Ar tikrai „N40-Driftlande“ bus galima pamatyti tai, kas driftą pavertė vienu populiariausių ir daugiausia žiūrovų sutraukiančiu reiškiniu? Vienas „Side to Side“ lyderių Gediminas Levickas, atsakydamas į šį klausimą patikino, kad nors formaliai semi-pro klasėje varžosi sportininkai, turintys kuklesnę patirtį ir mažesnius biudžetus nei oficialiame Lietuvos drifto čempionate, visgi šis serialas turi keletą labai stiprių kozirių.
„Visų pirma semi-pro gali pasigirti didesniu dalyvių (pirmajame čempionato etape startuos mažiausiai 40 sportininkų) ir varžybų etapų skaičiumi. Mes surengsime kovas ne tik Vilniuje, bet ir Alytuje, Panevėžyje, Kretingoje, Druskininkuose bei Trakuose. Tuo tarpu Lietuvos drifto čempionato dalyvius publika greičiausiai galės pamatyti tik dvejuose „namų“ etapuose. Žinoma, pas mus startuos daugiau pradedančių pilotų, tačiau faktas, kad ir semi-pro lenktynėse pasirodys itin galingą techniką vairuojantys seni drifto vilkai. Šį šeštadienį paganyti akis tikrai bus į ką net labiausiai išlepintiems drifto fanams, nes „žiemos“ atostogų niekas veltui neleido“, – žadėjo G. Levickas.
Apie šonaslydžio technikos ypatumus, varžybų formatą, taisyklių ir vertinimo kriterijų subtilybes, papasakosime iškart po pirmojo sezono starto. Daugiau informacijos apie renginį sidetoside.lt.
Pirmasis šių metų Lietuvos oficialus drifto semi-pro klasės pirmenybių etapas vyks balandžio 30 d. adresu Graičiūno g. 20, Vilnius, N40 vyrų autoklubo teritorijoje.
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Paskutinį balandžio savaitgalį driftlande – vos prieš porą mėnesių N40 vyrų autoklubo teritorijoje suformuotoje šonaslydžio arenoje – įvyks pirmasis šių metų Lietuvos drifto semi-pro klasės pirmenybių etapas. Šias varžybas, kaip ir visą semi-pro klasės čempionatą organizuoja ambicinga „Side to Side“ komanda.
Faktas, kad drifto meistrai įsigudrino savo varžybas rengti dėl ralio išprotėjusių vyrų klubo valdose, turi simbolinę prasmę. Vienas lietuviško drifto guru, patyręs teisėjas ir „Rytų Europos Drifto Čempionatas“ (EEDC) organizatorius Mantas Kuzmarskis, kadaise pasakodamas apie šios azartiškos lenktynių atmainos istoriją atkreipė dėmesį į aplinkybes, kuriomis jos gimė.
„Viskas prasidėjo Japonijoje dėl paradoksalaus dalyko – šioje šalyje itin gerai išvystytas asfaltuotų kelių tinklas, „trukdęs“ įleisti šaknis klasikinio ralio daigams. Be to, driftas nėra vien techniškas automobilio valdymas. Tam tikra prasme driftą galima lyginti su rytų kovos menais: kas yra dvikovos nugalėtojas visuomet sprendžiama pripažįstant savo silpnąsias ir varžovo stipriąsias puses, o kario garbė ir pagarba priešininkui yra aukščiausios vertybės. Drifte nėra tokio aiškaus laimėjimo ženklo kaip lenkimas arba, išlaikant paralele į kontaktines kovas, nokautas. Čia panašiai kaip karate yra demonstruojama kata – kova su įsivaizduojamu priešininku. Drifto meistras savo automobilio valdymo įgūdžius atskleidžia didžiuliu greičiu slystančią mašiną nukreipdamas tiksliai ten kur reikia. T. y. jis demonstruoja ne brutalią jėgą, bet gebėjimą ją virtuoziškai valdyti“, – akcentavo M. Kuzmarskis.
Renaldas Gabartas /
N40 vyrų autoklubas
Paskutinį balandžio savaitgalį driftlande – vos prieš porą mėnesių N40 vyrų autoklubo teritorijoje suformuotoje šonaslydžio arenoje – įvyks pirmasis šių metų Lietuvos drifto semi-pro klasės pirmenybių etapas. Šias varžybas, kaip ir visą semi-pro klasės čempionatą organizuoja ambicinga „Side to Side“ komanda.
Faktas, kad drifto meistrai įsigudrino savo varžybas rengti dėl ralio išprotėjusių vyrų klubo valdose, turi simbolinę prasmę. Vienas lietuviško drifto guru, patyręs teisėjas ir „Rytų Europos Drifto Čempionatas“ (EEDC) organizatorius Mantas Kuzmarskis, kadaise pasakodamas apie šios azartiškos lenktynių atmainos istoriją atkreipė dėmesį į aplinkybes, kuriomis jos gimė.
„Viskas prasidėjo Japonijoje dėl paradoksalaus dalyko – šioje šalyje itin gerai išvystytas asfaltuotų kelių tinklas, „trukdęs“ įleisti šaknis klasikinio ralio daigams. Be to, driftas nėra vien techniškas automobilio valdymas. Tam tikra prasme driftą galima lyginti su rytų kovos menais: kas yra dvikovos nugalėtojas visuomet sprendžiama pripažįstant savo silpnąsias ir varžovo stipriąsias puses, o kario garbė ir pagarba priešininkui yra aukščiausios vertybės. Drifte nėra tokio aiškaus laimėjimo ženklo kaip lenkimas arba, išlaikant paralele į kontaktines kovas, nokautas. Čia panašiai kaip karate yra demonstruojama kata – kova su įsivaizduojamu priešininku. Drifto meistras savo automobilio valdymo įgūdžius atskleidžia didžiuliu greičiu slystančią mašiną nukreipdamas tiksliai ten kur reikia. T. y. jis demonstruoja ne brutalią jėgą, bet gebėjimą ją virtuoziškai valdyti“, – akcentavo M. Kuzmarskis.