„Dėl dopingo kontrolės esu visiškai ramus – kefyro draudžiamų preparatų sąraše tikrai nėra, o daugiau neturime ko bijoti. Dėl automobilio techninių parametrų taip pat galiu guldyti galvą, kad nekils jokių problemų, nes jį ruošdami lenktynėms dėl kiekvienos smulkmenos po dešimt kartų klausėm komisarų, kas galima, o kas ne. Juo labiau, kad čia net ir erdvės kokioms nors gudrybėms nėra – važiavom su „BMW e46“, kurio atmosferinis 3,5 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų variklis generuoja maždaug 410 AG ir 430 Nm sukimo momentą. Pakaba, išskyrus amortizatorius, visiškai standartinė. T. y. tikrai nieko antgamtiško. Vienintelis „geležinis“ dalykas, kurio galbūt pranokome varžovus – „Samsonasmotorsport“ sukonstruota nauja transmisija. Ji leidžia pakankamai nesunkiai bet kurį automobilį paversti „kvadriniu“ ir, kaip parodė šios varžybos, tiesiog labai gerai veikia. Kita vertus, nei viena mašina pati nevažiuoja, o mes su Martynu savo nesėkmių ir klaidų limitą jau esam išnaudoję ankstesniais metais“, – po finišo juokavo M. Varža.
Antras greičiausias pilotas iš Lietuvos – V. Švedas – apibendrindamas pirmąjį čempionato etapą patikino viską padaręs be didesnių klaidų.
„Martynas visada buvo labai greitas, o dabar, kaip išsprendė technikos patikimumo problemas, natūraliai tapo sunkiai pavejamu. Bent jau mes su dabartiniu savo automobiliu neturime ką jam pasakyti – tiesiog „Mitsubishi“ nevažiuoja taip greitai“, – pripažino Vytautas.
„Juta-Bauer Rally Team“ komandos pilotas taip pat patikino, kad vakarykštės taktinės gudrybės – specialiai praleisti į priekį K. Rovanperą, kad jis savo automobiliu „valytų“ trajektoriją greičio ruožuose – nedavė tokio rezultato, kokio buvo tikėtasi.
„Kelias iš tiesų buvo prašluotas nuo smulkių akmenukų, tačiau dėl karščio ir visiškai nurimusio vėjo atsirado kita problema – nespėjančios nusėsti dulkės. Tai gerokai apsunkino darbą, bet jei būtų buvę galima atsukti įvykius atgalios, būtume pasielgę analogiškai“, – komentavo V. Švedas, šiose lenktynėse šventęs pergalę specialioje čempionų įskaitoje.
Greičiausias Latvijos ralio meistras Janis Vorobjovs šįkart liko ketvirtas bendroje įskaitoje ir M. Samsonui pralošė 57 sekundes. Tokio rezultato Janis taip pat negalėjo racionaliai paaiškinti, nes trasos puikiai žinomos, technika veikė be priekaištų, o jokių didesnių klaidų varžybų šeimininkai nedarė. Tiesa, šis rezultatas padėjo „N40-Egzotika“ komandai iškovoti antrąją vietą komandinėje įskaitoje. Tokią pat poziciją standartinių automobilių klasėje SG iškovojo Algirdas Kazlauskas su Andrium Petruškevičium.
„Antrąją varžybų dieną, kaip daug kas ir prognozavo, pasipylė avarijos bei gedimai. Mūsiškėje SG klasėje iš 6 startavusių finišą pasiekė tik trys ekipažai, bet galim pasidžiaugti, kad prizininkų trejeto pozicijų varžovų bėdos nepakoregavo“, – pasakojo A. Kazlauskas.
Pirmas SG klasėje finišavo iš B lygos į didįjį ralį perėjęs Tomas Mickus. Dar vienam ralio naujokui – žiedo meistrui Ignui Gelžiniui, ketverius pastaruosius metus startavusiam Didžiosios Britanijos lenktynių „Renault Clio Cuo“ ir „Porsche Carrera Cup GB“ serijose debiutas nebuvo itin sėkmingas. Po pirmosios varžybų dienos laikęsi turnyrinės lentelės viduryje, 8 GR Ignas padarė klaidą po kurios automobilis liko šalikelėje.
„Rally Talsi 2016“ finišo dėl gedimų ir klaidų taip pat nepasiekė 15 ekipžų, tarp kurių broliai Žalos, R. Čapkauskas su T. Šipkauskus, Eugenijus Sladkevičius su Gediminu Saudargu, Egidijus Valeiša su Povilu Reisu.