1961 m.: „Renault 4L“ – pirmasis „automobilis gyvenimui“
Pokario augimo laikotarpis. Ekonomika atsigauna, klesti inovacijos ir auga gyvenimo lygis, gyventojai turi galimybių įsigyti naujų vartojimo prekių, įskaitant buities prietaisus ir automobilius. Šeimos išeina iš namų, mėgaujasi laisvu laiku, keliauja ir trokšta susipažinti su naujomis vietomis.
Būtent tokioms šeimoms „Renault“ sukūrė „Renault 4L“. 4L automobilis tapo tikra legenda su savo novatoriška ir praktiška bagažine, suteikiančia galimybę visai šeimai patogiai sudėti ir pasiekti bagažą. Nuo 1961 m. iki dvidešimto amžiaus pabaigos „Renault 4L“ buvo parduota daugiau nei aštuoni milijonai vienetų visame pasaulyje.
1972 m.: „Renault 5“ – 1968 metų dvasia
Po 1968 m. įvykių žmonės pradėjo gyventi laisviau. Didžioji dalis europiečių mėgavosi didesne laisve, o jų pramogos ir kelionės tapo įvairesnės.
Šis euforijos laikotarpis netikėtai baigėsi 1973 metais kilus pirmajai naftos krizei. „Renault 5“, mažų degalų sąnaudų (4,5 l/100 km važiuojant 90 km/val.) automobilis, buvo pristatytas pačiu laiku. Tai buvo naujoviškas mažas automobilis, patraukęs savo universalumu, taip pat „išmaniais“ buferiais iš sintetinių medžiagų, saugančiais automobilį manevruojant stovėjimo aikštelėje. 1972 m. pristatytas „Renault 5“ greitai rado savo auditoriją (31 % moterų ir 35 % žmonių iki 30 metų per pirmuosius metus) ir sulaukė ilgalaikės sėkmės. Devintojo dešimtmečio viduryje „Renault“ pakeitė „Renault 5“ nauju modeliu - „Super Five“. Nuo 1972 m. iki 1996 m. buvo pagaminta 8,5 milijono vienetų „Renault 5“ ir „Super Five“ automobilių, taigi modelio karjera buvo ilga, jis ir toliau užima ypatingą vietą automobilistų širdyse. Buvo išleistos ir legendomis tapusios sportinės „Renault 5“ versijos, įskaitant „R5 Alpine“ ir „R5 Turbo“.
1993 m.: „Twingo“, „krizėms atsparus“ automobilis
Krizė tęsiasi, ekonomiką silpnina kritimas akcijų biržose, o degalų kainos auga – daugiausia dėl Persijos įlankos karo. Bet neseniai griuvo Berlyno siena, atverdama Europai naują ateitį. Gyvenimas dvilypis: norime svajoti apie geresnę ateitį, bet tam trukdo kasdienis gyvenimas.
Ir tada pasirodo „Twingo“ – labai originalus miesto automobilis, sukrėtęs visą automobilių pramonę. Siūlomas vieno variklio, vieno apdailos varianto ir keturių ryškių spalvų „Twingo“ grąžino šypsenas į žmonių veidus vien savo pavadinimu, sudarytu sujungus žodžius „tvistas“, „svingas“ ir „tango“. Šis automobilis išsiskyrė žavia išore ir unikaliu korpuso stiliumi – su ypač trumpa priekine dalimi ir 1,78 m ilgio naudinguoju salono ilgiu. Naujasis modelis sulaukė negirdėtos sėkmės Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje jis buvo pristatytas kaip „Renault“ mažasis „krizėms atsparus“ automobilis. Dėl savo dizaino ir universalumo „Twingo“ puikiai tiko visų stilių vairavimui ir greitkeliams buvo skirtas ne mažiau nei miestų gatvėms!
Šiandien: amžinasis „Twingo“ optimizmas
Globalizuotame – ir, galime sakyti, homogenizuotame – pasaulyje turime teisę siekti išskirtinumo. Naujos technologijos atveria naują išraiškos ir laisvės pasaulį.
Linksmas, itin manevringas, mažas iš išorės ir erdvus viduje naujasis modelis skirtas miestui, jo apsisukimo spindulys siekia tik 4,30 m. Jis ir vėl kuria nuotaiką šviesiomis kėbulo spalvomis, suteikdamas savo savininkams visišką laisvę išreikšti save. Naujasis „Twingo“ yra puikus klasikinių mažųjų „Renault“ automobilių įpėdinis, atspindintis amžiną pirmųjų modelių optimizmą. Jis skiriasi nuo savo pirmtakų, bet yra taip pat kaip jie novatoriškas ir turintis nuosavą sielą.
Kaip aiškina istorikas ir automobilių pramonės specialistas Jean-Louis Loubet, „Renault“ automobiliai pirmieji atsižvelgia į naujus visuomenės pokyčių nulemtus reikalavimus […]. Automobilių technologijas ir dizainą „Renault“ kuria įkūnydama savo laiko dvasią“. Kad ir koks būtų laikotarpis, „Renault“ miesto automobiliai ir toliau įkvepia optimizmo ir palieka savo pėdsaką istorijoje.