Britų kompanija „Revo“ labai neilgai džiaugėsi Niurburgringo rato įveikimo rekordu tarp komercinių automobilių. Priminsime, kad kelias savaites greičiausiu komerciniu Niurburgringo automobiliu buvo „Volkswagen Transporter“ – britų kompanijos „Revo“ paruoštas „T5“, kurį pilotavo lenktynininkas Dave Lomas, Šiaurinę kilpą įveikė per 9 minutes ir 57,36 sekundės. Tačiau britams nuotaiką sugadino... australai.
Australų pikapas „Holden Commodore SS V Ute“ tapo greičiausiu komerciniu automobiliu Niurburgringo trasoje. Trasos ratą šis automobilis įveikė 8 minutes ir 19,47 sekundės.
Serijinį „Holden Commodore SS V Ute“ pilotavo „Holden“ inžinierius Rob Trubiani. Tai visai suprantama – R. Trubiani Niurburgringe bandė ir derino visus „Holden Commodore“ šeimynos automobilius, tad „SS V Ute“ pikapą ir jo elgesio manieras šioje legendinėje trasoje žino kuo puikiausiai. „Holden Commodore SS V Ute“ – klasikinės komponuotės ultimatyvus automobilis su pikapo tipo kėbulu, po jo variklio dangčiu urzgia 348 a.g. šešių litrų darbo tūrio V8.
Beje, „Holden Commodore SS V Ute“ sunkoka pavadinti komerciniu automobiliu. Bent jau pagal europietišką komercinių automobilių supratima. Tačiau pagal techninį reglamentą jis Europoje patenką į komercinių automobilių grupę. Tad ultimatyvus pikapas komercinių automobilių rekorda Niurburgringe šturmavo be jokio vargo.