūrio, 190 arklio galių išvystančiu jėgos agregatu. „GAZ 24-24“ vardu pavadintas sedanas labai dažnai patekdavo į slaptosios tarnybos pareigūnų rankas, kurie puikiai išnaudodavo galingą variklį ir 105 litrų talpos degalų baką.
Po to, kai sugriuvo Sovietų Sąjunga, daugelis didžiųjų automobilių pramonės žaidėjų privalo susiveržti diržus. Puikūs to pavyzdžiai: „GAZ-3102“, „GAZ-31029“, „GAZ-3110“ arba „GAZ-31105“. Pastarasis modelis vertas atskiros temos, nes tai buvo paskutinis „Volgos“ šeimos atstovas, kuris riedėjo Rusijos keliais ir bandė sugrąžinti naujų automobilių pirkėjus į „GAZ“ salonus.

„GAZ-24“ arba - tiesiog „Volga“. Vidutinės klasės automobilis, kuris buvo gaminamas nuo 1967 iki net 1992 metų. Žinoma, per daugelį metų „GAZ-24“ neišvengė įvairiausių patobulinimų, modernizacijos etapų, kuriais buvo siekiama pagerinti rusiško sedano ir universalo valdymo savybes, stabilumą, patikimumą ir ištvermingumą.
„GAZ-24“ buvo vienas iš nedaugelio rusiškų automobilių, kurie buvo eksportuojami į Vakarų Europą. Įdomu yra tai, jog Vakarų Europai skirtos „Volgos“ būdavo surenkamos ne Rusijoje, o Belgijoje. Automobiliai iš Rusijos į Belgiją atvykdavo neturėdami variklio, mat dėl įvairiausių priežasčių Vakarų Europai skirti egzemplioriai būdavo komplektuojami su 2,1 litro, 62 arklio galių dyzeliniais motorais. Tai buvo „Indenor“ inžinierių kūrinys - kompanijos, kuri daugelį metų buvo „Peugeot“ markės divizija, specializuojanti dyzelinių variklių kūrimu.
Populiariosios „Volgos“ istorijoje galima surasti ir dar vieną ypatingą versiją, kuri iš gamyklos išriedėdavo su V8 benzininiu varikliu. 1974 metais debiutavusi „Volgos“ modifikacija būdavo komplektuojama su 5,5 litro darbinio tūrio, 190 arklio galių išvystančiu jėgos agregatu. „GAZ 24-24“ vardu pavadintas sedanas labai dažnai patekdavo į slaptosios tarnybos pareigūnų rankas, kurie puikiai išnaudodavo galingą variklį ir 105 litrų talpos degalų baką.
Po to, kai sugriuvo Sovietų Sąjunga, daugelis didžiųjų automobilių pramonės žaidėjų privalo susiveržti diržus. Puikūs to pavyzdžiai: „GAZ-3102“, „GAZ-31029“, „GAZ-3110“ arba „GAZ-31105“. Pastarasis modelis vertas atskiros temos, nes tai buvo paskutinis „Volgos“ šeimos atstovas, kuris riedėjo Rusijos keliais ir bandė sugrąžinti naujų automobilių pirkėjus į „GAZ“ salonus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nauja Volga (31)


Paskutinė „Volga“ nuo konvejerio nuriedėjo 2009 metais arba prieš 9 metus. Per šį laiko tarpą buvo pasirodę įvairiausių pranešimų apie greitai atgimstančią „Volgą“, naujos kartos modelį, kuris niekuo nenusileis analogams iš Vakarų Europos, tačiau įvairūs gandai taip ir liko tik gandais.
Dabar - 2018 metais, iš Rusijos kilęs dizaineris, Sergėjus Barinovas, nusprendė atgaivinti modernios „Volgos“ idėją, pasitelkdamas savo fantaziją ir praeityje sukurtų modelių dizaino elementus.

REKLAMA

Nauja Volga (41)


Sergėjus kurdamas modernią „Volgos“ interpretaciją, atsižvelgė į šiuolaikines tendencijas. Jeigu „GAZ“ nuspręstų dabar sukurti naujos kartos „Volgą“, ji būtų gaminama su trimis skirtingais kėbulo tipais: sedano, universalo ir padidinto pravažumo universalo. Modelių gamoje taip pat būtų ir sportiška versija, kuri labai primena „Dodge Charger“ ar „Chrysler 300“.
Norite sužinoti technines charakteristikas? Mes taip pat. Jeigu tai būtų „GAZ“ kompanijos koncepcija, mes su nekantrumu lauktume kada Rusijoje įsikūrusi kompanija paskelbs daugiau detalių apie naująją „Volgą“. Atsižvelgiant į tai, jog ši „Volga“ buvo sukurta nepriklausomo dizainerio, galime tik pasvajoti apie pasaulinius standartus atitinkančią „Volgą“.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų