renault 5
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „renault 5“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „renault 5“.
Įspūdingą koncepciją pavers realybe: pagamins modernią „Renault 5 Turbo“ interpretaciją
„Renault“ pristačiusi elektrinį „5“ hečbeką pelnė tarptautinį pripažinimą – jis ne tik sulaukė plataus kritikų palaikymo, bet ir pateko į 2025-ųjų Europos metų automobilio rinkimų finalinį etapą. Pasinaudodama šiuo momentu, kompanija plečia savo ambicijas sportinių automobilių segmente.
Pristatytas itin galingas „Renault 5 Turbo 3E“ taps ne tik šiuolaikiniu technologijų šedevru, bet ir išskirtine duokle legendiniams „Renault 5 Turbo“ ir „Turbo 2“ modeliams iš 1980-ųjų.
Lietuvoje prasideda išankstinė „Renault 5“ elektromobilio prekyba
Nuo šiol Lietuvoje jau galima užsisakyti elektrinį miesto mažylį „Renault 5 e-Tech“, rašoma gamintojo pranešime spaudai.
B segmentui priskiriamas elektrinis miesto mažylis „Renault 5 E-Tech electric“ atiduoda duoklę kultiniam prancūzų gamintojo modeliui „Renault 5 Turbo“.
Pažvelgus į jį, neabejotinai pirmiausia į akis krenta naujojo kūrinio dizainas. Jis iškart sudomins tuos, kurie atpažįsta originalaus ikoniškojo modelio bruožus.
„Renault“ pristatys įperkamą elektromobilį, kuris su pilna įkrova nuvažiuos iki 400 km
Jau netrukus „Renault“ pristatys vieną laukiamiausių naujų automobilių rinkos naujienų – kompaktišką, stilingą ir svarbiausią – įperkamą elektromobilį. Sukurtas semiantis įkvėpimo iš kultinio „Renault 5“, naujame tūkstantmetyje jis atgims kaip stilingas, bet praktiškas elektromobilis, siūlantis daugelio poreikius atliepiantį nuvažiuojamą atstumą ir kainą.
„Renault 5 E-Tech electric“ – tai kultinė ikona, pritaikyta šiuolaikiniam laikmečiui.
„Renault“ senus naudotus automobilius paverčia elektriniais
„Renault“ dar tvirčiau žengia tvarumo keliu. Dviejose jau veikiančiose prancūzų prekės ženklo gamyklose Flinse (Prancūzija) ir Sevilijoje (Ispanija) atkuriami 3–4 metų senumo naudoti automobiliai.
Ši transformacija yra pasaulinio „Renault“ grupės pertvarkos plano, orientuoto į vertės kūrimą ir tvarumą, dalis. „Refactory“ pradedama ir kita veikla: klasikiniuose grupės automobiliuose vidaus degimo variklis pakeičiamas elektrine pavara.
„Renault“ atskleidė detalių apie naują elektromobiliams skirtą platformą ir būsimą R5
Naujoji „CMF-B EV“ platforma, kuri pirmą kartą bus panaudota naujajame „Renault 5“, turės užtikrinti geriausias savo klasėje eksploatacines savybes. Todėl į naują platformą perkelta 70 proc. dalių, kurios buvo naudojamos „CMF-B“ platformoje, skirtoje „Clio“ ir „Captur“. Palyginti su „ZOE“, „CMF-B EV“ platformos gamyba yra 30 proc. pigesnė.
Naująją modulinę platformą lengviau gaminti ir plėtoti. Be to, ji padeda optimizuoti naujos kartos B segmento elektromobilių kūrimą.
„Renault Sport“ evoliucionuoja į „Alpine“: Laikas prisiminti geriausius „Renault Sport“ padalinio modelius
„Renault“ sportiškų automobilių padalinys gausiam būriui entuziastų padovanojo daugybę įdomių modelių: pasiutusį „5 Turbo“, itin retą „Spider“ ir žinoma – legendinį „Clio Williams“.
Nors per pastarąjį dešimtmetį „Renault Sport“ padalinyje sukurtų modelių kiekis sumenko, o ir „Renault“ vadovų sprendimas „Renault Sport“ padalinį sujungti su „Alpine“ atverčia naują lapą ne tik „Renault Sport“, bet ir „Alpine“ markės istorijoje.
Šį sprendimą galima vertinti dvejopai.
„Renault 5 Turbo“ švenčia 40-ies metų jubiliejų
Ši savaitė „Renault“ kompanijai ir šios markės gerbėjams yra kaip niekada ypatinga, mat Prancūzijoje įsikūręs gamintojas šį kartą turi progą atšvęsti legendinio modelio jubiliejų. 40-ąjį jubiliejų.
Garbinga sukaktis, kuri leidžia prisiminti vieną beprotiškiausių sportiškų hečbekų.
Laiko užmiršti: „Renault 5"
Vienas svarbiausių kompanijos modelių, kuris savo laiku tapo kultiniu, šiandien yra pamirštas daugelio, o tikri entuziastai šį modelį prisimena vien dėl itin galingų penktuko modifikacijų.
Penktukas pirmąjį kartą pasaulį išvydo dar 1972 metais. Tuomet šis modelis visus pribloškė mažiems automobiliams nebūdingomis savybėmis.
„Renault 5 Turbo PPC“ : Saugos automobilis pagal prancūzus
Labai seniai, kai „Renault“ vardas buvo žinomas ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose, prancūziškų automobilių gamintojas stengėsi įgyvendinti grandiozinį planą. Turėdami pakankamai platų atstovybių tinklą, „Renault“ eksportavo ne vieną automobilį į Jungtines Valstijas ir tikėjosi, jog jie padės užkariauti išpuikusių amerikiečių širdis.
Prancūzijos automobilių gamintoja bandydama įtikti amerikiečiams, anapus Atlanto automobilius pardavinėjo ne tik „Renault“, bet ir „AMC“ markės vardu.
„Renault 5 Turbo 6x6“ : Prancūzo beprotybės vaisius
Galima drąsiai sakyti, jog „Renault 5 Turbo“ yra sportiškų hečbekų ikona. Nors jis nebuvo toks populiarus kaip „Volkswagen Golf GTI“ ar „Peugeot 205 GTI“, tačiau šį prancūzišką automobilį reikėtų gerbti dėl keletos labai paprastų priežasčių.
„Renault 5 Turbo“ buvo varomas galiniais ratais, variklis buvo sumontuotas bagažinės skyriuje ir svėrė juokingus 970 kilogramų.
REKLAMA
REKLAMA
Mažųjų „Renault“ automobilių istorija
„Renault“ šiemet pristatė naujausią kompanijos mažylį – kompaktiškąjį naujos kartos „Twingo“. Maži, ekonomiški ir išvaizdūs miesto automobiliai yra „Renault“ kompanijos genuose. Tad prieš pažvelgdami į naująjį „Twingo“, apžvelkime mažųjų „Renault“ automobilių istoriją – kiekvienas iš jų sėkmingai atsiliepė į visuomenėje vykstančius pokyčius ir iki šiol tebeužima svarbią vietą automobilistų širdyse.
1946 m.
Renault 5 Cosworth : Vos 950 kilogramų sveriantis kėbulas ir 340 AG
Renault stebėdama kaip Lancia dominuoja pasaulio ralio čempionate, nusprendė sukurti savo mažąjį monstriuką, kurio kūrimas buvo patikėtas tuometiniam Renault vice prezidentui ir Bertone dizaino studijoje dirbusiam Marcui Deschampsui.
Mažasis prancūzas turėjo priekyje sumontuotą 1.4 litro benzininį motorą, kuris išvystė 160 arklio galių ir 221 NM sukimo momentą.
„Renault 5“: Ne tas automobilis su kuriuo reikėtų susigrumti
Kaskart kalbėdami su žmonėmis, kurie mėgsta automobilius, dažnai pasigirsta replikos, jog svajonių automobilių sąrašo pirmąją vietą užima ne japoniški ar amerikietiški, tačiau prancūziški automobiliai.
Daugelis turbūt keista veido mimika paklaustų kodėl? Nes neva šioje šalyje pagaminti automobiliai verti penkių centų, sugenda tada kada nereikia, o išliekamoji vertė prilygsta supelijusiai duonai.
„Renault“ svarsto galimybę atgaivinti 5-tuką
Naujos kartos „Twingo“ modelis greičiausiai bus pažymėtas legendiniu 5-tuko ženkliuku, kadangi „Renault“ rengia rimtą konkurentą retro stiliaus automobiliams „Fiat 500“ ir „Mini“. Kaip „Autoexpress“ žurnalistams sakė kompanijos pasaulinės rinkodaros viceprezidentas Stephenas Normanas, naujasis modelis atgaivins originalaus 5 hečbeko dvasią, taigi savo stiliumi bus tiesioginis 500, „Mini“ ir „Volkswagen Beetle“ varžovas.
„Renault 5“ švenčia jubiliejų
1972-aisiais pristatytas legendinis prancūzų automobilis „Renault 5“ šiemet švenčia 40 metų jubiliejų.
Šiame universaliame automobilyje derėjo paprastas, modernus, patrauklus ir įvairiapusis dizainas. „Renault 5" vartotojams buvo daugiau nei automobilis – tai automobilis, kuris tinka visiems.
Vienas iš „Renault„ kompanijos darbuotojų Bernard Hannon perprato jaunosios kartos pokyčius bei sugebėjo įsigilinti į slapčiausius jos troškimus.
Prancūzai žada atgaivinti „Renault 5“ vardą
Kaip teigia britų automobilių žurnalistai, prancūzai jau svarsto galimybę gaminti šiuolaikišką interpretaciją legendinio „Renault 5“ tema. Pasak šaltinių iš „Renault“, šis automobilis kompanijos modelių hierarchijoje užimtų šiek tiek žemesnę poziciją nei „Clio“, tačiau dėl stilizacijos galimybių netiesiogiai konkuruotų su „Fiat 500“ ar „Mini“.
„Mes tikrai labai rimtai svarstome apie „Renault 5“ stiliaus ir filosofijos automobilio prisikėlimą XXI a. Tai būtų automobilis, kuris galėtų pasiūlyti ...