Tačiau ralis pernelyg nenuspėjamas, kad jau šiandien kažkas galėtų matuotis nugalėtojo karūną: pakanka vienos klaidos ar rimtesnio technikos kaprizo ir sudužti gali ne vienų lenktynių, bet ir viso sezono viltys laimėti. Antai „N40-Egzotika“ komandos A. Kazlausko ir A. Petruškevičiaus ekipažas solidžia persvara laimėjo pirmąjį žieminį sprinto etapą vykusį Latvijoje. Bet po 3 įvykusių etapų turi tenkintis trečia vieta.
„Mes visai šauniai startavome žiemą, nors tai buvo pirmos varžybos po metų pertraukos tokios sudėties ekipažui. Viskas klojosi kuo puikiausiai – technika nepavedė, trasos buvo „užsuktos“ tarsi pagal mūsų pageidavimus, todėl jautėmės kaip žuvys vandenyje ir susikrovėm pakankamai solidžią persvarą prieš varžovus. Antrame etape viskas tarsi apsivertė aukštyn kojomis, gal dėl to, kad lijo lietus, gal šiaip „ne ta koja“ įsispyrėme į „kovinius“ batus, bet finišą pasiekėme tik treti. Todėl bendroje įskaitoje persikraustėme į antrąją vietą. Kurtuvėnų ralio metu, kurį laiką viskas ėjosi kaip iš pypkės – trasos atrodė kone geriausios, kokias tik teko matyti Lietuvoje, bet koją pakišo techninės problemos. Iš pradžių nutrūko ir pradėjo arti žemę duslintuvas, vėliau nulūžo viena pavarų dėžės ašelė. Dėl to buvome priversti užleisti ir antrąją vietą. Tai tik įrodo, kad teoriškai pirmojo trejetuko rikiuotė nefinišavus arba blogai finišavus vienose lenktynėse, gali apsiversti aukštyn kojom. Kita vertus, ralis nuo to tik įdomesnis“, – pasakojo A. Kazlauskas.
SG3 įskaitoje užtikrintai pirmauja E. Andrulio ir A. Liorento ekipažas su „Ford Escort“, pergales šventęs visuose trijuose ligšioliniuose etapuose ir užsidirbęs 97 taškus. Tado Sireikos ir Giedriaus Šileikio su BMW duetas turi 65 taškus ir tik 3 taškais lenkia „VW Golf“, pilotuojamą Arūno Jarašiaus su Jūriu Baneliu (62). Akivaizdu, kad šių vyrų galimybės džiaugtis sidabru ar net pavyti lyderį, beveik vienodos.
Greičiausioje ralio sprinto įskaitoje SG4 šiuo metu pirmu smuiku groja šeimyninis Tautvydo ir Juozo Narušių ekipažas (98 taškai), važiuojantis „Subaru Impreza“. Iš jų pirmąją vietą gali atimti tik XXL dydžio stebuklas, nes antrasis Tomo Ramanausko ir Virgilijaus Janulevičiaus ekipažas atsilieka net 44 taškais. Trečioje vietoje, jau gerokai mažiau atsiliekantis, Egidijaus Paplauskio ir Karolio Kairio ekipažas (jie taip pat vairuoja „Subaru Impreza“ ir turi 44,5 taško). 2015-ųjų sezono čempionai Vytalijus ir Vytenis Plastininai su 28 taškais kol kas užima tik 5 vietą – šį ekipažą įvairios bėdos persekioja kaip šešėlis.
Komandinės ralio sprinto rikiuotės tvarką šiemet lemia LASF ralio komiteto sprendimas skatinti sportininkus jungtis į klubus ir komandas: čempionato reglamentas numato, kad bus skaičiuojami visų startuojančių ekipažų uždirbami taškai. Dėl šios priežasties pirmauja tos komandos, kurių vėliavas veža gausiausias būrys pilotų. Kol kas pirmauja žemaičiai iš „Rally 4 Fun“ klubo (75 taškai), antri taip pat žemaičiai – „Kelmės ASK“ (54), o ir treti aukštaičiai iš „Ukmergės AMSK“ (42).
Rugpjūčio 6 d. ralio sprinto Lietuvos čempionato kovos tęsis Latvijos teritorijoje Gulbenės miestelio apylinkėse. Nors iki šio etapo nemažai kilometrų, sportininkai viliasi sulaukti savų palaikymo komandų – važiuojant svetimais keliais pamatyti iškeltą Lietuvos trispalvę būna pasiutusiai smagu. Paskutinysis šių metų ralio sprinto čempionato etapas vyks rugpjūčio 27 d. Žemaitijoje, netoliese Šiaulių, tai daugiametis renginys organizuojamas Plastininų šeimos „Mažeikiai-Viekšniai 2016“.