Iš lyderio pozicijos išstūmusi „Porsche Taycan Turbo S“, elektromobilių gamintojas su „Tesla Model S Plaid Track Package“ pasiekė įspūdingą 7:25,231 min. 20,8 km ilgio trasos įveikimo laiką.
Šį greitą trasos įveikimo laiką automobilis įveikė turėdamas papildomus 18 tūkst. eurų kainuojantį „Track Package“ priedų rinkinį, kuris nėra standartinės įrangos dalis automobilyje, kuris ir taip kainuoja nuo maždaug 100 tūkst. eurų.
Palyginus su „Porsche“, „Track Package“ priedų rinkinys leido trasos įveikimo laiką pagerinti 8 sekundėmis. Tuo tarpu už standartinį „Tesla Model S Plaid“ naujoji versija yra 10 sekundžių greitesnė.
Gamintojo teigimu, į „Track Package“ įeina mažesnio skersmens (20 colių) kaltiniai ratlankiai, kurie bus apauti „Goodyear Supercar R“ padangomis. Be to, už jų slypi 410 mm skersmens, anglies-keramikos stabdžių diskai. Tiek priekyje, tiek gale. „Tesla“ taip pat sumontavo didesnes stabdžių apkabas, kurios padėjo pagerinti visos sistemos efektyvumą. Galiausiai, su „Track Package“ padidinamas automobilio maksimalus greitis iki 320 km/val.
Laikydamasi visų reikalavimų, „Tesla“ į rekordą pagerinusį automobilį sumontavo saugos lankus, lenktyniniuose automobiliuose naudojamą sėdynę, tačiau gamintojai retkarčiais mėgsta peržengti tam tikras ribas. Ir žiūrėdami į užtamsintus „Plaid S“ modelio langus ir ženkliai pakitusį ratų išvirtimo kampą galima numanyti, jog „Tesla“ ryžosi imtis papildomų priemonių, jog aplenktų „Porsche“. Vis dėlto, šis „Tesla“ rekordas neturėtų labai ilgai išsilaikyti.
„Porsche“ šiuo metu pluša prie dar pajėgesnės „Taycan Turbo GT“ versijos, kuri seks „Tesla Model S Plaid Track Package“ pėdomis: mažiau svorio, daugiau galios, daugiau priedų, leidžiančių automobilį pagreitinti lenktynių trasoje.