• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automanai, kurie domisi rusiška technika, turėtų puikiai žinoti „URAL“ vardą. Šiuo metu „GAZ“ koncernui priklausantis gamintojas nuo pat 1941 metų specializuojasi tik sunkiosios technikos gamyba.
Kaip ir dauguma rusiškų automobilių, taip ir „URAL“ sunkvežimiai galėjo pasigirti pakankamai paprasta konstrukcija, pagirtinu pravažumu ir maža kaina. Nors tokius privalumus turintis sunkvežimis turėjo išpopuliarėti visame pasaulyje, tačiau kaip bebūtų keista ( o galbūt ir ne ), rusiški sunkvežimiai buvo populiarūs tik Rusijoje, jai draugiškose ir jos okupuotose šalyse.
Vis dėlto, sugriuvus Sovietų Sąjungai, net ir tokio kalibro gamintojas kaip „URAL“ pradėjo ieškoti partnerių Vakarų Europoje, kurie padėtų modernizuoti pakankamai primityvią ir daugybės reikalavimų neatitinkančią techniką.
1992 metais „URAL“ surado ne bet kokį, bet visame pasaulyje puikiai žinomą vilkikų, autobusų ir lengvųjų automobilių gamintoją - „IVECO“. Bendradarbiaudami su italais, rusai pradėjo ant „IVECO“ važiuoklės konstruoti „rusiškus“ sunkvežimius. Laikui bėgant, 1997 metais „URAL“ sunkvežimiai gavo „IVECO“ specialistų sukurtas kabinas.

Automanai, kurie domisi rusiška technika, turėtų puikiai žinoti „URAL“ vardą. Šiuo metu „GAZ“ koncernui priklausantis gamintojas nuo pat 1941 metų specializuojasi tik sunkiosios technikos gamyba.
Kaip ir dauguma rusiškų automobilių, taip ir „URAL“ sunkvežimiai galėjo pasigirti pakankamai paprasta konstrukcija, pagirtinu pravažumu ir maža kaina. Nors tokius privalumus turintis sunkvežimis turėjo išpopuliarėti visame pasaulyje, tačiau kaip bebūtų keista ( o galbūt ir ne ), rusiški sunkvežimiai buvo populiarūs tik Rusijoje, jai draugiškose ir jos okupuotose šalyse.
Vis dėlto, sugriuvus Sovietų Sąjungai, net ir tokio kalibro gamintojas kaip „URAL“ pradėjo ieškoti partnerių Vakarų Europoje, kurie padėtų modernizuoti pakankamai primityvią ir daugybės reikalavimų neatitinkančią techniką.
1992 metais „URAL“ surado ne bet kokį, bet visame pasaulyje puikiai žinomą vilkikų, autobusų ir lengvųjų automobilių gamintoją - „IVECO“. Bendradarbiaudami su italais, rusai pradėjo ant „IVECO“ važiuoklės konstruoti „rusiškus“ sunkvežimius. Laikui bėgant, 1997 metais „URAL“ sunkvežimiai gavo „IVECO“ specialistų sukurtas kabinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

next_21811


2008 metais „IVECO“ tapo ne tik strateginiu „URAL“ partneriu, bet ir savininku. Nuo tos dienos prasidėjo intensyvūs „URAL“ sunkvežimių modernizacija ir visiškai naujos kartos modelių kūrimas.
Prie naujo projekto praleisti keturi metai nepraėjo veltui. „URAL“ pagaliau gali pasigirti savo modelių gamoje turinti visiškai naują sunkvežimį, kuris atitinka visus Europos Sąjungos reikalavimus.
Naujos kartos „URAL“ bus komplektuojamas su „YAMZ“ dyzeliniu varikliu, kuris priklausomai nuo versijos išvystys 240, 285 arba 312 arklio galių. Galia bus perduodama į visus šešis varomuosius ratus per „ZF“ devynių bėgių automatinę pavarų dėžę.
Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, priekinės ašies keliamoji galia siekia nuo 5.3 iki 6.5 tonos, o galinės - 12 - 13 tonų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų