Naująją modulinę platformą lengviau gaminti ir plėtoti. Be to, ji padeda optimizuoti naujos kartos B segmento elektromobilių kūrimą. Naujos konstrukcijos privalumai leidžia kurti naujos kartos elektrines transporto priemones su skirtingomis ratų tarpvežėmis ir atstumais tarp priekinės ir galinės ašies. Tokiu būdu gamintojas ją gali pritaikyti įvairaus dydžio automobiliams.
Kaip ir „Megane E-TECH Electric“, būsimasis elektrinis „Renault 5“ sieks sudominti tuos, kurie vairavimas yra malonumas. Optimizuota važiuoklė su daugiasvirte galine ašimi, žemesniu svorio centru ir baterija, sumontuota po grindimis, užtikrins geresnes dinamines savybes.
Naujasis variklis išsiverčia be retųjų metalų
„CMF-B EV“ platformos variklio skyrius yra kompaktiškesnis, nes elektros variklio dalys yra mažesnės nei vidaus degimo variklio.
Naujojo „Renault 5“ elektros variklis bus pagrįstas išbandytu sinchroniniu elektros motoru, kuris pirmiausia pradėtas naudoti „Megane E-TECH Electric“. Jis ne tik pasižymi didesne galia nei nuolatinio magneto variklis, bet ir nereikalauja retųjų žemių metalų, o tai reiškia, kad gamybos sąnaudos ir poveikis aplinkai yra mažesni.
Be to, elektros variklyje taip pat bus integruotas DC/DC keitiklis, baterijos įkroviklis ir elektros energijos paskirstymą valdanti dėžutė.
Įvairias šių trijų komponentų atliekamas funkcijas sujungus į vieną dėžę, variklis tampa mažesnis ir lengvesnis. Būsimojo „Renault 5“ elektrinis variklis bus maždaug 20 kg lengvesnis už „ZOE“ naudojamą variklį.
Nauja baterija taip pat padės automobiliui suteikti konkurencinį pranašumą, kurio siekė „Renault“. „ZOE“ baterijoje yra 12 modulių, o naujoje – tik 4 dideli moduliai. Tai lemia, kad baterijos struktūra yra paprastesnė ir 15 kg lengvesnė.
Be to, siekiant dar labiau apsaugoti baterijos bloką, jis buvo ypač kruopščiai įmontuotas į platformos vidų. Dėl jo įrengimo po kėbulu bus užtikrintas didesnis kėbulo tvirtumas, todėl pagerės akustika ir vairavimo malonumas.
Išbandė ekstremaliomis sąlygomis
Bandymai, atliekami netoli šiaurės poliaračio, Arvidsjauro regione Švedijos šiaurėje, yra ideali vieta, kur transporto priemonė patiria ekstremalią temperatūros apkrovą. Tai – ledo ir užšalusių ežerų kraštas, kuriame kai kuriomis žiemos dienomis temperatūra siekia -30 °C ir pučia beveik nepakeliamas šėlstantis vėjas.
Siekiant įsitikinti, kad „Renault 5“ elektriniai muliažai gali atlaikyti tokią temperatūrą ir sąlygas, išbandomos transporto priemonės mechaninės savybės.
Variklis ir kitos dalys, įskaitant akumuliatorius, yra atidžiai stebimi. Taip pat tikrinama, kaip veikia transporto priemonėje sumontuotos sistemos, pavyzdžiui, šildymo, aprasojimo šalinimo ir ledo atitirpinimo sistemos, ir ar stabdžiai, amortizatoriai ir ESC (elektroninė stabilumo kontrolė) tinkamai veikia ant sniego.
Taip pat atliekami bandymai, siekiant įsitikinti, ar ant stabdžių nesikaupia puraus sniego, nes dėl to gali sutrikti transporto priemonės veikimas. Daugybė parametrų, kurių neįmanoma atkartoti bandymų centre, todėl atliekami realūs bandymai šaltuoju metų laiku.