Turint šiek tiek daugiau noro, galima improvizuoti ir sukurti savo „Turbo“ versiją, kurios kūrimas kainuos šiek tiek mažiau, bet užtruks tikrai šiek tiek ilgiau.
Štai kad ir šis Renault 5 GT. Bent jau tokį vardą šis automobilis dėvėjo kai išriedėjo pro gamyklos duris. Kaip geltonos spalvos penktuką reikėtų vadinti dabar? Tinkamiausias vardas šiuo metu - Renault 5 Cosworth.
Vaikinas vietoje galinių sėdynių sumontavo 2 litrų benzininį Cosworth motorą, kuris kadaise buvo montuojamas į Ford Sierra Cosworth. Varikliui „užmovė“ T3 turbiną, pridėjo Bosch 803 purkštukus, sumontavo 4x4 kolektorių, du ventiliatorius, du didžiausius aušintuvus, Bosch 044 kuro pompą, UN1 pavarų dėžę, Cossie sankabos komplektą... sąrašas yra beprotiškai ilgas.
Projekto autorius teigia, jog šiuo metu, net tonos nesveriantis mažylis, turi 340 arklio galių išvystančią jėgainę, kuri galią perduoda į galinius varomuosius ratus.
Galerija :
Renault stebėdama kaip Lancia dominuoja pasaulio ralio čempionate, nusprendė sukurti savo mažąjį monstriuką, kurio kūrimas buvo patikėtas tuometiniam Renault vice prezidentui ir Bertone dizaino studijoje dirbusiam Marcui Deschampsui.
Mažasis prancūzas turėjo priekyje sumontuotą 1.4 litro benzininį motorą, kuris išvystė 160 arklio galių ir 221 NM sukimo momentą. Dar vienas hot hatch'as? Jeigu jis būtų varomas priekiniais ratais, būtų galima sakyti, jog tai tik dar vienas galingą variklį turintis hečbekas, tačiau... Devintame dešimtmetyje sukurtas mažylis buvo varomas galiniais ratais! Vis dėlto, norintiems įsigyti šią egzotiką, reikia labai plačiai atverti piniginę.
Renault stebėdama kaip Lancia dominuoja pasaulio ralio čempionate, nusprendė sukurti savo mažąjį monstriuką, kurio kūrimas buvo patikėtas tuometiniam Renault vice prezidentui ir Bertone dizaino studijoje dirbusiam Marcui Deschampsui.
Mažasis prancūzas turėjo priekyje sumontuotą 1.4 litro benzininį motorą, kuris išvystė 160 arklio galių ir 221 NM sukimo momentą. Dar vienas hot hatch'as? Jeigu jis būtų varomas priekiniais ratais, būtų galima sakyti, jog tai tik dar vienas galingą variklį turintis hečbekas, tačiau... Devintame dešimtmetyje sukurtas mažylis buvo varomas galiniais ratais! Vis dėlto, norintiems įsigyti šią egzotiką, reikia labai plačiai atverti piniginę.