Bandyti savo automobilius Niurburgringo žiedinių lenktynių trasoje gamintojams niekuomet nebuvo svetima, tačiau per paskutinius du metus tai tapo vos ne mada ar būtina reklamos kampanijos detale – „Žaliajame pragare“ savo kūrinius išbandyti garbės reikalu laiko visi bent šiek tiek ambicingų automobilių gamintojai.
Visi be išimčių stengiasi paviešinti savo rato įveikimo laiką. Panašu, tuoj prie įsibėgėjimo iki 100 km/h laiko ir maksimalaus greičio reikės skelbti ir rato Niurburgringe laiką. Todėl „McLaren“ debiutas „Žaliajame pragare“ atrodo visai logiškai. „McLaren Mp4-12C“ Niurburgringe pasirodė visai padoriai – britų superautomobilis ratą praskriejo per 7 minutes ir 28 sekundes. Beje, „McLaren“ vyrukai neapsiribojo paprasto viduje automobilio sumontuotos kameros vaizdelio išviešinimu, o apie nuotykius Vokietijos automobilinėje Mekoje sukūrė visai smagų reportažą.