internetinė prekyba
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „internetinė prekyba“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „internetinė prekyba“.
Liemenėlę internetu užsisakiusi mergina leipo juokais: „Kaip man „įtalpinti“ savo krūtis?“
Jei internete pasirodžiusios prekės aprašymas skamba per gerai, kad būtų tiesa, tikriausiai taip ir yra – ir niekas to nežino geriau, nei šie pirkėjai.
Dideles krūtis turinčios moterys susidūrė su tam tikrais sunkumais, kai internetu užsisakė šią liemenėlę, drabužis nesugebėjo suvaldyti jų apvalumų.
Nėriniais ir mielomis gėlių aplikacijomis puoštas liemenėlės viršus tapo akį traukiančia preke.
Prekybininkai jau ruošiasi pirkėjų antplūdžiui: ieško šimtų naujų darbuotojų už 700–1300 eurų algą
Maisto produktų pristatymo į namus paslaugų teikėjai ruošiasi užsakymų antplūdžiui. Anot jų, klientų srautai augs nuo rugsėjo 13 d. Vieni klientai neturės galimybių pasų, kiti turės, tačiau nenorės gaišti laiko eilėse, kurios susidarys dėl patikrų. Tad įmonės didina pajėgumus ir ieško naujų darbuotojų.
Prekybos tinklo „Rimi“ atstovė Gabrielė Šerėnienė sakė, kad pasibaigus vasarai jaučiamas klientų sugrįžimas į namus, o kartu ir į didesnis pirkėjų srautas į tinklo parduotuvę internete.
SEB: gyventojų išlaidos perkant internetu auga toliau
Lietuvos gyventojų išlaidos prekėms internete šių metų pradžioje toliau augo, rodo SEB banko duomenys apie atsiskaitymus už prekes ir paslaugas elektroninėse parduotuvėse.
Pasak SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovės Sonatos Gutauskaitės-Bubnelienės, vasarį Lietuvos gyventojų pirkiniams ir paslaugoms išleista suma buvo didesnė nei bet kurį kitą praėjusių metų mėnesį, išskyrus gruodį, kuomet pardavimai įprastai smarkiai padidėja dėl švenčių.
Skundžiasi negalintys grąžinti prekių žinomoms parduotuvėms: kaltas klientų antplūdis?
Karantino metu prekių grąžinimas į žinomų drabužių prekių ženklų parduotuves apkarto ne vienam pirkėjui. Žmonės internete skundžiasi negalintys parduotuvei grąžinti netikusių prekių – iškviesti kurjeriai neatvyksta, klientų aptarnavimo telefono linija išjungta, o elektroniniai laiškai – ignoruojami.
Prekybininkai atrado aukso gyslą – tiesiogines transliacijas: klientai drabužius šluote šluoja
Jau daugiau nei mėnesį drabužių parduotuvės uždarytos dėl karantino ribojimų, todėl gyventojai negali nueiti, pasimatuoti ir apsipirkti. Tačiau prekybininkams originalumo nestinga – pradėjo drabužių pardavimą tiesioginių transliacijų „Facebook“ metu.
Principas tokių transliacijų gana paprastas: parduotuvė turėdama savo profilį socialiniame tinkle „Facebook“ pradeda tiesioginę transliaciją, kuriai tereikia išmaniojo telefono ir interneto ryšio.
„Swedbank“: apsipirkimas internetu pernai išaugo 80 proc.
Dėl koronaviruso pandemijos apsipirkimai internetu Lietuvoje pernai išaugo apie 80 proc., rodo „Swedbank“ duomenys. Banko atstovai tvirtina, kad dėl įpročius pakeitusių pirkėjų interneto prekyba per metus padarė 2-3 metų pažangą.
Praėjusiais metais banko klientai vietinėse e. parduotuvėse įsigijo prekių už daugiau kaip 1 mlrd. eurų, kai 2019-aisiais šios išlaidos sudarė apie 580 mln.
Neapsigaukite: „DPD Lietuva“ įmonės vardu prisidengę sukčiai bando išvilioti gyventojų duomenis
„DPD Lietuva“ sulaukė pranešimų apie suaktyvėjusį finansinį sukčiavimą, kai internetiniai sukčiai bando išvilioti asmenų, pardavinėjančių prekes skelbimų portaluose, mokėjimo kortelių duomenis Tai buvo daroma imituojant siuntų savitarnos internetinę svetainę esiunta.lt ir dpd.lt, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
Siuntų pristatymo bendrovė ragina gyventojus būti itin atidžiais ir primena, kad visuomet įsitikintų, jog atidaromi DPD internetiniai puslapiai baigiasi būtent galūne „dpd.
Ką nors gaunate iš ar siunčiate į Angliją? Nenustebkite, jei teks susimokėti daugiau
Nuo šių metų pradžios pasibaigus Jungtinės Karalystės išstojimo iš ES pereinamajam laikotarpiui, gyventojų, kurie apsipirkinėja JK internetinėse parduotuvėse ar gauna siuntas iš giminių ir draugų, laukia pokyčiai. Už kai kuriuos siuntinius jau tenka mokėti daugiau.
Lietuvos paštas pastebi, kad siuntos ima vėluoti, o muitinė vardija, už kokias prekes ir kokius mokesčius reikės susimokėti. Dalis gyventojų neapsieis ir be muitinės tarpininkų.
Netiko šventinės dovanos? Paskubėkite, laikas joms grąžinti – ribotas
Rūpinimasis dovanomis po švenčių virsta kita problema: ne visos gautos dovanos vartotojams tinka ir patinka. Parduotuvės sako pastebinčios, kad po Kalėdų dėl prekių grąžinimo ar keitimo kreipiasi juntamai daugiau klientų nei kitais metų mėnesiais. Tiesa, šiemet prieš šventes įvesti karantino ribojimai kiek pakeitė įprastas prekių grąžinimo taisykles.
Sugriežtinus karantiną, prekybininkai siūlo nuolaidas, prekių pristatymą į bagažinę
Nuo trečiadienio prekybininkai ne maisto prekėmis galės prekiauti tik internetu, tad daugelis suskubo ruoštis. Vieni paskelbė nuolaidas, nes nori išparduoti prekes, kurios po karantino jau bus nebereikalingos, kiti visas pajėgas meta į internetinę prekybą ir bekontaktį prekių pristatymą.
Ko gero daugiausiai viešojoje erdvėje gyventojai piktinasi prekybininkais, kurie bando klientus vilioti nuolaidomis, vietoje to, kad skatintų žmones likti namuose, o prekes įsigytų internetu.
REKLAMA
REKLAMA
Smulkusis verslas dairosi į internetinę prekybą
Dalis smulkių verslininkų, kurių veiklai pakenkė koronaviruso krizė, imasi internetinės prekybos.
Gavusi Europos Komisijos pritarimą, Ekonomikos ir inovacijų ministerija žada skelbti 60 mln. eurų vertės priemonę skatinti mažų ir vidutinių įmonių produktų elektroninę prekybą ir nuotolinių darbo vietų diegimą.
Gera naujiena: neliko kliūčių pirkti iš kitų ES šalių
Gruodžio 3 d. visose ES šalyse įsigaliojo naujos kovos su vadinamuoju geografiniu blokavimu taisyklės. Europiečiams nebereikės nerimauti dėl to, kad interneto svetainė jiems gali būti užblokuota arba kad juos nukreips į kitą svetainę vien dėl to, kad jie iš kitos šalies arba kad jų kredito kortelė išduota kitoje šalyje. Prekių ir paslaugų internetu jie galės įsigyti būdami bet kurioje ES vietoje.
„Ikea“ ketina pradėti prekiauti internetu Lietuvoje ir Latvijoje
Švedijos prekių namams mažmenininkė „Ikea“ planuoja artimiausiais mėnesiais pradėti prekybą internetu Lietuvoje ir Latvijoje. „Dabar mažmeninės prekybos sektoriuje visame pasaulyje stebima skaitmeninė transformacija, todėl mes privalome būti pasirengę jai ir Baltijos šalyje“, - pareiškė „Ikea“ Latvijoje vienas vadovų Hanspeteras Zurcheras.
Dėl internetinės parduotuvės Telemaxi.lt veiklos pradėtas ikiteisminis tyrimas
Vilniaus apskrities policija skelbia dėl internetinės parduotuvės Telemaxi.lt veiklos atliekanti ikiteisminį tyrimą. „Atliekamas ikiteisminis dėl to, kad, pasinaudojus fiktyvios elektroninės parduotuvės www.telemaxi.lt svetaine, apgaule UAB „Erinvestus“ vardu buvo įgytas fizinių ir juridinių asmenų turtas“, – rašoma trečiadienį išplatintame Vilniaus apskrities policijos pranešime spaudai. Nustatyta, kad įvairūs asmenys į svetainėje www.telemaxi.
„Barbora“ plečiasi į dar du miestus
Internetinė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ šią savaitę pradėjo aptarnauti klientus Palangoje ir Šventojoje. Planuojama, kad paslauga kurortiniuose miestuose bus teikiama iki vasaros sezono pabaigos ir ne tik sutaupys laiko atostogaujantiems, bet ir padės mažinti automobilių spūstis.
Artėjant „Juodajam penktadieniui”: trys žingsniai, kaip saugiai apsipirkti internetu
Artėjant Kalėdoms dovanų karštinės pradžią skelbia vis labiau Lietuvoje populiarėjantis „Juodojo penktadienio” (ang. Black Friday) išpardavimas, kuris persikėlė ir į elektroninę prekybą. Su lyg kiekvienais metais vis daugiau žmonių gaudo įvairias akcijas internete ir stengiasi pigiau bei greičiau įsigyti kalėdines dovanas. Dalis prekybininkų nuolaidas pradeda taikyti jau nuo savaitės pradžios.
Kodėl pardavėjai nepriima prekės atgal ir vengia grąžinti pinigus?
Ar žinojote, jog nusipirkę prekę internetu turite daugiau teisių, negu įsigiję prekę tradicinėje parduotuvėje? Neatsitiktinai apsipirkimų skaičius elektroninėje erdvėje sparčiai auga. Kita vertus, internetu užsakyti produktai dažnai neatitinka lūkesčių arba pristatomi per vėlai, o tai turi įtakos vėlesniems sprendimams pirkti. Ką turėtų žinoti pirkėjai? Prekių pristatymas ir grąžinimas Daugiausia problemų perkant internetu vartotojams sukelia produkto pristatymas bei grąžinimas.
Tyrimas: lietuviai ir estai e. parduotuvėse taupo laiką, latviai – pinigus
Svarbiausia priežastis, lemianti lietuvių sprendimą pirkti internetu, – galimybė sutaupyti laiko apsipirkimui. Estai taip pat labiausiai vertina laiką ir internetines parduotuves renkasi dėl galimybės apsipirkti bet kuriuo metu. Jautriausi kainai – latviai. 7 iš 10 kaimynų internetu apsiperka pirmiausiai dėl mažesnių kainų, rodo „Pigu.lt“ užsakymu atlikta Baltijos šalių gyventojų pirkimo internetu įpročių apklausa.
„Pigu.lt“ atidarė naujos kartos 3.0 parduotuvę
Didžiausia internetinė parduotuvė Lietuvoje „Pigu.lt“ sujungė tradicinę ir internetinę prekybą ir atidarė naujos 3.0 kartos parduotuvę. Omni-channel formato parduotuvėje, įsikūrusioje Vilniuje Žvėryne, klientai gali apžiūrėti ir paliesti prekes bei įsigyti jas greitai, nestovėdami eilėse, rašoma pranešime spaudai. „Pigu.lt“ prognozuoja, kad per pirmuosius metus parduotuvė ir joje veikiantis prekių atsiėmimo centras sugeneruos 1 mln. Eur. apyvartą, o per dieną aptarnaus iki 5 tūkst.
Prekės internetu: svogūnai vietoj gėlių ir gašlūs „siurprizai“
Pirkimas internetu – labai patogus, bet tuo pačiu ir rizikingas būdas įsigyti įvairių prekių bei paslaugų. Tuo įsitikino šie nelaimėliai, savo nesėkmėmis socialiniuose tinkluose pasidaliję ir su kitais internautais.
Užsisakę dovanas elektroninėse parduotuvėje gali likti ir be Kalėdų
Kiekvienais metais vis didesnė dalis lietuvių kalėdinių dovanų ieško internetinėse parduotuvės. Tačiau nors elektroninės prekybos atstovai džiaugiasi tuo, deja ne visada pavyksta susitvarkyti su milžiniškai užsakymų kiekiais. Į tv3.lt redakciją kreipėsi vienas pigu.lt pirkėjas, kuris pasakoja, kad užsisakytas kalėdines dovanas turėjo gauti dar savaitės pradžioje, tačiau sulaukė nemalonios žinutės iš pardavėjo. „Laba diena, norime informuoti, jog užsakymas NR. ***** vėluos.
Būtina žinoti: taisyklės perkant kalėdines dovanas internete
Artėjant šventėms vienas iš didžiausių galvosopių yra dovanų paieška ir jų pirkimas. Vis dažniau taupydami laiką vartotojai dovanų ieško internete. Patogumas, kaina ir pasirinkimas yra pagrindinės priežastys lemiančios vis didėjantį elektroninės prekybos mastą. Tačiau ne visada internetu įsigiję trokštamą daiktą liekame patenkinti.
Verslo pradžia internete: parduotuvės sukūrimas – mažiausias darbas
Pradėti verslą šiandien galima net neišeinant iš namų. Veiklą galima ne tik registruoti internetu, tačiau čia galima sukurti elektroninę parduotuvę ir iškart pardavinėti savo prekes. Vis dėlto, ne viskas taip paprasta, o ir tradicinės prekybos nuvertinti nereikia.
Internetinis verslas Jungtinėje Karalystėje: per metus – 66 mln. skundų
Paulius Kaliačius, LRT Radijo laida „Ryto garsai“, LRT.lt Jungtinės Karalystės verslininkai, tiekiantys paslaugas internetu, 2014 m. sulaukė 66 mln. skundų – dvigubai daugiau nei prieš metus. Manoma, kad nusiskundimų skaičius smarkiai pakilo, nes, reikšdami nepasitenkinimą internetu, vartotojai išvengia nemalonios konfrontacijos su įmonių darbuotojais ir skųsdamiesi nesijaučia nepatogiai, praneša LRT radijas apžvelgdamas Didžiosios Britanijos verslo naujienas.
Čekai į Brno neįsileido internetinės prekybos milžino „Amazon“
Andrius Kunčina, LRT radijo laida „Ryto garsai“, LRT.lt Labiausiai naujų užsienio investicijų Čekijai pritraukti kliudo vietos biurokratija bei korupcija. Didžiausiu ir liūdniausiu šių metų skandalu tapo sužlugdytas tarptautinio internetinės prekybos milžino „Amazon“ sumanymas antrame pagal dydį mieste Brno atidaryti vieną iš savų logistikos centrų. Tai turėjo būti bemaž 0,5 mlrd. litų investicija, iš kurios laukta 1,5 tūkst. darbo vietų.
„Pigu.lt“: gimę iš tingėjimo eiti į parduotuvę
Kol kalbėjomės su „Pigu.lt“ įkūrėju Dainiumi Liuliu, jis jaukiai gurkšnojo arbatą. Žinoma, iš „Pigu.lt“ logotipu pažymėto puodelio. Tai truputį stebino, nes susitikome ankstyvą rytmetį, kai ne vienas verslininkas vietoj arbatos mieliau renkasi puodelį kavos. Pats D. Liulys pasakojo daug kavos negeriantis, nors dirba kone 12 valandų per parą. Toks darbas, beje, anot jo, viena iš bendrovės „Pigu“ ir elektroninės parduotuvės „Pigu.lt“ sėkmės priežasčių.
Prasidėjo elektroninė prekyba mediena
Pirmą kartą visos miškų urėdijos surengė medienos pardavimo elektroninį aukcioną, kuriame siūlė beveik milijoną kubinių metrų medienos. Perdirbėjai internetu nupirko daugiau nei pusę siūlyto kiekio. Didžiausią paklausą turėjo statyboms ir perdirbimo pramonei tinkama apvalioji mediena, praneša LTV „Panorama“.
Antradienį vienu metu iš 42 urėdijų medienos įsigijo beveik 500 pirkėjų.
Internetinėje prekyboje pasirodė oficiali S. Jobso biografija
Pirmadienį prekyboje pasirodė knyga „Styvas Džobsas“ (Steve Jobs), kurią parašė JAV žurnalistas ir rašytojas Volteris Isaaksonas (Walter Isaacson).
Knygą, kurią išleido leidykla „Simon & Schuster“, galima bus įsigyti internetinėse parduotuvėse „Amazon“ ir „Barnes & Noble“, taip pat internetinėje parduotuvėje „iTunes“, kurią valdo kompanija „Apple“. Elektroninė versija kainuos apie 18 dolerių.
„Apranga“ prekiaus drabužiais internete
Didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos drabužiais kompanija „Inditex“ pranešė apie ketinimus internetu prekiauti savo prekės ženklais paženklintais gaminiais.
Su šia kompanija bendradarbiaujančios įmonės „Apranga“ generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko teigimu, kai kurių prekės ženklų e. parduotuvės atsiras ir Lietuvoje.
ES apsunkins prekybą internetu?
Augant internetinės prekybos populiarumui, ES ketina griežtinti jos taisykles, suteikdama daugiau teisių pirkėjams ir labiau varžydama pardavėjus.
Lietuvos elektroninės prekybos ekspertai baiminasi, kad per didelės teisės nepaskatintų pirkėjų piktnaudžiauti, o verslas didesnės savo rizikos neperkeltų į kainas, praneša LTV „Panorama“.
Europos Sąjunga (ES) ketina uždėti dar vieną apynasrį prekiautojams internetu.
Rusijos milijardieriai investuoja į Kiniją
Rusijos interneto investavimo kompanija Digital Sky Technologies (DST) prisijungė prie investuotojų grupės, kuri skirs milijonus dolerių didžiausiai Kinijos interneto prekybos svetainei „360buy.com“, rašo „Financial Times“.
Tai jau trečiasis investavimo etapas į šią kompaniją ir jis pritraukė ne vienos kompanijos dėmesį, tarp jų ir JAV parduotuvių tinklo „Wallmart“. Tikimasi, kad per artimiausius metus Kinijos kompanijai pavyks pateikti savo akcijas ir Vertybinių popierių biržoje.
Britanija sulaukė „mega pirmadienio“
Kompanijos „Visa“ duomenimis, šiandien Didžiosios Britanijos gyventojai turėtų išleisti apie 265 mln. svarų sterlingų atsiskaitydami už prekes, įsigytas internetu, praneša „Bloomberg“. Manoma, kad šiandien bus užregistruota daugiausiai internetinių pirkimų.
Kreditinių kortelių kompanijos pranešime teigiama, kad bus atlikta iki 2600 pinigų perdavimo operacijų kiekvieną minutę per vadinamąjį „mega pirmadienį“, kurio metu metinis vienos dienos išlaidų rodiklis padidės 5,5 proc.
Internetinė prekyba
Naujausio savaitraščio „Balsas.lt savaitė“ „Karštojoje temoje“ – žurnalisto Giedriaus Krušnausko straipsnis „Internetiniai Kalėdų turgūs“. Lietuviams dažniau naudojantis internetu pamažu, bet užtikrintai populiarėja internetinė prekyba. „Prieš mokėdami – perskaitykite!“ – naujausiame „Balsas.lt savaitė“ numeryje – Lietuvoje populiarėjanti internetinė prekyba, jos privalumai bei tykantys pavojai.
Sena žmona su vaikais – už durų, jauna panelė – pašonėje.
Uždrausta prekiauti elektroninėmis cigaretėmis
Valstybinė ne maisto produktų inspekcija vadinamųjų elektroninių cigarečių pardavėjams nurodė nedelsiant nutraukti šių produktų reklamą ir prekybą.
Valstybinė ne maisto produktų inspekcija, vykdydama rinkos priežiūrą, atliko tikslinę „elektroninių cigarečių“ su nikotino kasetėmis internetinės prekybos kontrolę. Inspekcija nustatė, kad 3 platintojai savo interneto tinklalapiuose pateikia šių gaminių reklaminę medžiagą ir siūlo jų įsigyti.
Inspired.lt: internetinių parduotuvių klientai tikisi glaudesnio dialogo
Naujas IBM tyrimas teigia, kad vartotojai, perkantys internetinėse parduotuvėse, tikisi iš prekiautojų glaudesnio dialogo ir labiau asmeniniams poreikiams pritaikytos aplinkos.
Besikeičianti ekonomika veda prie apsukresnio vartotojo, kuris, naudodamasis skaitmeninėmis technologijomis, ieško detalesnio produkto ar paslaugos aprašymo, keičiasi informacija su kitais vartotojais, daro apgalvotus sprendimus ir lygina prekes keliuose kanaluose.