• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tai socialinės reklamos akcija, kurią surengė „Mini“. Šios akcijos metu automobilių gamintojas visoms Meksikos vairuotojoms gana įsimintinu būdu aiškino, kodėl nederėtų dažytis sėdint prie automobilio vairo.

REKLAMA
REKLAMA

„Mini“ reklamos skyriaus žmonės šią akciją sugalvojo, kai paaiškėjo itin savita Meksikos eismo įvykių statistika – pasirodo, net 22 proc. avarijų, kurias sukelia moterys, įvyksta tuomet, kaip ponios ir panelės vairuodamos automobilį atlieka vienokias ar kitokias kosmetikos procedūras.

REKLAMA

„Mini“ socialinės reklamos kūrėjai sumontavo butaforines saugos oro pagalves moterų tualeto muilo dozatoriuje. Kai kokia nors ponia priėjusi prie veidrodžio pradėdavo dažytis, oro pagalvė su didžiausiu trenksmu iššaudavo. O tuomet išsigandusios moteriškės perskaitydavo ant oro pagalvės didelėmis raidėmis išspausdintą užrašą – „Viskam savas laikas ir vieta. Arba darykis makiažą, arba vairuok automobilį“. Gana žiauroka akcija? Tačiau tikrai veiksminga – moterys tai tikrai prisimins.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų