Kadangi europietiški automobiliai devintame dešimtmetyje nebuvo labai populiarūs, prancūzai norėdami pakeisti amerikiečių požiūrį į „Renault“ ir „AMC“ automobilius, 1980-ųjų pradžioje pradėjo darbuotis ties automobiliu, kuris po lygiai dviejų metų išriedėjo į „PPG Indy Car World Series“ čempionato lenktynių trasas.
„Renault“ norėdama įgyvendinti savo ambicijas, 1982 metais tapo oficialiai „PPG Indy Car World Series“ lenktynių rėmėja. Nuolatos didžiulio amerikiečių dėmesio sulaukianti lenktynių serija tapo puikia vieta norint padidinti „Renault“ ir „AMC“ žinomumą. Tačiau „Renault“ tik įprastu rėmėjos statusu neapsiribojo.
Mažytė inžinierių grupelė atvyko į Jungtines Valstijas ir „Renault 5 Turbo“ pagrindu sukūrė saugos automobilį, kuris kiekvienose lenktynėse lydėjo „PPG Indy Car World Series“ varžybų dalyvius.
Techniškai, saugos automobilis niekuo nesiskyrė nuo to, kuris buvo pardavinėjamas Europoje. Už priekinių sėdynių įsitaisęs keturių cilindrų motoras išvystė 160 arklio galių ir visą savo įniršį siuntė į galinius varančiuosius ratus. Tuo tarpu automobilio išvaizda buvo truputėlį apšlifuota.
„Renault 5 Turbo PPC“ saugos automobiliu dirbo neilgai. Vos po keletos lenktynių „Renault“ nusprendė šį nuostabiai atrodantį bolidą pakeisti kuklesniu, mažiau išlaidų reikalaujantį modelį. Tuo tarpu „Renault 5 Turbo PPC“ sugrįžo į Europą ir pateko į privataus kolekcionieriaus rankas.
„Renault“ iš viso yra pagaminusi tik du „5 Turbo PPC“ egzempliorius. Šiais laikais automobilio vertė siekia 50 tūkst. eurų.