Nors iki būsimojo karšto „Honda Civic“ hečbeko publikai žinomo „Type-R“ pasirodymo teks bent bent porą metų palaukti, internete pradeda sklisti neoficiali informacija apie jo konstrukciją. Kaip skelbia „Auto Express“, modelis bus galingesnis nei iš pradžių buvo prognozuota. Remiantis britų žurnalų šaltiniais, hečbekas gaus turbininį 1,6 litro darbo tūrio variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu. Neoficialiais duomenimis, maksimali jo galia viršys 250 AG, o skirstoma bus per naują aštuonių laipsnių automatinę transmisiją su dviem sankabom.
„Honda“ konstruktoriai orientuojasi į mažesni nei 1200 kg svorį ir tikisi, kad būsimas „Civic Type-R“ sugebės pagerinti Niurburgringo trasos rato įveikimo laiką serijinės gamybos priekiniais ratais varomam modeliui. Kaip dalis iš jūsų turbūt prisimena, dabartinis rekordas priklauso „Renault“ žvėriukui „Megane RS Trophy“, įveikusiam trasą per aštuonias minutes ir aštuonias sekundes.
Kalbant apie standartinius modelius, galima pasakyti, kad trijų durų hečbekas ruošiamas nebus, tačiau kompanija svarsto universalo galimybę.