Visiems gerai žinomas faktas, kad dėl aukštesnio kėbulo ir automatiškai aukščiau esančio svorio centro SUV tipo automobiliai yra labiau linkę virsti. Gamintojai sąžiningai dirba siekdami sumažinti savo įvykio tikimybę, šviesdami vairuotojus apie tai, kaip vairuoti saugiai, taip pat ir įrengdami elektronines pagalbos sistemas tam, kad jų krosoveriai būtų stabilesni. Visgi bet kuris logiškai mąstantis vairuotojas supranta, kad atsakomybė, dėl to kaip automobilis valdomas tenka jam ir nesvarbu, kokios pagalbinės sistemos įrengtos.
Šiame sudėtingiausia ir klastingiausia lenktynių trasa pasaulyje vadinamoje Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje nufilmuotame vaizdo įraše galima matyti, kaip „Honda CR-V“ vairuotojas iš posūkio išvažiuoja pernelyg greitai, ima prarasti automobilio valdymą, o situaciją dar labiau komplikuoja pernelyg intensyviai neįgudusiais judesiais bandydamas atgauti kontrolę. Tuomet automobilis pradeda slysti šonu atlieka „piruetą“ ir persivertęs per apsauginį atitvarą „atsistoja“ ant ratų.
Panašu, kad šio „Honda CR-V“ vairuotojas neperskaitė atmintinės apie savo automobilio valdymo ypatumus arba pervertino savo sugebėjimus. Kaip skelbia savo komentaruose šį vaizdo įrašą patalpinęs vartotojas, vairuotojas ir keleivis per šį incidentą „beveik nenukentėjo“.