• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Sausio mėnesį didžiausia Lietuvos ralio pirmenybėse startuojanti „N40-Egzotika“ vyrai  džiūgavo po merkantiliškame ralio pasaulyje neregėto susitarimo: prie komandos be jokių pragmatiškų išskaičiavimų prisijungė  bene labiausiai tituluotas Latvijos pilotas Janis Vorobjovs. Tiesiog todėl, kad jam patinka N40 autoklubo ideologija. „Žemaitijos ralio“ išvakarėse paaiškėjo, kad tokie dalykai užkrečiami – mūsų komandos nariu tapo ir vienas greičiausių Rusijos ralio meistrų Alexander Gorelov.
Lietuvos ralio bendruomenės senbuviai A. Gorelovą neblogai pažįsta – maskvietis automobilių sportu užsikrėtė prieš maždaug 17 metų ir per tą laiką yra išbandęs jėgas ne vienose mūsų krašte rengtose lenktynėse bei Latvijos čempionate. Pastaraisiais metais ruso pilotuojamą „Mitsubishi EVO X“ prižiūri ir startams ruošia „Vorobjovs racing“ mechanikų komanda, o pats Janis padeda jam šlifuoti automobilio valdymo įgūdžius.

Renaldas Gabartas / N40 vyrų autoklubas
Sausio mėnesį didžiausia Lietuvos ralio pirmenybėse startuojanti „N40-Egzotika“ vyrai  džiūgavo po merkantiliškame ralio pasaulyje neregėto susitarimo: prie komandos be jokių pragmatiškų išskaičiavimų prisijungė  bene labiausiai tituluotas Latvijos pilotas Janis Vorobjovs. Tiesiog todėl, kad jam patinka N40 autoklubo ideologija. „Žemaitijos ralio“ išvakarėse paaiškėjo, kad tokie dalykai užkrečiami – mūsų komandos nariu tapo ir vienas greičiausių Rusijos ralio meistrų Alexander Gorelov.
Lietuvos ralio bendruomenės senbuviai A. Gorelovą neblogai pažįsta – maskvietis automobilių sportu užsikrėtė prieš maždaug 17 metų ir per tą laiką yra išbandęs jėgas ne vienose mūsų krašte rengtose lenktynėse bei Latvijos čempionate. Pastaraisiais metais ruso pilotuojamą „Mitsubishi EVO X“ prižiūri ir startams ruošia „Vorobjovs racing“ mechanikų komanda, o pats Janis padeda jam šlifuoti automobilio valdymo įgūdžius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2


„Su Alexandru susipažinom berods 2000-aisiais varžybų metu, o netrukus susibičiuliavom, nes šis vyras maloniai nustebino savo profesionaliu požiūriu bei – kad ir kaip neįprastai skambėtų – ralio pasauliui nebūdinga inteligencija. Greičiausiai todėl, kad A. Gorelovas jau buvo pasiekęs aukštų sportinių rezultatų kalnų slidinėjime bei čiuoždamas vandens slidėmis, sėdęs prie „kovinio“ automobilio vairo jis taip pat dirbo labai metodiškai, tiksliai ir disciplinuotai. Tokie dalykai visada duoda savo „dividendus“ – Alexandras praktiškai visose Rusijos ralio čempionato lenktynėse finišuoja užimdamas prizines vietas. Jo tempas nedaug nusileidžia Rusijos ralio vunderkindu laikomam Aleksejui Lukyanukui. Mes taip pat dažnai darome bendrus testus ir, reikia pripažinti, kad dažnai važiuojame identišku tempu. Turint galvoje, kad A. Gorelovas itin daug laiko turi skirti verslo reikalams (t. y. vadovauti didelei dažus gaminančiai įmonei), kad galimybės treniruotis kuklios – varžybų metu jo demonstruojamas tempas tikrai labai neblogas“, – savo bičiulį gyrė J. Vorobjovs.
Beje, būtent A. Gorelovas padėjo „N40-Egzotika“ ralio komandos „Žemaitijos ralyje“ iškovoti pergalę komandinėje įskaitoje: rusas atvežė antrą geriausią rezultatą LRČ 2-ojoje įskaitoje ir pelnęs 32 taškus šiuo metu yra Lietuvos ralio čempionato lyderis savo klasėje.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų