Socialinė reklama „Velniška voverė“, kurią internete išplatino Rusijos Sveiktatos ir socialinės apsaugos ministerija, internetinėje svetainėje „Youtube“ per kelias dienas surinko daugiau nei milijoną žmonių peržiūrų, praneša Lenta.ru.
Reklama, patalpinta internete lapkričio 25 dieną, gruodžio 2 dieną buvo peržiūrėta jau 1,038 milijonus kartų.
„Velniška voverė“ tapo viena populiariausių socialinių reklamų, padarytų Rusijoje. Reklama taip pat sukėlė didelį rezonansą: naujadaras „kudiapliki“ jau tapo plačiai vartojamu žodžiu internete.
Vaizdo įraše parodytas voverės, kuri daug geria, monologas. Voverė pasakoja, kaip ji su draugu gaudė voriukus ant sienų, stengėsi prišaudyti „kudiaplikų“, o paskui jie nusprendė nužudyti draugo žmoną, nes jiems pasirodė, kad ji yra prakeiktoji.
„Geriate? Tuomet aš einu pas jus“, – taip pasibaigia voverės monologas.
Pradžioje vaizdo įrašas buvo paleistas kaip virusinė reklama internete. Tačiau paskui Sveiktatos ir socialinės apsaugos ministerija prisipažino, kad kovos su alkoholizmu vaizdo įrašą užsakė būtent ji.