• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuomet praėjusių metų liepos mėnesį dabartiniai garsiosios Vokietijos lenktynių trasos Niurburgringe savininkai pradėjo bankroto procedūras niekas iš tiesų nežinojo, kokia ateitis laukia „Žaliojo pragaro“.

REKLAMA
REKLAMA

Niurburgringo Šiaurinė kilpa yra ne tik viena garsiausių lenktynių trasų pasaulyje ir tikra vairavimo entuziastų meka, pastaraisiais metais ją labai pamėgo ir sportiniu modelius testuojantys bei tobulinantys automobilių gamintojai.

REKLAMA

Nors trasos pardavimas naujiems savininkams atrodė neišvengiamas, dauguma automobilių entuziastų stengėsi savo mintyse užblokuoti ateitį, kuriose nėra klubų lenktynių ir „turistinių važiavimų“. Dabar jau ir „Autoweek“ praneša, kad trasa tikrai parduodama, o šiuo metu yra valstybės paskirto likvidatoriaus rankose.

REKLAMA
REKLAMA

Jei tokį pranešimą galima laikyti bloga naujiena, pridursime, kad yra ir gerų. Visų pirma, būsimas pirkėjas privalės išlaikyti trasą prieinamą plačiajai visuomenei, nors tai nebūtinai galioja turistiniams važiavimams. Nors kažką tikslaus pasakyti kol kas neįmanom, tačiau gali būti taip, kad bus patekimas į trasą bus ribojamas žiūrovams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Minėti reikalavimai įvesti siekiant užkirsti kelia tokiam scenarijui, kuomet turtingi pirkėjai paverstų Niurburgringą privačia žaidimų aikštele ar dideliu prabangiu automobilių sporto klubu. Jei klubų sporto renginiai didelių pajamų neatneša, tai turistiniai važiavimai visuomet pelningi ir bet kuris potencialus pirkėjas pasielgtų neprotingai nutraukdamas šią tradiciją.

REKLAMA

Savo žodį šiose istorijoje turėtų tarti ir automobilių gamintojai, kadangi praktiškai visos didžiausios kompanijos čia atlieka daug darbo tobulindamos savo techniką. Jei dauguma jų netektų galimybės laisvai įvažiuoti į trasą, naujos kartos sportinių automobilių plėtrai ir bandymams iškiltų rimtą kliūtis.

Teigiama, kad dabartinė trasos kaina, neįskaitant viešbučių ir pramogų parko, siekia 152 mln. dolerių (404 mln. litų). Vadinasi, bet kuris iš potencialių pirkėjų greitai pradės ieškoti būdų, kuriais būdų galima atgauti bent dalį investuotų pinigų. Netgi susiklosčiusius geriausiam scenarijui, pagal kurį trasa liks prieinama visiems norintiems, visų paslaugų kainos greičiausiai kils.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų