Pirkimas internetu – labai patogus, bet tuo pačiu ir rizikingas būdas įsigyti įvairių prekių bei paslaugų. Tuo įsitikino šie nelaimėliai, savo nesėkmėmis socialiniuose tinkluose pasidaliję ir su kitais internautais.
Netinkamo dydžio drabužiai, nekokybiški daiktai ar vietoje tikrų baldų ar kilimų atsiųstos miniatiūrinės jų kopijos – tai tik keli nesėkmių „variantai“. Štai „Twitterio“ vartotoja Emily papasakojo, kokiu nesusipratimu baigėsi gimtadienio torto užsakymas: „Mano mama sesės gimtadieniui užsakė tortą ir paprašė, kad ant viršaus būtų šviesiaplaukės merginos figūrėlė. Bet automatinis kalbos taisytojas tą žodį pakeitė į „akla“ ir štai ką mes gavome (angl. blond – šviesiaplaukė, blind – akla, – red past.).
Kitai moteriai vietoje užsakytų gėlių buvo pristatytas pakaitalas – puokštė svogūnų laiškų. Originalu, ar ne?
Dar viena mergina, Holly Golightly, ruošdama vakarėlį-siurprizą savo mamai, šventės reikmenis irgi nusprendė užsakyti internetu. Pastabų sklityje ji nurodė, kad tai – netikėtam vakarėliui skirti daiktai, tad siuntinio dėžė neturėtų akivaizdžiai to išduoti. Dėžė gal ir neatrodė įtartinai, tačiau ant jos užklijuotas kaip tik šios pastabos tekstas vargu ar subtiliai išsaugojo paslaptį...
Na o telefono dėklą su, kaip atrodo, penio antspaudu ant jo gavęs internautas davė sau tvirtą pažadą: „Niekada daugiau nepirksiu iš „eBay“!