socialinė reklama
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „socialinė reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „socialinė reklama“.
Nepraleisk progos: konkursas tikriems kameros ir montažo maniakams
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras organizuoja mėgėjiškų socialinės reklamos vaizdo siužetų saugaus eismo tema sukūrimo kūrybinių darbų konkursą.
Jei vairuodami imate telefoną į ranką, jūs privalote tai pamatyti
Gyvename pasaulyje, kuriame norint jaustis patogiai, reikia visuomet būti „prisijungus“. Tad neturėtų nieko stebinti faktas, kad vairuotojai drąsiai ima telefoną į vieną ranką, laikydami vairą kitoje, tuo pat metu gerai žinodami, jog vairavimas ir naudojimasis telefonu tuo pat metu yra tiek pat pavojinga, kaip važiuoti užmerktomis akimis. Nepaisant vis didėjančių nuobaudų už tokį pavojingą elgesį prie vairo ir skaudžių avarijų, vairuotojai vis tiek tai daro.
Švedijos ginkluotosios pajėgos ragina karius neslėpti seksualinės orientacijos
Švedijos ginkluotosios pajėgos pristatė naują socialinę kampaniją „Kai kurių dalykų nereikia slėpti kamufliažu“, kuria ragina karius tarnauti neslepiant savo seksualinės orientacijos ir/ar lytinės tapatybės. Visoje šalyje iškabinti socialinės kampanijos plakatai vaizduoja uniformuotą karę kamufliažo fone. Karės uniforma papuošta LGBT* bendruomenės simboliu – vaivorykštės spalvų vėliava, rašo lgl.lt. Socialinės reklamos plakato apačioje rašoma: „Kai kurių dalykų nereikia slėpti kamufliažu.
Socialinėje reklamoje – iššūkis savimi nepasitikinčioms moterims
Kompanija „Dove“ pristatė naują socialinę kampaniją, pavadintą „#ChooseBeautiful“, paskatinusią moteris iš naujo įvertinti save. San Paule, San Franciske, Šanchajuje ir Londone dailiosios lyties atstovės galėjo pasirinkti pro kuriuo užrašu, „Graži“ ar „Vidutinišika“, padailintas duris įžengti į prekybos centrą.
Ministerija nepritaria siūlymui dalį alkoholio akcizo skirti socialinei reklamai
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) nepritaria parlamentarų siūlymui 5 proc. akcizo už alkoholį pajamų skirti prieš alkoholio vartojimą nukreiptai socialinei reklamai. Neigiamą išvadą „darbiečių“ Kęstučio Daukšio ir Vilijos Filipovičienės pataisoms teikianti ministerija tvirtina, kad įstatyme numatytiems tikslams reikėtų atseikėti 40 mln. litų, o tai neigiamai paveiktų šalies biudžeto formavimą.
Socialinis projektas „Draugų uogienė – dalinkis“ keliauja per Lietuvą
Socialiai atsakingo verslo ir geresnės visuomenės projektas – „Draugų uogienė – dalinkis“ kviečia pasidalinti derliaus pertekliumi su daugiavaikėmis šeimomis. „Projekto idėja paprasta, – sako jos autorė Violeta Masteikienė, VŠĮ „GMM projektai“ vadovė, – turintys daugiau dalinasi su turinčiais mažiau. Tačiau nenorime, kad tai taptų tiesiog labdaros paskirstymo akcija. Siekiame, kad gaunantys, būtų ne tik gavėjai, bet ir davėjai.
Porcija šoko terapijos
Geri. Vairuoji. Netenki. Šie trys žodžiai tapo socialinės reklamos pagrindiniu akcentu. Paprastai, tokios reklamos yra gana žiaurokos, tačiau tai pateisinama.
Neskrisk greičiau, nei skrenda tavo angelas sargas
Pagal naujausius skaičiavimus, jei kiekvienas Europos vairuotojas laikytųsi kelių eismo taisyklių, t.y. užsisegtų saugos diržus, neviršytų saugaus greičio ar nesėstų prie vairo girtas – per metus galima būtų išgelbėti 12 tūkst. gyvybių visoje Europoje.
D. Grybauskaitės rinkimų taktika:socialiniai tinklai, dviprasmybės, tylos siena ir begalė mažųjų karų?
„Mano pirmoji reakcija? Manau, kad tai buvo visiškai nereikalingas žingsnis, – apie prezidentės Dalios Grybauskaitės įrašą socialiniame tinkle „Facebook“ su klausimais ir atsakymais sakė politologas, dviejų knygų apie šalies vadovę autorius Lauras Bielinis.
Neskrisk greičiau, nei skrenda tavo angelas sargas
Pagal naujausius skaičiavimus, jei kiekvienas Europos vairuotojas laikytųsi kelių eismo taisyklių,t.y. užsisegtų saugos diržus, neviršytų saugaus greičio ar nesėstų prie vairo girtas – per metus galima būtų išgelbėti 12 tūkst. gyvybių visoje Europoje.
REKLAMA
REKLAMA
Geriausia socialinė reklama – nuoširdumas
Reklamos kūrėjai nuolat suka galvas, kaip nustebinti žmones reklama, tačiau neretai pamiršta nuoširdumą. Viena kompanija sugalvojo sukurti šį tą ypatingo ir pasamdė orkestrą atlikti neįprastą pasirodymą. Pagrindinė idėja ta, jog mergaitė, įmetusi monetą į kepurę gauna kur kas daugiau nei tikėjosi. Kadangi besireklamuojanti kompanija dirba su investicijomis, šie norėjo parodyti žmonėms, jog tapdami jų klientais šie taip pat gaus šį tą daugiau.
Socialinė reklama „Tyla žudo“ – per drąsi?
Laidoje „Naujoji karta“ dalyvavusios komunikacijos specialistės Astos Ivanauskienės teigimu, kampanijos sukurti reklaminiai klipai, kviečiantys „Sumažinti tylą“, informuoja ne tik apie esamą problemą, bet gali neigiamai paveikti socialiai jautrias visuomenės grupes: „Žiūrimiausiu laiku televizijos eteryje transliuojama reklama, kuri skelbia baisią statistiką apie savižudybių skaičių. Žmogui, kuris nėra su tuo susidūręs, gyvena įprastą gyvenimą (red. past.
Kodėl moterims nederėtų dažytis automobilyje
Tai socialinės reklamos akcija, kurią surengė „Mini“. Šios akcijos metu automobilių gamintojas visoms Meksikos vairuotojoms gana įsimintinu būdu aiškino, kodėl nederėtų dažytis sėdint prie automobilio vairo.
Ch. Sheen ir alus prie vairo
Darbo savaitę siūlome pabaigti trumpu filmuku. Tai reklaminis filmukas, kuriame reklamuojamas alus „Bavaria“. Tačiau automobilininkai šį minutinį filmuką galėtų įvertinti kai socialinę reklamą.
Greičio mėgėjus ties perėjomis stabdo... dvasios
Originalią socialinę reklamą, pavadintą „Pėsčiųjų dvasios“ (Pedestrian ghost) sumanė ir realizavo reklaminė agentūra „JWT Ukraina“.
Remiantis statistiniais duomenimis, Ukraina pirmauja Rytų Europoje pagal pėsčiųjų perėjose sužeidžiamų žmonių skaičių. Atsižvelgdama į tai, reklaminė agentūra sumanė drastišką kampaniją.
Į kanalizacijos liuką buvo įmontuota originali konstrukcija.
Alus prie vairo ir Ch. Sheenas
Penktadienį pradėti siūlome trumpu filmuku. Tai reklaminis filmukas, kuriame reklamuojamas alus „Bavaria“. Tačiau automobilininkai šį minutinį filmuką galėtų įvertinti kai socialinę reklamą, kuri skatina kelyje elgtis atsakingai.
Šiame reklaminiame filmuke pagrindinę rolę atlieka aktorius Charlie Sheen. Jis čia vaidina iš reabilitacijos klinikos išėjusį alkoholiką.
Gal taurelę? Prancūzų siaubo pedagogika
Net 94 proc. Europos gyventojų yra įsitikinę, kad pačią didžiausią grėsmę keliuose kelia asmenys apsvaigę nuo alkoholio. Taip mano net ir airiai, kurių šalyje leistinas alkoholio kiekis kraujuje yra net 0,8 promilės. Tiesa, girtų vairuotojų čia sulaikoma labai mažai. Labai nedaug neblaivių žmonių prie vairo sėda ir Prancūzijoje, kur vynas ant pietų stalo yra kasdienis reiškinys.
Šalto dušo pedagogika motociklų mėgėjams
Pavasario saulė, sausas asfaltas ir koks šimtas „arklių“ kažkur tarp kojų dūzgiančiame motociklo variklyje. Kas gali būti geriau? Tikrai, skrieti keliu pasikinkius dviratį žirgą – vienas iš didžiausių malonumų. Tačiau greičio svaigulys kartais gali būti pražūtingas.
Siūlome jums užmesti akį į vertą dėmesio reklaminį filmuką. Jį susuko Australijos saugaus eismo specialistai.
Reklamos efektyvumą galima atspėti iš smegenų aktyvumo
Smegenų tomografija tiksliau atspėjo socialinės reklamos šansus paveikti tikslinę auditoriją, nei įprasta socialinė statistika, rodo Kalifornijos universiteto (JAV) mokslininkų atliktas tyrimas, praneša žurnalas „Psychological Science“. Mokslininkų teigimu, smegenų skenavimas gali duoti tikslų atsakymą į klausimą, kas patinka vartotojui, o kas – ne.
Vairavimas, pyktis ir meditacija
Siūlome jums užmesti akį į visiškai kitoje žemės pusėje sukurtą socialinę reklamą. Tai australų saugaus eismo prievaizdų idėja. Sumanymas paprastas – kam stresuoti prie vairo, jei ten galima atsipalaiduoti. Juk tai puiki vieta savotiškai meditacijai.
Vairuotojo darbo vieta yra ta, kur viskas galėtų būti kitaip. Juk čia žmonės itin dažnai pasiduoda savo ydoms ar išoriniams veiksniams.
Kai sustoja širdis
Jei netikėtai sustoja jūsų širdis, belieka viltis, kad kas nors iš šalia esančių mokės suteikti greitąją pagalbą. O ar mokate tai daryti jūs? Britų Širdies fondas užsakė socialinę reklamą, kurioje žmogų atgaivinti bando garsus aktorius ir eksfutbolininkas Vinnie Jonesas. Galime pasimokyti.
„Nešok nuo tilto, šok į lėktuvą“ – savižudybių prevencija ar socialinė provokacija?
Vartotojai jau seniai suprato, kad reklamos paskirtis – girti prekę ir skatinti ją įsigyti. Kartais reklama taip pat siekiama paveikti nuomonę ar suaktyvinti kokį nors reiškinį, bet esama ir tokių atvejų, kai pirmine funkcija tampa šokiravimas.
Neseniai internete buvo išplatintas ir įvairių diskusijų sukėlė „reklaminis“ vaizdelis, kuris stebėtinai priminė lenteles su psichologinės pagalbos tarnybų numeriais, ant sostinė tiltų kabintas per savižudybių prevencijai skirtą socialinę akciją.
Saugokite pėsčiuosius
Kas savaitę Floridos valstijos (JAV) gatvėse ir keliuose po ratais žūsta 9 pėstieji. Bandydamas kaip nors pakeisti situaciją, JAV transporto departamentas užsakė socialinę reklamą, ragindamas vairuotojus būti dar atsargesnius ir saugoti pėsčiuosius. Atkreipti dėmesį į problemą šįkart siekiama drastiškais vaizdais. Sparčiai trumpėjant šviesiajam paros metui toks perspėjimas pravers ir mums.
Kas padėtų sumažinti eismo įvykių skaičių?
Pernai eismo įvykių skaičius šalyje, palyginti su 2009 m., buvo sumažėjęs keliais procentais, tačiau kiekvienam gyventojui norisi, kad eismo įvykių būtų kuo mažiau. Kokie dalykai, naujos taisyklės ar veiksmai gali dar labiau sumažinti eismo įvykių skaičių?
Autotransporto portalo Autogidas.lt apklausoje dalyvavę vairuotojai mini gausybę būdų, kurie padėtų išvengti eismo įvykių.
Teatro reklama „Aš žudysiu“ sulaukė marketingo specialistų kritikos
Vilniuje pasirodę vieno teatro reklamos plakatai, kuriuose vaizduojamas moters veidas ir užrašas didelėmis raidėmis „Aš žudysiu“, sukėlė prieštaringų diskusijų tarp Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narių.
Dalies jų teigimu, mokslo metų pradžios išvakarėse ši sostinės gatvėse pasirodžiusi reklama yra neetiška ir jai turėjo būti pasirinkti kiti reklamos kanalai, nepasiekiantys jautriausios visuomenės dalies – vaikų ir paauglių.
Kabelinės TV antireklama
Jei manote, kad šiandien tokios įprastos kabelinės TV kelias į rinką buvo rožėmis klotas, apsirinkate. Ši technologija turėjo rimtų priešų, 8-ąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį JAV finansavusių va tokias socialines antireklamas.
Pienas: meilės istorija
Šis pasakojimas – apie dviejų pieno butelių meilės istoriją. Tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, tačiau viskas baigėsi gana liūdnai. Kodėl? Ogi todėl, kad žmonės ne visada stengiasi rūšiuoti atliekas.
A Love Story... In Milk from Catsnake on Vimeo.
Joga prie vairo pagal australus
Siūlome jums užmesti akį visiškai kitoje žemės pusėje sukurtą socialinę reklamą. Tai australų saugaus eismo prievaizdų idėja. Sumanymas paprastas – kam stresuoti prie vairo, jei ten galima atsipalaiduoti. Juk tai puiki vieta savotiškai meditacijai.
Vairuotojo darbo vieta yra ta, kur viskas galėtų būti kitaip. Juk čia žmonės itin dažnai pasiduoda savo ydoms ar išoriniams veiksniams.
„Facebook“ pateikė paslaptingą 8,8 mln. dolerių sąskaitą
Socialinė reklama „Facebook“ tinklalapyje turėtų būti pigi. Tiesą sakant, ji yra pigiausia internete dalijant kainą tūkstančiui paspaudimų. Todėl galite įsivaizduoti vieno „Facebook“ reklamos paslaugų naudotojo Joshua Niamehr nuostabą, kai jis prisijungęs prie savo „Facebook“ reklamos kompanijos pamatė žinutę:
„Jūs neapmokėjote 8804978 JAV dolerių ir 14 centų. Jūsų reklamos bus nerodomos tol, kol bus nepadengtas šis trūkumas. Prašome įvesti galiojantį finansavimo šaltinį.
Rusijoje sukurta socialinė reklama homoseksualams „Pasitikėk ir naudok!”
Rusijoje pasirodė informacinė kampanija „Pasitikėk ir naudok!“, skirta vyrams, kurie praktikuoja lytinius santykius su vyrais. Šios kampanijos metu sukurti trys vaizdo siužetai, išleisti nedideli lankstinukai ir skrajutės. Tai pirmoji tokio pobūdžio reklama Rusijoje.
Kampanijos medžiaga skatina ieškoti informacijos, atsakingai vertinti savo sveikatą ir elgesį, vengti užsikrėsti ŽIV infekcijomis.
Rusijos valdininkai šokiravo socialine reklama su nupjautomis galvomis (APKLAUSA)
Krasnojarske įsižiebė skandalas dėl socialinės reklamos: vaizdo įrašuose, kuriuos užsakė apskrities administracija, žmonės raginami „negerti šlapimo“, vaikai vieni kitiems rodo nuotraukas, kuriose matosi narkotikų išbjauroti kūnai, o mergina, vartojusi narkotikus, demonstruoja savo negimusių vaikų embrionus, sudėtus į stiklainius, praneša Newsru.ru.
Šių vaizdo klipų sukūrimui iš Krasnojarsko apskrities biudžeto buvo skirta pusė milijono rublių.
„Velniška voverė“ surinko daugiau nei milijoną žmonių peržiūrų „Youtube“
Socialinė reklama „Velniška voverė“, kurią internete išplatino Rusijos Sveiktatos ir socialinės apsaugos ministerija, internetinėje svetainėje „Youtube“ per kelias dienas surinko daugiau nei milijoną žmonių peržiūrų, praneša Lenta.ru.
Reklama, patalpinta internete lapkričio 25 dieną, gruodžio 2 dieną buvo peržiūrėta jau 1,038 milijonus kartų.
„Velniška voverė“ tapo viena populiariausių socialinių reklamų, padarytų Rusijoje.
Gal brendyčio? Prancūzų pedagogika
Net 94 proc. Europos gyventojų yra įsitikinę, kad pačią didžiausią grėsmę keliuose kelia asmenys apsvaigę nuo alkoholio. Taip mano net ir airiai, kurių šalyje leistinas alkoholio kiekis kraujuje yra net 0,8 promilės. Tiesa, girtų vairuotojų čia sulaikoma labai mažai. Labai nedaug neblaivių žmonių prie vairo sėda ir Prancūzijoje, kur vynas ant pietų stalo yra kasdienis reiškinys.
Šūviai į galvą kaip šoko terapija
2009 metais Lietuvos keliuose žuvo 368 žmonės. Pernai net 300 eismo įvykių Lietuvoje sukėlė girti vairuotojai, juose žuvo 37 žmonės. Ir tai nėra tik Lietuvai būdinga problema.
Pagal naujausius skaičiavimus, jei kiekvienas Europos vairuotojas laikytųsi kelių eismo taisyklių,t.y. užsisegtų saugos diržus, neviršytų saugaus greičio ar nesėstų prie vairo girtas – per metus galima būtų išgelbėti 12 tūkst. gyvybių visoje Europoje.
Didžioji dalis Europos gyventojų, net 94 proc.
Eksperimentas: mušk žmoną kiek tik nori, bet nedrįsk garsiai groti!
Pietų Afrikoje veikianti nevyriausybinė organizacija, kovojanti su smurtu prieš moteris ir moterų išnaudojimu POWA (People Opposing Women Abuse) socialinės reklamos tikslais sugalvojo eksperimentą (reklaminės kampanijos kūrėjai – agentūra „Ogilvy“). Jo rezultatai išties pribloškiantys ir liūdinantys.
Vieną vakarą Johannesburgo centre esančiame namų komplekse vyras turėjo garsiai groti būgnais. Suprantama, kaimynai tuoj subruzdo ir neužilgo pasibeldę į duris įteikė prašymą nebetrikdyti ramybės.
Nežiopsok kelyje
Ši Danijoje sukurta socialinė reklama ragina atsargiai važiuoti net dviratininkus. Balsas už kadro ragina atidžiai dairytis į šalutinius kelius – niekada nežinai, ką juose gali sutikti.
Loterija: vienas gims tobuloje šeimoje, kitas – gatvėje
Naujausia Filipinų socialinė reklama „Loterija“ kalba apie tai, kad vaikai negali pasirinkti, kokioje šeimoje gimti. Nepasirenka jie ir gyvenimo gatvėje. Šios paveikios reklamos tikslas – pagalbos tokiems vaikams prašymas.
Olandus gėdina papildytos tikrovės ekranai
Nyderlandų vyriausybė pasitelkė vadinamosios papildytos realybės (augmented reality) technologiją socialinei reklamai demonstruoti.
Siekdama paskatinti piliečius nebūti abejingais vis dažniau pasitaikančiose situacijose, kai viešose vietose naudojamas smurtas prieš savo pareigas atliekančius greitosios pagalbos medikus ar kitus viešųjų paslaugų darbuotojus, Nyderlandų vyriausybė užsakė neįprastą socialinę reklamą.
Apkabink, kad išsaugotum gyvybę
Sasekso saugesnio kelio partnerystės organizacija Didžiojoje Britanijoje pristatė reklamos kampaniją „Embrace Life“ („Apkabink gyvenimą“) (režisierius Daniel Cox). Reklama tuoj pat išpopuliarėjo pasaulyje. Socialinė reklama skatina nepamiršti automobiliuose segėti saugos diržus.
Alkoholis paaugliui – tarsi buteliu per galvą
„Esparza Advertising“ agentūra (Naujoji Meksika, JAV) ir MADD asociacija (Motinos prieš vairavimą išgėrus) sukūrė reklaminę kampaniją prieš paauglių girtavimą.
Sukurtame reklaminiame klipe metaforiškai vaizduojamas alkoholio poveikis jaunam žmogui. „Esparza Advertising“ ir MADD tiki, kad būtent toks būdas parodyti alkoholio žalą labiau paveiks paauglius.
Geriausių socialinių reklamų TOP 10
Osocio centras, vienijantis ne pelno siekiančias organizacijas visame pasaulyje, paskelbė geriausių 2009 m. socialinių reklamų TOP 10 „Osocio 2009 Awards“. Pagrindinį prizą laimėjo interaktyvus filmukas „Choose a different ending“ ( „Pasirinkite kitokią pabaigą“), platintas Youtube (užsakovas – Londono policija). 10. „Tube Petition – please sign this video petition“ Puikus kūrybinis darbas, skirtas Kopenhagoje vykusiam suvažiavimui „Svarbiausios klimato kaitos problemos“. Siekiant skatinti pa...
Socialinei reklamai - iki 4 procentų dienos transliavimo laiko
Seimo narys Valdemaras Valkiūnas šiandien įregistravo įstatymo pataisą, kuria siekiama Visuomenės informavimo įstatyme nustatyti, kad nemokamai socialinei reklamai būtų skirta iki 4 procentų dienos transliavimo laiko.