niurburgringas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „niurburgringas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „niurburgringas“.
„Tesla Model S Plaid“ – greičiausias elektromobilis Niurburgringe
Praėjus trejiems metams nuo dienos, kai „Tesla“ su standartiniu „Model S Plaid“ automobiliu pagerino serijinės gamybos elektromobilių Niurburgringo trasos rekordą, amerikiečių gamintojas ir vėl sėkmingai tai padarė.
Iš lyderio pozicijos išstūmusi „Porsche Taycan Turbo S“, elektromobilių gamintojas su „Tesla Model S Plaid Track Package“ pasiekė įspūdingą 7:25,231 min. 20,8 km ilgio trasos įveikimo laiką.
Šį greitą trasos įveikimo laiką automobilis įveikė turėdamas papildomus 18 tūkst.
„Mégane R.S. 275 Trophy-R“: naujas Niurburgringo rekordas
#Under8... „Renault Sport“ prisiekė: rekordas bus! Ir sportiškasis „Mégane“, rekordiniu laiku įveikęs legendinio „Nürburgring“ trasos Šiaurinio žiedo (vok. Nordschleife) trečiąjį ratą, dar vienu įrašu papildė savo įspūdingų pasiekimų sąrašą.
Niurburgringas: kažkam labai pasisekė
Niurburgringo trasa Vokietijoje – viena iš garsiausių lenktyninių trasų visoje planetoje.Tačiau ji klaidų neatleidžia. Čia suklysta net ir rimčiausi profewsionalai, o ką jau kalbėti apie eilinius greičio mėgėjus.
Niurburgringas ir skausmingas „VW Golf“ skrydis
Vienas iš naujausių Niurburgringo trasos vaizdelių – skausmingas „Volkswagen Golf GTI“ skrydis nuo legendinės trasos atitvarų.
Greičiausias Niurburgringo automobilis su priekinių ratų pavara – „Seat Leon Cupra“
Greičiausiu kultinės Niurburgringo trasos automobiliu su priekinių ratų pavara tapo „Seat Leon Cupra“. Ispaniškai-vokiškas hečbekas ratą šioje trasoje praskriejo per 7 minutes ir 58,44 sekundės.
Kai Niurburgringo asfaltu skrieji šonu
Niurburgringo trasa Vokietijoje – viena iš garsiausių lenktyninių trasų visoje planetoje. Tad kiekvienas sportininkas, kiekviena komanda stengiasi pasigirti savo pasiekimais šioje legendinėje trasoje.
„Nissan GT-R Nismo“: naujas Niurburgringo rekordas
Jau legenda tapęs „Nissan GT-R“ evoliucionuoja toliau – japonai pristatė „Nissan GT-R Nismo“. Pristatydami automobilį japonai jau galėjo pasigirti ir nauju Niurburgringo trasos rekordu.
Niurburgringas: duonos ir reginių
Senovės Romos laikų posakis „Duonos ir reginių“ savo prasmės neprarado ir šiais laikais. Štai į automobilių lenktynių trasas žmonės plūsta ne tik grožėtis sportininkų kova, bet ir gauti porciją adrenalino, kai įvyksta avarijos.
Niurburgringe sudaužytas „Ring Taxi“ dirbęs „BMW M5“
Lenktynių trasose nuo visokiausių netikėtumų nėra apdrausti net ir pačios aukščiausios kvalifikacijos vairuotojai. Tuomet, kai važiuojama balansuojant ant ribos, užtenka kad ir menkiausios klaidos, ir automobilis trenkiasi į atitvarus.
„Alfa Romeo“ sublizgėjo Niurburgringe
Niurburgringe sublizgėjo italų kupe „Alfa Romeo 4C“ – užfiksuotas dar vienas trasos įveikimo rekordas. „Alfa Romeo 4C“ trasą įveikė per 8 minutes ir 4 sekundes, o tai rekordas tarp bendrojo naudojimo keliams skirtų automobilių su varikliais iki 250 a.g.
REKLAMA
REKLAMA
Niurburgringas: „Track Days“ akimirkos
Niurburgringo trasa Vokietijoje – viena iš garsiausių lenktyninių trasų visoje planetoje. Tad kiekvienas sportininkas, kiekviena komanda stengiasi pasigirti savo pasiekimais šioje legendinėje trasoje.
„Žaliojo pragaro“ menininkas
Jūs manote esąs puikus vairuotojas? Dalyvavote keliose varžybose ir prie vairo jums jau nereikia jokių patarimų? Tuomet nusileiskite ant žemės ir pažiūrėkite, kaip važiuoja tikri vyrai.
Niurburgringe pastebėtas dar nežinomas „McLaren“
Automobilių naujienas medžiojantys fotografai užfiksavo Niurburgringo trasoje bandomą „McLaren“ prototipą su „P1“ kėbulu, tačiau panašu, kad tai tik vadinamasis mulas, kai nauja technika bandoma po jau žinomu kėbulu.
Niurburgringas: mėgėjų „cirkai“
Niurburgringo trasa Vokietijoje – viena iš garsiausių lenktyninių trasų visoje planetoje. Tad kiekvienas sportininkas, kiekviena komanda stengiasi pasigirti savo pasiekimais šioje legendinėje trasoje.
Niurburgringe užfiksuotas naujas komercinių automobilių greičio rekordas
Australų pikapas „Holden Commodore SS V Ute“ tapo greičiausiu komerciniu automobiliu Niurburgringo trasoje. Trasos ratą šis automobilis įveikė 8 minutes ir 19,47 sekundės.
Niurburgringo rekordus šturmuoti galima ir mikroautobusu
Nuo šiol greičiausias Niurburgringo mikroautobusas yra „Volkswagen Transporter“ – britų kompanijos „Revo“ paruoštas „T5“, kurį pilotavo lenktynininkas Dave Lomas, Šiaurinę kilpą įveikė per 9 minutes ir 57,36 sekundės.
Niurburgringo trasoje automobilis susidūrė su elniu
20 kg elnias trenkiasi į 100 km per valandą greičiu važiuojantį automobilį su maždaug pusę tonos sveriančio objekto jėga. Toks susidūrimas gali būti mirtinas ne tik gyvūnui, bet ir vairuotojui.
Elektrinis „SLS AMG“: naujas rekordas
Elektrinė superautomobilio „Mercedes-Benz SLS AMG“ versija įveikė legendinės Niurburgringo trasos ratą per 7 minutes ir 56,234 sekundės. Tai naujas elektromobilių rekordas „Žaliajame pragare“.
Blondinė su „Porsche 911 GT3RS“
Ji natūrali šviesiaplaukė, yra gimusi 1969 metais, atrodo žavingai, dažnai pasirodo TV ekrane ir... tiesiog puikiai vairuoja automobilius. Tai Sabine Schmitz, dar vadinama Niurburgringo karaliene.
Greičiausias „Žaliojo pragaro“ raitelis
Andy Charlie – 34 metų britas, kuris nemenką savo gyvenimo dalį skiria motociklams. Siūlome jums užmesti akį į trumpą filmuką, kuriame jis šturmuoja Niurburgringą. Jo rezultatas – 7 minutės ir 10 sekundžių.
Dėl nupiešto didžiulio penio laikinai uždaryta Niurburgringo trasa
Jeigu teko lankytis automobilizmo Meka laikomoje Niurburgringo trasoje turbūt žinote, kad trasa reguliariai uždaroma dėl savo ar automobilio galimybes pervertinančių ir į avarijas papuolančių autoturistų. Sekmadienį trasa pirmą kartą buvo uždaryta dėl penio, rašo Carthrottle.com.
Kokia ateitis laukia „Žaliojo pragaro“?
Kuomet praėjusių metų liepos mėnesį dabartiniai garsiosios Vokietijos lenktynių trasos Niurburgringe savininkai pradėjo bankroto procedūras niekas iš tiesų nežinojo, kokia ateitis laukia „Žaliojo pragaro“. Niurburgringo Šiaurinė kilpa yra ne tik viena garsiausių lenktynių trasų pasaulyje ir tikra vairavimo entuziastų meka, pastaraisiais metais ją labai pamėgo ir sportiniu modelius testuojantys bei tobulinantys automobilių gamintojai.
Kai pradeda slysti „Porsche“
„Porsche 911“ – kanoninis automobilis. Nesvarbu, kokios kartos, kuriais šio ar praėjusio amžiaus metais nuriedėjęs nuo konvejerio. Tiesa, iš savo vairuotojo jis reikalauja irgi nemenkos kompetencijos.
Niurburgringas: 2012 metų avarijų rinkinys
Šiomis dienomis Niurburgringo trasa yra atvira visiems – čia už nustatytą mokestį galima išbandyti savo automobilio galimybes, treniruotis varžyboms ar tiesiog tobulinti vairavimo įgūdžius. Tokiomis dienomis Niurburgringe pasitaiko visko.
Naujos kartos „Honda Civic Type-R“ variklio galia sieks 250 AG
Nors iki būsimojo karšto „Honda Civic“ hečbeko publikai žinomo „Type-R“ pasirodymo teks bent bent porą metų palaukti, internete pradeda sklisti neoficiali informacija apie jo konstrukciją. Kaip skelbia „Auto Express“, modelis bus galingesnis nei iš pradžių buvo prognozuota. Remiantis britų žurnalų šaltiniais, hečbekas gaus turbininį 1,6 litro darbo tūrio variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu.
Atidėta elektromobilio „Audi R8 e-tron“ gamyba
Ne taip ir seniai „Audi R8 e-tron“ pasiekė serijinės gamybos elektromobilio rato įveikimo Niurburgringe rekordą, tačiau remiantis naujausiais pranešimais, modelio ateičiai šiuo metu išliko reali grėsmė. Kaip skelbia „Car & Driver“ elektrinio superautomobilio vystymo darbai buvo laikinai sustabdyti. Šio neeilinio modelio debiutas buvo numatytas ateinantiems metams ir daugelis požymių rodė, kad parengimo serijinei gamybai darbai buvo beveik baigti.
„Porsche 918 Spyder“: pasirodymo Niurburgringe vaizdo siužetas
Prieš porą savaičių „Porsche“ garsiai paskelbė visam pasauliui apie tai, kad buvęs du kart pasaulio ralio čempionas Walteris Rohrlas legendinę 21 kilometro distancijos šiaurinę Niurburgringo kilpą su „918 Spyder“ įveikė per 7 minutes ir 14 sekundžių. Toks laikas leistų šiam modeliui serijinių automobilių trasos įveikimo rekordų lentelėje įsitaisyti penktoje vietoje.
Griežtą „SLS AMG GT“ pristato pats D. Coulthard
Yra automobilių, kurių dauguma mūsų tikrai niekuomet nepirksime. Tačiau apie tokius inžinierinio meno kūrinius mes visuomet kalbame ir jais žavimės. Vienas iš tokių automobilių – „Mercedes-Benz SLS AMG“. Dabar vėl turime progą prisiminti šį ryškų automobilį, nes vokiečiai pristatė „piktesnę“ jo versiją „SLS AMG GT“.
Beje, šį automobilį pristato „F1“ legenda David Coulthard.
„Žaliasis pragaras“ sulėtintai
Automobilių sporto pasaulyje kiekviena akimirka alsuoja greičiu. Greitis slypi čia ne tik lenktyniniuose boliduose – jo kvapas tvyro ore, galingų motorų riaumojimas skverbiausi kiaurai per kūnus. Savo darbo greičiu čia varžosi lenktynių komandos ar net akimirkas trasoje fiksuojantys žurnalistai. Na o kai pastariesiems talkina „greitašaudės" kameros, galima pamatyti labai įdomių rezultatų.
Kartais labai įdomu pamatyti lenktynių trasa skriejančius automobilius labai lėtai.
„Ford“ formulė su 1,0 litro varikliu Niurburgringą įveikė per 7 min 22 s
Unikalus, važiavimui įprastais keliais pritaikytas „Formula Ford“ lenktyninis automobilis, varomas vos vieno litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ variklio, legendinę Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 22 sekundes. Tai 11 geriausias laikas šios trasos istorijoje, o tokie superautomobilių pasaulio atstovai kaip „Lamborghini Aventador“, „Ferrari Enzo“ ar „Pagani Zonda“ trasoje sugaišo ilgiau, nepaisant jų galingesnių nei 600 AG variklių.
„Audi R8 e-tron“: elektros užtaisas Niurburgringe
Panašu, „Audi“ darbais o ne tuščiažodžiavimu patvirtinti, kad žodžiai elektromobilis ir superautomobilis puikiai dera kartu. Interneto erdvėje pasirodė dar vienas Ingolštadto gamintojo užsakytas filmukas, kuriame visas dėmesys buvo skirtas „Audi R8 e-tron“ superelektromobiliui, kuris visai sėkmingai šturmavo Niurburgringo trasos vingius.
R8 e-tron“ ratus suka 313 a.g. elektriniai motorai, iki 100 km/h mašina įsibėgėja per 4,8 sek.
„Porsche“ inžinieriai tęsia naujų modelių bandymus Europos keliuose
Saulėtos ir šiltos dienos Europoje suteikia puikias galimybes „Porsche“ konstruktoriams išbandyti techniką geriausio sukibimo su kelio danga sąlygomis, todėl natūralu, kad siekiama ištestuoti kuo daugiau naujų modelių, kurie jau artimiausiu metu turėtų papildyti Štutgarto kompanijos produkcijos gamą.
Pasivažinėjimas su „Žaliojo pragaro“ asu
Andy Charlie – 33 metų britas, kuris nemenką savo gyvenimo dalį skiria motociklams. Siūlome jums užmesti akį į trumpą filmuką, kuriame jis šturmuoja Niurburgringą. Jo rezultatas – 7 minutės ir 10 sekundžių. Įdomiausia, kad tokį laiką britas pademonstravo visai ne su lenktyniniu, o su gatvėms skirtu motociklu.
Kiečiausias „Mini“ Niurburgringe
Visi žino, kad „Mini“ važiuoja puikiai – tai tikras automobilis vairuotojui. Ir visai nesvarbu, kad šiuo automobiliu taip mėgsta vėžintis visokiausios blondinės. Tiesa, vienas dalykas yra šio automobilio potencialas bendrojo naudojimo kelyje, o visai kitas – lenktynių trasoje.
Niurburgringą gelbės B. Ecclestone?
Vokiečių spauda skelbia, kad „F-1“ lenktynių „dvasia“, „Formula 1 Administration“ prezidentas ir teisių savininkas Bernie Ecclestone visai rimtai svarsto galimybę įsigyti legendinę Niurburgringo trasą. Tiesa, kol kas jokių detalių apie galimą sandėrį nė viena pusė nekomentuoja.
Dar praėjusią savaitę legendinės vokiečių lenktynių trasos operatorius „Niurburgring GmbH“ teismui įteikė pranešimą dėl bankroto. Kompanija savo kreditoriams šiuo metu skolinga 413 milijonų eurų.
„Žaliojo pragaro“ trasos ratas su „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu
Jei bet kurio automobilių sportą išmanančio žmogaus paklaustume, kokia yra garsiausia pasaulio trasa, greičiausiai išgirstume atsakymą „Niurburgringas“ arba „Nordšlaifė“. Teigiama, kad 20,81 kilometro ilgio 154 posūkius turinčios trasos neįmanoma išmokti per dieną, o apsauginiai atitvarai taip arti, jog dažno savimi pasitikinčio vairuotojo koja nevalingai atleidžia akceleratorių ir numina stabdžio paminą.
„Porsche Macan“ pastebėtas Niurburgringe
Automobilių naujienas medžiojantys fotografai užfiksavo Niurburgringo trasoje bandomą visureigį „Porsche Macan“. Beje, priešserijinis vokiečių visureigis buvo įamžintas praktiškai be jokios maskuotės.
„Macan“ pagrindu taps „Audi Q5“ platforma.
Penkios minutės Niurburgringo dvasios
„Žaliuoju Pragaru“ vadinama Niurburgringo trasa Vokietijoje – viena iš garsiausių lenktyninių trasų visoje planetoje. Tad kiekvienas sportininkas, kiekviena komanda stengiasi pasigirti savo pasiekimais šioje legendinėje trasoje. Ir jei tai įamžinta vaizdo juostoje, vaizdas gali pradžiuginti ir gausų automobilių sporto gerbėjų būrį.
„Žaliasis Pragaras“ laikomas sudėtingiausia pasaulio trasa. Jos ilgis – 26 km.
Greičiausias visų laikų „Mini“ ‒ bekompromisio „tiuningo“ produktas
Nedidelis automobiliukas, kurį matote nuotraukose, yra greičiausias keliams skirtas serijinės gamybos „Mini“. Tiems, ką domina skaičiai, o Niurburgringo lenktynių trasa Vokietijoje yra kultinis objektas, galima pasakyti, kad visai neseniai Šiaurinę žaliojo pragaro kilpą 2012 m. „John Cooper Works GP“ įveikė per 8 minutes ir 23 sekundes – tai beveik 19 sekundžių greičiau nei pavyko padaryti 2006 m. pirmą kartą publikai pristatytam 211 AG galios jo pirmtakui.
„Jaguar“ siūlo taksi automobilio paslaugas Niurburgringe
Niurburgringo lenktynių trasos Šiaurinėje kilpoje įsikūrusio „Jaguar“ inžinerinių bandymų centro automobilių parką papildė naujas egzempliorius – tai pirmasis šios markės taksi, iš kurio tikrai galima tikėtis gerokai daugiau dinamikos nei iš standartinio britiško kebo. Modelio pagrindas naujos kartos aliuminio konstrukcijos „XJ Supersport“ sedanas papildytas „Sport“ ir „Speed Pack“ įranga.
„BMW“ Niurburgringe bando ekstremaliausią „6 Gran Coupe“
Automobilių naujienas medžiojantys britų žurnalistai legendinėje Vokietijos Niurburgringo trasoje pastebėjo bandomą ekstremaliausią „BMW 6 Gran Coupe" versiją, kuri prekybos salonuose pasirodys pasipuošusi daug ką pasakančia „M“ raidele.
„BMW 6 Gran Coupe“ yra tikrų tikriausias sedanas, tiesa, gana veržlių linijų, tačiau vokiečiai jį primygtinai įbruko į pardavimų specialistų vaizduotės sukurtą vadinamųjų keturdurių kupe segmentą.
„BMW M135i“ gerų manierų mokosi Niurburgringe
Panašu, diena, kai „BMW M135i“ pradės riedėti nuo konvejerio jau artėja – prešserijinis bavarų sportininkas pastebėtas ratus sukant Niurburgringo lenktynių trasoje. Čia šį automobilį „BMW M Performance“ padalinio specialistai išmokys tokio rango automobiliams būtinų gero elgesio manierų ir bus galima pradėti jau serijinę šio „pikto“ automobilio gamybą.
Kodėl standartinis SUV netinka pasivažinėjimui Niurburgringe
Visiems gerai žinomas faktas, kad dėl aukštesnio kėbulo ir automatiškai aukščiau esančio svorio centro SUV tipo automobiliai yra labiau linkę virsti. Gamintojai sąžiningai dirba siekdami sumažinti savo įvykio tikimybę, šviesdami vairuotojus apie tai, kaip vairuoti saugiai, taip pat ir įrengdami elektronines pagalbos sistemas tam, kad jų krosoveriai būtų stabilesni.
„Nissan“ arogancija: 24 val. lenktynėse važiuos standartinis GT-R
„Nissan“ paskelbė, kad šių metų Niurburgringo 24 valandų lenktynėse Vokietijoje dalyvaus GT-R konstruktorių komanda, kurie kaip ir galima numanyti varžyboms parengė kultinį R35 GT-R. Tiesa sakant, pasiruošimo darbai ne itin skyrėsi nuo automobilio parengimo pardavimui, kadangi lenktynėse bus naudojamas standartinis „Club Track“ serijos GT-R. „Nissan“ tvirtina, kad tokio pasirodymo tikslas – surinkti informaciją, kuri būtų naudinga tobulinant modelį per ateinančius penkerius metus.
„Jeep“ Niurburgringe – dramblys porceliano parduotuvėje?
Niurburgringo lenktynių trasoje išbandyti savo automobilį – kiekvieno gamintojo garbės reikalas. Panašu, kad tuoj atsiras ir tokia charakteristika, kaip rato „Žaliajame pragare“ įveikimo laikas. Štai „Porsche Panamera Turbo S“ ratą gali įveikti per 7 min ir 52 sek., „Dodge Viper“ – 7 min ir 12.13 sek. Tokius skaičius jums primins kiekvienas automobilių pardavėjas. Tokia jau yra naujausių laikų tradicija.
Formulės bolidas sniegu padengtame Niurburgringe
Galima tai pavadinti automobilių romantika, tačiau sniegu padengtos lenktynių trasos posūkiais elegantiškai slystantis šonu vienvietis sportinis yra tikrai didingas vaizdas. Vyrukas už vairo šį kartą yra vyriausias Niurburgringo vairavimo akademijos instruktorius Andy Güldenas, kuris turbūt nusprendė užčiaupti visus paniurėlius, besiskundžiančius, kad šaltis ir sniegas yra visai netinkamos sąlygos automobilių sportui.
Misija įmanoma: visureigis lenktynių trasoje
Ar galima į automobilių sporto šventovę, legendinę Niurburgringo lenktynių trasą, įleisti visureigį? Skeptikai pasakytų, kad tai tas pats, kaip įleisti dramblį į porceliano parduotuvę. Teisybės čia tikrai daug, tačiau mūsų pasaulis įdomus tuo, kad jame visuomet pasitaiko išimčių.
Greičiausias atviras „Jaguar“ Niurburgringe
Los Andželo automobilių parodoje „Jaguar“ pristatė, kaip patys teigia, galingiausią ir greičiausią visų laikų šios markės atvirą „Gran Turismo“ kategorijos automobilį –„Jaguar XKR-S Convertible“.
Atvira „Jaguar XKR-S“ versija yra tikrai įspūdingas automobilis. Ko vertas vien tik 550 a.g. „kompresorinis“ variklis ir kilmingo automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4,4 sek. Maksimalus automobilio greitis siekia 300 kilometrų per valandą.
„Lexus LFA“: parašas automobilių istorijos knygoje
Nedaug yra masinių pasaulyje automobilių gamintojų, kurie būtų sukūrę ir gaminę sėkmingus superautomobilius, kurie paliktų ryškų pėdsaką automobilių istorijos knygoje. Tai „Honda NSX“, „Ford GT“ ar „Dodge Viper“. Na o naujausiais laikais į šią kastą įsibrovė ir „Lexus“ su savo modeliu „LFA“.
Japonai puikiai supranta, kad šis jų superautomobilis taps ryškia naujausių laikų automobilių istorijos dalimi, todėl užsiėmė dokumentuoti šio automobilio kūrimą.
Ir vėl „Žaliasis pragaras“
Bandyti savo automobilius Niurburgringo žiedinių lenktynių trasoje gamintojams niekuomet nebuvo svetima, tačiau per paskutinius du metus tai tapo vos ne mada ar būtina reklamos kampanijos detale – „Žaliajame pragare“ savo kūrinius išbandyti garbės reikalu laiko visi bent šiek tiek ambicingų automobilių gamintojai.
Visi be išimčių stengiasi paviešinti savo rato įveikimo laiką. Panašu, tuoj prie įsibėgėjimo iki 100 km/h laiko ir maksimalaus greičio reikės skelbti ir rato Niurburgringe laiką.