Nyderlandų vyriausybė pasitelkė vadinamosios papildytos realybės (augmented reality) technologiją socialinei reklamai demonstruoti.
Siekdama paskatinti piliečius nebūti abejingais vis dažniau pasitaikančiose situacijose, kai viešose vietose naudojamas smurtas prieš savo pareigas atliekančius greitosios pagalbos medikus ar kitus viešųjų paslaugų darbuotojus, Nyderlandų vyriausybė užsakė neįprastą socialinę reklamą.
Amsterdamo ir Roterdamo centre įrengtuose ekranuose praeiviams rodomas „veidrodinis“ apačioje esančios gatvės vaizdas, kuriame jie mato patys save. Kitoje ekrano dalyje tuo metu rodomas „įterptas“ videofragmentas, kuriame matyti smurtaujančių jaunuolių grupelė, užpuolusi greitosios pagalbos ekipažą.
Tokia socialine reklama tikimasi sugėdinti pagalbos užpultiesiems nenorinčius suteikti žmones, o nežinantiems, ką tokioje situacijoje daryti, siūloma skambinti bendruoju pagalbos numeriu, šauktis praeivių pagalbos, padėti užpultiesiems ar fiksuoti užpuolimą mobiliųjų telefonų fotokameromis, kad policija turėtų įkalčių.
Pranešama, kad šis papildytos tikrovės technologijos debiutas lauko reklamoje yra sėkmingas ir palieka praeiviams nemenką įspūdį. Šiame vaizdo siužete galima įvertinti šių interaktyviųjų ekranų galimybes.