Į tv3.lt redakciją kreipėsi vienas pigu.lt pirkėjas, kuris pasakoja, kad užsisakytas kalėdines dovanas turėjo gauti dar savaitės pradžioje, tačiau sulaukė nemalonios žinutės iš pardavėjo.
„Laba diena, norime informuoti, jog užsakymas NR. ***** vėluos. Užsakymą planuojame įvykdyti 2015-12-29. Daugiau informacijos išsiųsime Jums el. paštu. Jūsų Pigu.lt“
Pašnekovas teigia, kad pirkdamas internetu tikėjosi išvengti eilių prekybos centruose, šiek tiek sutaupyti pinigų ir nervų. Tačiau situacija išvirto į kitą pusę ir dabar jam teks paskutinėmis dienomis keliauti ieškoti dovanų.
Elektroninės parduotuvės UAB „Pigu“ rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė negali pasakyti kiek žmonių per Kalėdas nesulauks dovanų.
„Visų pirma ką reikėtų pasakyti, kad mes dirbame ir per Kūčias. Dėl to, šiandien yra svarbi diena susitvarkyti taip, kad iš kuo mažiau pirkėjų Grinčas pavogtų Kalėdas. Skaičių kiek žmonių negaus dovanų tikrai nepasakysiu, nes savo pažadą pristatyti dovanas iki Kalėdų žadame pildyti ir rytoj“, - teigia G. Vilkė.
Pasak internetinės parduotuvės atstovės, tai yra daugiau pavieniai atvejai, susiję su procesiniais dalykai, kai užsakytos prekės likutis rodomas sandėlyje, bet faktiškai jos ten nėra.
„Tai pavieniai atvejai ir tokių pasitaiko kiekviename versle net ir kokios įmantrios ir išmanios tos technologijos bebūtų. Mes žmones informuojame iš anksto ir pasiūlome alternatyvą, išsirinkti kažką panašaus arba kompensuojame klientui, kad jis galėtų įsigyti tą dovanėlę kitur. Svarbu yra spręsti tai, o ne pastatyti žmogų į tokią situaciją, kad Kūčių rytą jis sužino, kad dovanų nebus“, - tikina pašnekovė.
Giedrė Vilkė priduria, kad jeigu užsakymas vėluoja, jie gali atsisakyti prekių bei jas pakeisti į kitas. Taip pat, jeigu jis yra sumokėjęs ir nori atsisakyti prekės jam bus grąžinami pinigai.