„Esparza Advertising“ agentūra (Naujoji Meksika, JAV) ir MADD asociacija (Motinos prieš vairavimą išgėrus) sukūrė reklaminę kampaniją prieš paauglių girtavimą.
Sukurtame reklaminiame klipe metaforiškai vaizduojamas alkoholio poveikis jaunam žmogui. „Esparza Advertising“ ir MADD tiki, kad būtent toks būdas parodyti alkoholio žalą labiau paveiks paauglius.
Pagrindinė komunikuojama priežastis (problema), dėl kurios paaugliai neturėtų vartoti alkoholinių gėrimų – negrįžtamai pažeidžiamos smegenys.
Siekiant aiškiai papasakoti žalos priežastis buvo nufilmuotas klipas „Sudaužyti paaugliai“ („Broken teens“), kuriame jauni žmonės patys sau trenkia buteliu per galvą – tai tarytum pasiūlymas lėtai susinaikinti.
Taip pat sukurta internetinė svetainė http://brokenteens.org/, kurioje aprašomas alkoholio poveikis nesusiformavusioms paauglio smegenims.