Socialinė reklama „Facebook“ tinklalapyje turėtų būti pigi. Tiesą sakant, ji yra pigiausia internete dalijant kainą tūkstančiui paspaudimų. Todėl galite įsivaizduoti vieno „Facebook“ reklamos paslaugų naudotojo Joshua Niamehr nuostabą, kai jis prisijungęs prie savo „Facebook“ reklamos kompanijos pamatė žinutę:
„Jūs neapmokėjote 8804978 JAV dolerių ir 14 centų. Jūsų reklamos bus nerodomos tol, kol bus nepadengtas šis trūkumas. Prašome įvesti galiojantį finansavimo šaltinį. Kai pateiksite jį, mes apmokestinsime jūsų šaltinį 8804978,14 dolerių“.
Savaime suprantama, kad J. Niamehr nepaspaudė mygtuko „apmokėti“. Paaiškėjo, kad baigėsi vyro kreditinės kortelės galiojimas, štai kodėl jo reklamos rodymas buvo sustabdytas. Tačiau iš tiesų, jis buvo skolingas „Facebook“ ne 8,8 mln. JAV dolerių, o viso labo 58,07 dolerių.
J. Niamehr palengvėjimui, „Facebook“ ištaisė savo klaidą ir parodė tikrąjį pinigų trūkumą vyro sąskaitoje. Taigi, trūkstami 8,8 mln. dolerių buvo viso labo klaida. Vis dėlto J. Niamehr manymu, skaičius pernelyg specifinis, kad būtų atsitiktinis. „Manau, kad tai gali būti trūkstama suma iš visų ar dalies jų aptarnaujamų vartotojų sąskaitų“, – sakė jis.
Tai tik teorija, tačiau jei ji teisinga, tokia suma nėra nereikšmingas kiekis. Galbūt „Facebook“ vertėtų imtis skolų išieškojimo.