n40
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „n40“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „n40“.
Bekelės lenktynių meistras Vaidotas Paškevičius pergalingai baigė sezoną
4x4 automobilių sporto lenktynės Lietuvoje susilaukia vis daugiau entuziastų dėmesio. Šių metų sezonas buvo ne išimtis – lenktynės sulaukė itin didelio susidomėjimo. Labiausiai šių metų sezone žibėjo „N40“ klubo nariai Vaidotas Paškevičius kartu su šturmanu Roku Danilevičiumi.
Duetas pergalingai startavo pačiame pirmame Lietuvos 4x4 pravažumo lenktynių etape ir šią poziciją išlaikė iki pat paskutiniojo, Tauragės etapo. Čia komandai koją kišo aibė techninių gedimų.
„Driftlandas“ - vienintelė legali vieta Vilniuje, kur galima driftinti
„Driftlandas“ tai tokia vieta Vilniuje, kur šonaslydžio entuziastai gali negailestingai suplėšyti visas padangas, nesislėpdami nuo policijos valdyti šonu slystantį automobilį, treniruotis, treniruotis ir dar kartą treniruotis. Trumpai tariant – tai drifterių rojus, kurį prižiūri drifto komanda „SideToSide“, o visa šio rojaus erdvė priklauso „N40“ vyrų autoklubui, kurie čia leidžia pašėlti ne tik padangų svilintojams, bet ir automobilių slalomo virtuozams.
Rūstus sekmadienio oras drifterių neatbaidė nuo kelionės į „Drift Land“
Praėjęs savaitgalis daugelį turėjo nustebinti nepastoviais orais. Jeigu šeštadienį švietė saulė, kuri kvietė išeiti iš namų, tai sekmadienis demonstravo visiškai kitokią nuotaiką. Vis dėlto, kaip byloja liaudies išmintis - nėra blogo oro, yra tik bloga nuotaika.
Ralio komandinės įskaitos čempiono vardas – ne silpnų nervų žmonėms
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Automobilių sportas susideda iš keleto gana skirtingų disciplinų. Viso auto sporto krikštatėvis yra ralis. Jis unikalus dėl būtinybės čia ir dabar prisitaikyti prie kiekvieną akimirką kintančių sąlygų: asfaltas, žvyras, sniegas ir ledas, po kiekvieno trasa pralėkusio bolido atsirandančių naujų galvosūkių ir būtinybės koreguoti savo važiavimo trajektoriją. Todėl ralio laimėtojai drąsiai gali būti tituluojami geriausiais ir greičiausiais.
Karališka ralio sezono pabaiga. Lenktynes laimėjo B. Vanagas, o 2016-ųjų čempionatą J. Vorobjovs
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Šiųmetinio ralio čempionato epilogas su kaupu kompensavo išskirtinai nykią sezono pradžią, „pagardintą“ dviem atšauktais lenktynių etapais. Savaitgalį Lazdijų ir Druskininkų apylinkes apraizgiusiose trasose kova vyko ne dėl „Rally Classic 2016“ trofėjų, bet beveik dėl visų klasių nugalėtojų vardo.
Iš kur atsiranda klasikinio ralio čempionai?
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Šiųmetinio „Žemaitijos ralio“ išvakarėse bemaž visiems Lietuvos ralio bendruomenės lyderiams organizatoriai uždavė klausimą: kas iš mūsiškių jaunųjų talentų galėtų mesti iššūkį Suomijos ralio vunderkindui Kalle Rovanpera? Visi gauti atsakymai buvo panašūs, kaip ant tos pačios šakos prinokę obuoliai – „niekas“, „kol kas niekas“, „gaila, bet mūsų jaunimas neturi galimybių“ ir t.t.
Daugelis pasvarstymų „ką reiktų daryti?“ įžvalgų gilumu taip pat nepribloškė: ...
Stop kelių „ereliams“, šėlk saugiai
R. Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Šiai dienai griežtinami reikalavimai dėl kelių eismo taisyklių: jokios tolerancijos greičio viršijimui, nulis promilių ir t.t. Viso to žinoma reikia, bet kur žmogus gali išmokėti ekstremalesnėmis sąlygomis vairuoti automobilį, ką daryti kai paslydo automobilis, galų gale kur „nuleisti garą“ jei norisi tiesiog agresyviau pavairuoti.
„Vilniaus slalomo“ pirmenybėse - 46 dalyviai
Praėjusį šeštadienį, mūsų bičiulių, „N40“ automobilių klubo teritorijoje įvyko trečiasis „Vilniaus slalomo“ pirmenybių etapas į kurį sugužėjo rekordinis dalyvių skaičius.
Tradicija tapusiomis slalomo varžybomis susidomėję automanai nepraleido progos patobulinti savo vairavimo įgūdžius greitoje ir apgaulingoje slalomo trasoje.
Tragedijos ralio metu (ne)išvengiamos?
Renaldas Gabartas/ N40 vyrų autoklubas
Praėjusią savaitę Latvija turėjo progos pasidžiaugti vienu saviškių: Toms Juzups, nuotraukose atrodantis tiesiog pašėlęs Hardcore stiliaus pankroko gitaristas, kurį sutikusios dievobaimingos mamos liepia savo dukroms užsidengti akis, įrodė turįs drąsią širdį ir aštrų protą.
Ralio sprinto varžybose Latvijoje – drama su laiminga pabaiga
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Bendrame lietuvių ir latvių ralio sprinto pirmenybių etape netoli Gulbenės miestelio praėjusį savaitgalį vos nesibaigė tragedija: 4-ajame greičio ruože, pernelyg aštriai įvažiavę į vieną posūkių, nuo kelio nuslydo ir salto padarę aukštyn ratais upėje nusileido „N40-Egzotika“ komandos ekipažas Algirdas Kazlauskas su Andrium Petruškevičium.
REKLAMA
REKLAMA
Savadarbiams automobiliams mūsų šalies ralio trasose ne vieta?
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Lietuvos automobilių sporto padangėje naujas debatų raundas sena tema: kaip užtikrinti sąžiningą kovą ralio trasose, kad nugalėtoją lemtų ne techniniai sprendimai, o identiškų galimybių mašinas vairuojančių pilotų meistriškumas? Viename paskutiniųjų LASF ralio komiteto strategų susitikime su lenktynininkais buvo žūt būt vengiama minėti konkrečius vardus ir komandų pavadinimus, visgi net ir mokantys Ezopo kalbą silpnam trejetui suprato, kad galvoje turimas...
Mažojo ralio renesansas
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Pernai įvykusios skyrybos ralio bendruomenėje – oficialiame šalies čempionate startuojantys pilotai ir vadinamos B lygos, ralio sprinto serialo, dalyviai varžosi visiškai atskirose lenktynėse – atnešė daugiau naudos, nei drąsiausiose vizijose regėjo šios reformos architektai.
Ralį sprintą Kurtuvėnuose laimėjo T. ir J. Narušių ekipažas
Saulenis Pociūnas / N40 vyrų autoklubas
Į ketvirtą Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapą Kurtuvėnuose susirinko pusė šimto ekipažų. Lenktynininkų kompanijoje buvo ir svečių iš Latvijos, nes šios lenktynės Šiaulių rajone buvo įtrauktos ir į kaimyninės šalies čempionato kalendorių. O svečių teisėmis varžėsi ne vienas sportininkų ekipažas, kuriuos ralio gerbėjai yra dažniau įpratę matyti Lietuvos ralio čempionate, vadinamojoje A lygoje.
„N40-Egzotika“ ralio komandoje – dar vienas legionierius
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Sausio mėnesį didžiausia Lietuvos ralio pirmenybėse startuojanti „N40-Egzotika“ vyrai džiūgavo po merkantiliškame ralio pasaulyje neregėto susitarimo: prie komandos be jokių pragmatiškų išskaičiavimų prisijungė bene labiausiai tituluotas Latvijos pilotas Janis Vorobjovs. Tiesiog todėl, kad jam patinka N40 autoklubo ideologija.
Ralio čempionate ryškėja šio sezono lyderiai
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Lietuvos ralio sezono pradžiai šiemet orai buvo negailestingi. Vadinamoji „N minus vienas“ taisyklė, kai skaičiuojant per visą ralio lenktynių serialą surinktus taškus atmetami vieno, labiausiai nepasisekusio etapo rezultatai, mechanizmas šiais metais bus „išjungtas“. Dėl gamtos kaprizų atšaukus pirmuosius du čempionato kovų raundus, visi 5 likę etapai tapo įskaitiniais.
„Žemaitijos ralis 2016“ – atsakymų laikas
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Dvi dienas vykęs šiųmetinis „Žemaitijos ralis“ išpildė visus įmanomus publikos lūkesčius: norėję „stogų“ matė beprotišką Giedriaus Firanto skrydį, viesulu genėjusį šalikelėje augusius medžius. Į Kelmės kraštą keliavę stebėti, kaip ralio vunderkindai paneiginėja fizikos mokslo tiesas, turėjo progos ploti pasiutusiai greitai erdvę skrodžiančio Martyno Samuičio ir Mindaugo Varžos duetui.
Ralis baigėsi, prasideda ralis
Mindaugas Malcevičius / N40 vyrų autoklubas
Ką tik finišavo didžiausia Lietuvoje 2016 m. ralio fiesta “Žemaitijos ralis 2016”, o jau liepos 16 dieną netoli Šiaulių esančių Kurtuvėnų apylinkėse vyks Lietuvos ralio sprinto čempionato ir Latvijos ralio sprinto čempionato 4-ųjų etapų ralio lenktynės “Kurtuvėnai 2016″. Jas organizuoja sporto klubas „Rally 4 Fun“. Tai pirmas tokio lygio renginys, kurį imasi organizuoti ši ralio entuziastų komanda vedina lenktynininko Eugenijaus Andrulio.
„Žemaitijos ralyje“ – vikingų pergalė
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Didžiausia šiųmetinė ralio fiesta Lietuvoje baigėsi taip, kaip buvo galima tikėtis: su moderniausia gamykline technika važiuojantys svečiai iš Švedijos ir Suomijos pranoko tiek Lietuvos, tiek Latvijos ralio čempionatų lyderius.
„Žemaitijos ralio“ dalyviai studijuoja meteorologų prognozes
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Beveik mėnesį šykštėjęs lietaus dangus virš Žemaitijos prakiuro prieš pat didžiausios šį sezoną ralio fiestos startą. Ketvirtadienio popietę pradėję sudarinėti greičio ruožų stenogramas pilotai dėl kai kurių kelio vietų buvo tikri tik tuo, kad 2016-aisiais dulkių problema „Žemaitijos ralyje“ nebus aktuali.
Patarimai kur stebėti Žemaitijos ralį
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Jau šio penktadienio pavakarę pajėgiausi Lietuvos ir Latvijos ralio meistrai bei keletas pilotų iš Suomijos, Švedijos, Ukrainos, Rusijos ir Baltarusijos pradės kovas dėl didžiausios šį sezoną ralio fiestos „Žemaitijos ralis 2016“ – trofėjų. Visus fanus organizatoriai šįkart kviečia į 10 žiūrovams skirtų erdvių, kurias nesudėtinga pasiekti ir iš kurių atsiveria puikus reginys.
„Žemaitijos ralio“ užkulisiai: nuobodu nebus
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Amžinas automobilių lenktynių organizatorių galvosūkis: kokiomis proporcijomis maišyti „popsą“ su profesionaliu sportu, kad nebūtų nuobodu pertraukėlėse tarp greičio šou, kad varžybos sudomintų ir tą publikos dalį, kuriai kol kas nesiseka įžvelgti takoskyros tarp ralio, žiedo ar kroso. „Žemaitijos ralio“ sumanytojai tokių rebusų lig šiol net nebandė spręsti, nes birželio viduryje Kelmės apylinkėse vykstančios ralio virtuozų kovos buvo prioritetas Nr.
Moskvich – kadaise transporto priemonė, šiandien laisvalaikio praleidimo būdas
A. Kazlauskas / N40 vyrų autoklubas
Jau daugiau kaip dvidešimt metų Lietuvos gatvėmis rieda vadinami vakarietiški automobiliai. Tačiau tie, kam šiandien daugiau kaip 40, puikiai prisimena sovietinius automobilius, kuriuose jie užaugo, su kuriais važiavo į pirmąjį pasimatymą. Gūdžiais sovietinės okupacijos metais gatvėse tebuvo kelių markių, tikrai saugumu bei komfortu nepasižyminčių, automobilių.
„Rally Talsi 2016“ – Martyno Samsono solo
Renaldas Gabartas, Nuotraukos - Dariaus Kibirkščio
Sekmadienio pavakarę Kurzemėje finišavusio pirmojo bendro Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatų etapo „Rally Talsi“ rezultatai ko gero įeis į mūsiškę automobilių sporto istoriją: čia absoliučiai visus 11 greičio ruožų, kurių bendras ilgis 113 km, laimėjo Martynas Samsonas su šturmanu Mindaugu Varža, važiavę savadarbiu „BMW M3X“. Jei nei pačioje lenktynių pradžioje gauta minutė baudos, jų persvara prieš antroje vietoje likusią kylančią ralio žvai...
Naujojo ralio sezono preliudija: kaip pamatuoti naujokų pažangą?
Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Neseniai antrąjį gimtadienį paminėję N40 autoklubo vyrai išsidavė lengvai nusidėję savo ideologijai. Nors nuo pat bravūriško pareiškimo apie ketinimus vidurio amžiaus krizei smogti automobilių sportu, šviežiai iškepti klubo lenktynininkai dievagojosi neketinantys vaikytis didmeistriškų rezultatų ir žadėjo trasose medžioti tik teigiamas emocijas.
Ralio varžybos „Užventis 2016“ - didžiojo ralio preliudija
R. Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Šiltos žiemos pasėkoje profesionalaus ralio sezono startas šiais metais neįprastai vėlyvas. Vienintelė galimybė „koviniu“ tempu pralėkti pustuzinį greičio ruožų kol kas turėjo tik sportininkai nepatingėję nukeliauti į sausio viduryje Latvijoje Alūksnės apylinkėse rengiamas bendras lietuvių – latvių ralio sprinto lenktynes.
„Žemaitijos ralio“ architektas laužo stereotipus
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Nors Lietuvą skersai ir išilgai be didesnio vargo galima pervažiuoti greičiau nei per tris valandas, skirtinguose šalies pakraščiuose prigijusios tradicijos panašios viena į kitą beveik tiek pat, kiek futbolas su rankiniu. Ypač keisti yra žemaičiai. Pradedant tenykšte tarme, kurios balsių – priebalsių kombinacijos sudėtingumu nusileidžia tik toninei kinų kalbai, ir baigiant šiame krašte kultivuojamomis techninėmis sporto šakomis.
Samurajai ant ratų pradeda kovas
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Paskutinį balandžio savaitgalį driftlande – vos prieš porą mėnesių N40 vyrų autoklubo teritorijoje suformuotoje šonaslydžio arenoje – įvyks pirmasis šių metų Lietuvos drifto semi-pro klasės pirmenybių etapas. Šias varžybas, kaip ir visą semi-pro klasės čempionatą organizuoja ambicinga „Side to Side“ komanda.
Faktas, kad drifto meistrai įsigudrino savo varžybas rengti dėl ralio išprotėjusių vyrų klubo valdose, turi simbolinę prasmę.
Žemaitijos ralyje 2016 startuos geriausi Latvijos ralio meistrai
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Skamba paradoksaliai, tačiau būtent dėl rekordiškai trumpos žiemos, ralio gerbėjai Lietuvoje liko „ant ledo“. Pirmasis nacionalinio čempionato etapas Utenos apylinkėse „Halls Winter Rally“ buvo atšauktas dėl staigaus atlydžio. Toks pat likimas ištiko antrąjį etapą Estijoje – „Voru Rally“ svečiais turėjo būti visi mūsiškiai sportininkai.
Didysis ralio paradoksas: po lenktynių keliai gerėja
R. Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Beveik visame Senajame žemyne klasikiniai „žvyriniai“ raliai įrašyti į „Raudonąją knygą“ kaip nykstantis reiškinys. Priežastis labai proziška: tokią dangą turintys keliai natūraliai nyksta dėl asfaltavimo programų, o likusių ir pagal konfigūraciją tinkančių automobilių lenktynėms žvyrkelių tiesiog katastrofiškai mažai. Šia prasme Baltijos šalys apskritai ir Lietuva konkrečiai tikrai turi kuo pasigirti. Ypač „Žemaitijos“ ralis.
Vilniaus pakraštyje kuriasi „Driftlandas“
R. Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Pramoniniame sostinės pakraštyje, V. A. Graičiūno gatvėje įsikūrusio N40 vyrų autoklubo teritorijoje sekmadienį vyko neįprasta „vestuvių“ ceremonija: tirštais dūmų kamuoliais iš po slystančių automobilių ratų ir lengvai išprotėjusiu variklių riaumojimu buvo vainikuotas bendradarbiavimo susitarimas tarp drifterių komandos „Side to Side“ ir N40 vyrų autoklubo.
Iki bene didžiausios ralio fiestos Lietuvoje liko 100 dienų
N40 vyrų autoklubas / Renaldas Gabartas
Jau birželio 17 d. startuos šiemet pirma ir bene didžiausia automobilių ralio fiesta Lietuvoje – Žemaitijos ralis 2016. Šiemet tai bendras Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatų IV etapas.
Lietuvos automobilių sporto kalendoriuje įrašas apie Žemaitijos krašte rengiamas profesionalias ralio lenktynes atsirado 1998-aisiais.
Valentino dienos trikovė – „širdžių slalomas“
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas / Andriaus Lauciaus nuotraukos
Įprasta manyti, kad nutrūktgalviškose lenktynėse dalyvauja adrenalino fanatikai. Stresas, fizinis krūvis, greitis, rizika ir džiaugsmas pasiekus finišą – yra kaip tik tas emocijų kokteilis, dėl kurio vyrai konvertuoja pinigus į geležį, o laisvalaikį žudo garažuose. Tačiau panašu, kad tiesa yra šiek tiek kitokia.
„Širdžių slalomas 2016“. Siurprizų lenktynės
Geros idėjos pasmerktos sėkmei. Pernai N40 vyrų autoklubo vyrai pakvietę sportiniam vairavimui neabejingas merginas į „romantiško“ slalomo varžybas, šių metų Valentino dienos išvakarėse pasirinkimo organizuoti analogišką šventę ar apsimesti klaikiai užsiėmusiais jau nebeturėjo.
Žiemos ralis Šiauliuose – garbės žodis įvyks
N40 vyrų autoklubas / E. Andrulis
Nors per pastarąją savaitę buvo atšaukti bemaž visi „žieminiai“ renginiai, pradedant „Halls Winter Rally“ ir baigiant tradicinėmis Sartų žirgų lenktynėmis, užsikrėtusiems automobilių sporto virusu turime gerų žinių.
Lietuvių žygį „Arcit Lapland Rally“ sustabdė gedimas
Renaldas Gabartas / Nuotr. Sauliaus Žukausko
Pirmasis garsiojo „Arctic Lapland Rally“, vykstančio anapus Poliarinio rato, šturmas „N40-Egzotika“ komandos – Ignui Taletavičiui ir Dariui Augūnui – baigėsi lenktynių pusiaukelėje: šeštojo (iš dešimties) greičio ruože pradėjus strigti degalų siurbliui, mūsiškių „Renault Clio KitCar“ buvo priverstas trauktis į šalikelę.
„Halls Winter Rally“ mirė. Tegyvuoja „Arctic Lapland Rally“
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Ketvirtadienio popietę Lietuvos ralio meistrai užuot dirbę su šiųmetinio „Halls Winter Rally“ greičio ruožų stenogramomis vienas po kito į savo „Facebook“ profilius kėlė iškalbingas nuotraukas bei vaizdo siužetus, apnuoginančius graudžią tiesą: trasose susiformavo milžiniškos provėžos ir standartiniams automobiliams sunkiai įveikiama klampynė kelio paviršiaus net nepalietus „koviniams“ automobiliams.
Didieji žiemos ralio galvosūkiai
Renaldas Gabartas,
N40 vyrų autoklubas
Kuo stipresnėmis čiurkšlėms lietus skalbia murzinas gatves, tuo labiau niaukiasi automobilių sporto entuziastų veidai: tokia orų ekvilibristika garantuoja, kad savaitgalį vyksiantį 10-ąjį „Halls Winter Rally“ greičiausiais teks žiūrėti mindžikuojant purve. Žinoma, jei didžiosios greičio fiestos organizatoriai nesugalvos koreguoti lenktynių datos.
Latvijos ralio sprinto trasose – būsimos WRC žvaigždės šou
N40 vyrų autoklubas / Nuotraukos: Darius Kibirkštis
Vienadienės, sąlyginai trumpo kilometražo, ralio sprinto lenktynės Lietuvoje paprastai laikomos „mėgėjišku žaidimu“, todėl retai kada sulaukia didesnio dėmesio. Kaimynai latviai elgiasi visiškai kitaip ir, akivaizdu, laimi visomis įmanomomis prasmėmis.
Jau šeštąjį kartą automobilių ralio sezoną Baltijos šalių lenktynininkai pradeda netoli Latvijos ir Estijos sienos esančio Alūksnės miesto apylinkėse.
Ralio komandoje „N40-Egzotika“ – svajonių legionierius
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Greičiausiai neatskleisiu didelės paslapties: pagal nerašytas taisykles automobilių sporto komandų savininkų ir lenktynininkų, vežančių tos komandos vėliavas, tarpusavio meilė būna pagrįsta 100 proc. išskaičiavimu: pirmieji gauna žiūrovų ir žiniasklaidos dėmesį, o antrieji – techninę ir finansinę pagalbą varžybų metu. Mažiausia ko gali tikėtis net ralio naujokas – startinio mokesčio (Lietuvos čempionate jis gali siekti 500 eurų) kompensavimas.
Ralio meistrai pradeda 2016-ųjų lenktynių sezoną
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Jau šį savaitgalį, sausio 15-16 dienomis, oficialiai prasideda Naujieji metai pagal ralio kalendorių. Tradiciškai pirmosios varžybos rengiamos Latvijos šiaurės rytuose, už 202 kilometrų nuo Rygos esančio Alūksnės miestelio apylinkėse.
Ralio sprinto varžybos „Alūksne 2016“ bus pirmasis Latvijos ir Lietuvos ralio sprinto čempionato etapas.
Skalpelio pakaitalas – ralio bolido vairas
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Bet kas bandantis įrodyti lietuvių liaudies teoremą „Žilė galvon – velnias uodegon“ neišvengiamai patirtų fiasko, jei tai darytų remdamiesi Regimanto Šapranausko pavyzdžiu.
N40 komanda gavo patirties injekciją
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Pirmąją 2016-ųjų darbo dieną oficialiai gimė nauja, Lietuvos ralio čempionate startuosianti, komanda „N40-Egzotika“. Tokiu vardu LASF užregistravo šiek tiek atsinaujinusią praėjusio lenktynių sezono ekipą-išsišokėlę, kuri šiais metais užsimojo pateikti dar keletą siurprizų.
Ko konkrečiai galima tikėtis iš vyrų, pasišovusių smogti „automobilių sportu per amžiaus vidurio krizę“ pasiekto susitarimo su vienu tituluočiausių ralio meistrų Roku Lipeikiu.
Garantinės Škodos kaprizai: kada klientas (ne) teisus?
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
16-asis Merfio dėsnis byloja, kad „Daiktas sugenda tada, kai būna labiausiai reikalingas“. Racionaliai mąstantys automobilininkai mėgindami išvengti tokio pobūdžio rūpesčių paprastai perka kiek išgalėdami naujesnę ir kokybiškesnę techniką, nes daugiau būdų „apsidrausti“ iš esmės nėra. Deja, kartais net garantiniam laikotarpiui nesibaigus mašinos savo šeimininkams „įstato ragus“ ir liaunasi veikti taip, kaip turėtų.
Kalėdos pagal ralistus
R. Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Šiemet prieš Kalėdas pajudėjęs auto sporto meistrų gerų darbų maratonas, į kurį leidosi tuzinas ralio sportininkų, tapo didesniu iššūkiu, nei buvo galima tikėtis. Ne todėl, kad sunkiai besiverčiantiems žmonėms padėti įveikti jų kasdienybės everestus būtų pernelyg sudėtinga. Greičiau atvirkščiai. Kai kurias problemas sportininkai gliaudė tarsi saulėgrąžas.
Greičio guro pamokos: svarbiausi dalykai vyksta piloto galvoje
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Jei bent šiek tiek domitės automobilių sportu, greičiausiai atkreipėte dėmesį į vieną ralio ar „žiedo“ ypatumą: paprastai pilotams čia talkina tik mechanikai, komandų administratoriai ir vadybininkai bei viešųjų ryšių specialistai, bet tik išimtinais atvejais – treneriai.
Labdaros renginiai, ar reali pakalba žmogui
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Raudonuoju kilimu žengė daugybė garbingų ir įtakingų žmonių: verslininkai, partneriai, valstybinių institucijų vadovai. Į pompastišką labdaros vakarą taip pat atvyko ir pramogų pasaulio žvaigždės. Panašiomis įžangomis dažniai prasideda reportažai iš parodomųjų labdaros renginių, kurių biudžetai neretai viršija pačią labdaros vertės sumą.
Ralio pasaulyje – naujas ambicijų karas
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Tokia sąvoka kaip „absoliuti įskaita“ iš Lietuvos automobilių sporto leksikono dingo taip seniai, kad jos turinį šiandien prisimena nebent saujelė ralio dinozaurų. Techniniai reglamentai padalijo visas nacionalinėse pirmenybėse startuojančias kovines mašinas į 6 įskaitas. Pirmosios įskaitos laimėtojas toks pat čempionas, kaip ir, tarkim, penktosios įskaitos. Teoriškai viskas labai paprasta. Praktiškai viskas gerokai sudėtingiau.
Lietuviai ruošiasi „Arctic Lapland Rally“ šturmui
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Žiemos ralių organizatoriai mūsiškėse geografinėse platumose pastaraisiais metais nuolat gyveno įtampoje bandydami „pataikyti“ tokią datą kalendoriuje ir „užsisakyti“ tokius orus, kad žiūrovams susiruošus į greičio ruožus reiktų ne guminių aulinukų, o šiltų veltinių? Būsimo sniegmečio laukiantys „N40 vyrų autoklubo“ ralio komandos nariai Ignas Taletavičius ir Darius Augūnas nutarė apsidrausti nuo bet kokių gamtos kaprizų: 2016-ųjų sausį vyrai startuos vieno...
Baltarusijos ralio čempionato finiše – 1,5 pergalės
Renaldas Gabartas, N40 vyrų autoklubas
Savaitgalį Lietuvos ralio meistrų desantas šturmavo Baltarusijos čempionato garbės pakylą. Paskutiniajam kaimyninės šalies ralio pirmenybių etape „Forest Lake 2015“ startavo trys vilniečių ekipažai iš kurių du – Eugenijaus Sladkevičiaus su Andrium Petruškevičium ir Ričardo Baubino su Gediminu Saudargu – pretendavo tapti Baltarusijos čempionais. Įgyvendinti programą „maximum“ mūsiškiams pavyko lygiai 75 proc.
Naktinis slalomas „Tokvila 2015“ apnuogino technines bėdas
Renaldas Gabartas,
N40 vyrų autoklubas
Paskutinysis slalomo „Tokvila 2015“ serialo etapas, surengtas visiškoje tamsoje, tapo tikra „uoga“ ant automobilių sporto pradžiamokslio „torto“. Neįprastai sunkios sąlygos jau per pirmuosius važiavimus atskleidė ne tik milžinišką meistriškumo skirtumą tarp greičiausių ir lėčiausių varžybų dalyvių, bet ir kai kurias technines detales, trukdančias pasiekti geresnių rezultatų.