Didžiausia pasaulyje mažmeninės prekybos drabužiais kompanija „Inditex“ pranešė apie ketinimus internetu prekiauti savo prekės ženklais paženklintais gaminiais.
Su šia kompanija bendradarbiaujančios įmonės „Apranga“ generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko teigimu, kai kurių prekės ženklų e. parduotuvės atsiras ir Lietuvoje.
Šiuo metu „Apranga“ su „Inditex“ turi 5 frančizės sutartis dėl „Zara“, „Bershka“, „Pull & Bear“, „Stradivarius“ ir „Massimo Dutti“ tinklų vystymo Baltijos šalyse. Naujausias šio portfelio prekės ženklas yra „Massimo Dutti“, kurio pirmąją parduotuvę Lietuvoje bendrovė planuoja atidaryti rugpjūčio pabaigoje.
„Galiu pasakyti tik tiek – internetinės prekybos drabužiais rezultatai Europoje nėra įspūdingi“, - tikina generalinis direktorius.
Dabar „Inditex“ savo prekių ženklų drabužius parduoda 78 šalyse, daugiau kaip 5000 parduotuvių. Gegužės pradžioje ji pranešė, kad savo prekės ženklus Serbijoje ir Juodkalnijoje valdys tiesiogiai ir pati pasamdė visą personalą. „Inditex“ panašiu keliu jau anksčiau buvo pasukusi ir Japonijoje: įsigijusi paskutinius 15% „Zara Japan“ akcijų, ji valdo 100% jos akcinio kapitalo.
2011-ųjų birželį „Apranga“ savo frančizės sutartis su „Inditex“ pratęsė iki 2014 metų, rašo eVersus.lt.