• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienais metais, beveik visi automobilių tema rašantys žurnalai organizuoja sportiškiausio, erdviausio, brangiausio, ekonomiškiausio ar gražiausio automobilio rinkimus. Tačiau įvairiausių konkursų laimėtojus dažniausiai renka tam tikra komisija, kurios sprendimai kartais atrodo nepagrįstai. Ta proga, mes nusprendėme atlikti eksperimentą - su Jūsų pagalba išrinkti tokį automobilį, kuris atitiktų Jūsų poreikius. 
Visus automobilius išskirstėme į tam tikras kategorijas, o tiksliau - segmentus, kuriuos jie reprezentuoja. Tad nieko nelaukime ir pradėkime nuo pačių mažiausių ir pigiausių automobilių, o desertu galėsime vadinti egzotiškus superautomobilius.
Maži automobiliai - miesto džiunglių vaikai. Šie automobiliai yra patys tinkamiausi įrankiai didmiesčių gyventojams. Jie yra pigūs, lengvai vairuojami ir svarbiausia - lengvai ir pigiai taisomi. Su jais niekada nebūtų gaila lipti ant šaligatvio. 
Citroen C1/Peugeot 108/Toyota Aygo
Nepaisant šių hečbekų išvaizdos, tai yra visiškai identiški automobiliai. Jie gaminami toje pačioje gamykloje, jie komplektuojami su tais pačiais benzininiais varikliais, pavarų dėžėmis, navigacijos sistemomis. Automobiliai netgi surenkami toje pačioje gamykloje Čekijoje.  Skiriasi tik jų išvaizda ir interjero detalių apdaila.
Visi trys broliukai komplektuojami su trijų cilindrų benzininiais motorais, kurių pajėgumas svyruoja nuo 68 iki 82 arklio galių.
Iš visų trijų mažylių, Lietuvoje oficialiai parduodamas tik vienas - „Toyota Aygo“. Jis kainuoja nuo 34 tūkst. litų.
Hyundai i10
Apie „Hyundai“ kompanijos progresą galima kalbėti ištisas dienas. Tačiau kompanijai pradėjus kurti kokybiškus automobilius, korėjietiškų mašinų vertinimas tampa visiškai kitoks. Jeigu anksčiau „Hyundai“ automobilius buvo galima girti už tobulėjimą, tai dabar juos reikia vertinti taip pat kaip ir tokio pat dydžio europietiškus ar japoniškus automobilius.
„Hyundai“ inžinieriai kurdami naujos kartos „i10“, vadovavosi labai paprastomis taisyklėmis. Jis turėjo būti ilgesnis, platesnis, lengvesnis ir žemesnis. Būtent toks yra ir naujos kartos „Hyundai i10“.
Automobilis komplektuojamas su dvejais, skirtingos galios benzininiais varikliais. Bazinės versijos komplektuojamos su 3 cilindrų, 67 arklio galias išvystančiu motoru. Tuo tarpu galingesnis, 1.2 litro agregatas išvysto 87 arklio galias.

Kiekvienais metais, beveik visi automobilių tema rašantys žurnalai organizuoja sportiškiausio, erdviausio, brangiausio, ekonomiškiausio ar gražiausio automobilio rinkimus. Tačiau įvairiausių konkursų laimėtojus dažniausiai renka tam tikra komisija, kurios sprendimai kartais atrodo nepagrįstai. Ta proga, mes nusprendėme atlikti eksperimentą - su Jūsų pagalba išrinkti tokį automobilį, kuris atitiktų Jūsų poreikius. 
Visus automobilius išskirstėme į tam tikras kategorijas, o tiksliau - segmentus, kuriuos jie reprezentuoja. Tad nieko nelaukime ir pradėkime nuo pačių mažiausių ir pigiausių automobilių, o desertu galėsime vadinti egzotiškus superautomobilius.
Maži automobiliai - miesto džiunglių vaikai. Šie automobiliai yra patys tinkamiausi įrankiai didmiesčių gyventojams. Jie yra pigūs, lengvai vairuojami ir svarbiausia - lengvai ir pigiai taisomi. Su jais niekada nebūtų gaila lipti ant šaligatvio. 
Citroen C1/Peugeot 108/Toyota Aygo
Nepaisant šių hečbekų išvaizdos, tai yra visiškai identiški automobiliai. Jie gaminami toje pačioje gamykloje, jie komplektuojami su tais pačiais benzininiais varikliais, pavarų dėžėmis, navigacijos sistemomis. Automobiliai netgi surenkami toje pačioje gamykloje Čekijoje.  Skiriasi tik jų išvaizda ir interjero detalių apdaila.
Visi trys broliukai komplektuojami su trijų cilindrų benzininiais motorais, kurių pajėgumas svyruoja nuo 68 iki 82 arklio galių.
Iš visų trijų mažylių, Lietuvoje oficialiai parduodamas tik vienas - „Toyota Aygo“. Jis kainuoja nuo 34 tūkst. litų.
Hyundai i10
Apie „Hyundai“ kompanijos progresą galima kalbėti ištisas dienas. Tačiau kompanijai pradėjus kurti kokybiškus automobilius, korėjietiškų mašinų vertinimas tampa visiškai kitoks. Jeigu anksčiau „Hyundai“ automobilius buvo galima girti už tobulėjimą, tai dabar juos reikia vertinti taip pat kaip ir tokio pat dydžio europietiškus ar japoniškus automobilius.
„Hyundai“ inžinieriai kurdami naujos kartos „i10“, vadovavosi labai paprastomis taisyklėmis. Jis turėjo būti ilgesnis, platesnis, lengvesnis ir žemesnis. Būtent toks yra ir naujos kartos „Hyundai i10“.
Automobilis komplektuojamas su dvejais, skirtingos galios benzininiais varikliais. Bazinės versijos komplektuojamos su 3 cilindrų, 67 arklio galias išvystančiu motoru. Tuo tarpu galingesnis, 1.2 litro agregatas išvysto 87 arklio galias.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

hyundai_i10_29


Mazda 2
Visiškai naujas „Mazda“ kompanijos kūrinys, kuris mūsų šalyje pasirodys tik kitais metais. Vis dėlto, inžinierių darbą galime įvertinti jau dabar, nes „Mazda2“ iš esmės turėtų būti sumažinta „Mazda3“ kopija.
„Mazda2“ bus pirmasis kompanijos modelis, kuris bus komplektuojamas su visiškai nauju 1.5 litro dyzeliniu motoru. „Mazda“ kompanijos atstovų teigimu, šis motoras bus ekonomiškesnis ir išmes mažiau išmetamųjų dujų negu analogiškos „Toyota“ ar „Honda“ hibridinės jėgainės.

REKLAMA

mazda2_50


MINI
Ne revoliucija, bet evoliucija. Taip būtų galima apibūdinti naujos kartos „MINI“ hečbeką, kuris mus šiemet maloniai nustebino. Nors automobilis komplektuojamas su įvairaus galingumo motorais, tačiau daugiausiai liaupsių nusipelnė „BMW“ keturių cilindrų motoras, kuris montuojamas į „Cooper S“.
Naujos kartos modelis turi ir daugiau gerų savybių. Automobilyje gali važiuoti keturi suaugę žmonės, bagažinėje tilps ne tik majonezo stiklainis, bet ir visas krepšys, o apie gausų technologijų pasirinkimą reikėtų kalbėti atskirai. Mažasis „MINI“ gali būti komplektuojamas su tomis pačiomis technologijomis kaip ir giminaičiai iš „BMW“.

REKLAMA
REKLAMA

mini_cooper_sd_5-door_13


Opel Corsa
Nors „Opel“ teigia, jog tai visiškai naujas modelis, tačiau mes norėtume sakyti, jog tai yra gausiai atnaujintas automobilis.
Didžiulį populiarumą turintis automobilis bus siūlomas ne tik su naujais 3 cilindrų benzininiais varikliais, bet ir su „Opel Adam“ automobiliuose matytomis technologijomis.
Variklių galingumas svyruos nuo 90 iki 115. Vėliau pasirodys ir 210 arklio galių turinti „Opel Corsa OPC“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

opel_corsa_color_edition_ecoflex_3-door_8


Renault Twingo
Boružėlė - taip buvo vadinama pirmoji „Renault Twingo“ karta, tačiau šiemet pristatytas visiškai naujas modelis turėtų sudominti ne tik merginas, bet ir automobilius mėgstančius automanus, kuriems galiniai varantieji ratai yra svarbiau negu personalizacijos galimybės.
Vos 3.59 metro ilgio automobilis yra neįtikėtinai žvitrus, greitas ir puikiai valdomas hečbekas. Nors pastatyti skerso su juo nepavyks, tačiau reikėtų palaukti kada „Renault“ pristatys galingesnę „Twingo“ versiją. Mūsų žiniomis, sportiškesnė versija turės labai galingą turbininį motorą.

REKLAMA

renault_twingo_9_1


[nqspoll id="127"]
Kompaktiški automobiliai - šioje automobilių kategorijoje yra optimaliausio dydžio ir dažniausiai puikiu kainos ir kokybės santykiu pasižymintys automobiliai.
2 serijos BMW
Kas galėjo pagalvoti, jog „BMW“ kada nors savo modelių gamoje turės vienatūrį? Nepaisant daugybės skeptikų minios, šis automobilis bus neįtikėtinai populiarus. Jeigu Jūsų šeima visą gyvenimą važinėjo tik „BMW“ automobiliais, kodėl į savo gretas nepriėmus „BMW“ vienatūrio?
Kaip ir priklauso, šis automobilis bus žymiai brangesnis už savo konkurentus, tačiau norint turėti „Premium“ produktą, reikia sumokėti atitinkamą kainą. Lietuvoje 2 serijos vienatūris kainuos nuo 91 tūkst. litų.

REKLAMA

bmw_218d_active_tourer_28


Citroen C4 Cactus
Jeigu reikėtų išrinkti patį originaliausią automobilį pasaulyje - „Citroen C4 Cactus“ taptu šio konkurso nugalėtoju. Tačiau ekstravagantiška išvaizda nėra vienintelis šio automobilio koziris.
Norint neatsilikti nuo šiuolaikinių tendencijų, prancūzai sukūrė padidinto pravažumo automobilį, kuris kelyje elgtųsi kaip panašaus dydžio kompaktiškas hečbekas. Nors miške tūnantys vilkai ir meškos iš Jūsų pradėtų juoktis, jeigu norėtume išvažiuoti į rimtą bekelę, tačiau jis ir nėra skirtas bekelės mėgėjams. „C4 Cactus“ buvo sukurtas jaunatviškiems žmonėms, kuriems automobilio išvaizda yra pakankamai svarbi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

citroen_c4_cactus_11


Fiat 500X
Kaip ir „Citroen“, taip ir „Fiat“ į padidinto pravažumo automobilių rinką atvyko pavėluotai. Tačiau kitaip negu „Citroen“, italai pasirinko saugesnį keli.
„Fiat 500X“ yra dar vienas stilingas padidinto pravažumo automobilis, kuris turėtų sudominti potencialius „Fiat Bravo“ ar „Fiat Punto“ pirkėjus. Pastarieji du modeliai mūsų šalies pirkėjams jie yra visiškai neįdomūs.

REKLAMA

fiat_500x_cross_12


Ford Ecosport
Brazilijos ir Indijos rinkoms skirtas automobilis pagaliau pasiekė Europą. Nors toks „Ford“ kompanijos sprendimas yra pakankamai drąsus, tačiau vargu ar sprendimas Brazilijos rinkai sukurtą modelį pardavinėti Europoje yra tinkamas.
Europoje šis automobilis parduodamas su 1.5 litro dyzeliniu arba 1.5 litro benzininiu motorais. Variklių gamoje taip pat yra nuostabus „Ecoboost“ trijų cilindrų agregatas.

REKLAMA

ford_ecosport_eu-spec_3


Jeep Renegade
„Fiat 500X“ broliukas. Ne dvynys, bet turintis daugybę tų pačių genų. Abudu automobiliai pagaminti ant tos pačios platformos, naudoja tuos pačius variklius, pavarų dėžes ir keturių varančiųjų ratų sistemas.
Geriausia yra tai, jog „Jeep Renegade“ yra pasiruošęs išvažiuoti į bekelę ir net nesiruošia atsilikti nuo savo vyresniųjų brolių. Tai yra labai didelis privalumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

jeep_renegade_trailhawk_1


Mercedes Benz GLA
Pasaulyje nėra ne vieno automobilių gamintojo, kuris sugebėtų atsilaikyti prieš padidinto pravažumo automobilių bumą. Šiuo metu, tai yra pats mažiausias ir kompaktiškiausias „Mercedes Benz“ visureigis.
„GLA“ komplektuojamas su įvairaus pajėgumo varikliais. Variklių gamoje yra ir ekonomiški dyzeliniai ir labai galingi benzininiai varikliai. Nereikėtų pamiršti ir apie „AMG“ modifikaciją.

REKLAMA

mercedes-benz_gla_250_4matic_2


Nissan Pulsar
Automobilių entuziastams šio hečbeko vardas asocijuojasi su kultiniu „Nissan“ modeliu. Tuo tarpu „Nissan“ šį vardą užlipdę ant „Nissan Almera“ įpėdinio.
Volkswagen Golf“ dydžio automobilis komplektuojamas su trijų ir keturių cilindrų varikliais, kurių pajėgumas svyruoja nuo 115 iki 190 arklio galių. Ateityje turėtume išvysti ir sportišką „Nismo“ versiją.

REKLAMA

nissan_pulsar_26


Nissan Qashqai
Visoje Europoje, tame tarpe ir Lietuvoje, mylimas automobilis. Pirmoji modelio karta tapo neįtikėtinai populiari ir padėjo „Nissan“ kompanijai atsistoti ant kojų.
Tuo tarpu antroji modelio karta stengėsi išlaikyti visas stipriąsias senojo modelio savybes, tačiau tuo pačiu nepamiršo ir dabartinių automobilių industrijos tendencijų.

REKLAMA
REKLAMA

nissan_qashqai_37


Volkswagen Golf Sportsvan
Ar jis kuo nors skiriasi nuo „Golf“ hečbeko? Techniškai - ne. Jis yra identiškas „Golf“ hečbekui. Kalbant apie skirtumus, tai „Golf Sportsvan“ yra truputėlį erdvesnis ir aukštesnis už „Golf“ hečbeką.
Lietuvoje šis automobilis kainuoja nuo 62.000 litų.

volkswagen_golf_sportsvan_tdi_18


[nqspoll id="128"]
Sedanai / „Premium“ - daugelis teigia, jog sedanai yra nykstanti rūšis, bent jau taip manoma Vakarų Europoje. Tuo tarpu mūsų šalyje sedanai iki šiol yra mėgstami ir dievinami.
4 serijos GC
„BMW“ kompanijos atstovai ne kartą sakė,jog ruošiasi savo modelių gamoje turėti įvairaus plauko automobilių. Taip atsirado 6 serijos „Gran Coupe“ ir 5 serijos „Gran Turismo“, todėl nenuostabu, jog atsirado ir 4 serijos „Gran Coupe“.
Kadangi 3 serijos „BMW“ tapo...kasdieniškas ir nelabai įdomus, 4 serijos „GC“ turėtų būti pati geriausia alternatyva. Tai juk tas pats sedanas, tik su nuožulnesne stogo linija.

bmw_420d_gran_coupe_luxury_line_8


Cadillac CTS
Ar „Cadillac“ pagaliau sukūrė pilnavertę „Audi“ ar „BMW“ alternatyvą? Geras klausimas, tačiau įvairūs atsiliepimai iš kolegų Jungtinėse Valstijose rodo, jog atsakymas yra teigiamas.
„Cadillac“ taip pat yra pirmasis kompanijos modelis, kuris bandys suvilioti lietuvius. Vienintelė bėda - dyzelinių variklių trūkumas. „Cadillac CTS“ siūlomas tik su benzininiais motorais.

REKLAMA

cadillac_cts_eu-spec_6


Ford Mondeo
Pagal pirminį „Ford“ planą, naujos kartos „Mondeo“ turėjome gauti prieš kelis metus, tačiau dėl įvairiausių kliūčių ir recesijos, privalėjome apsišarvuoti kantrybe ir palaukti.
Kaip ir priklauso, naujos kartos modelis yra didesnis, platesnis, žemesnis, lengvesnis ir kas be ko - brangesnis. „Ford“ kompanijos atstovai yra ne kartą išreiškę norą užlipti vienu laipteliu aukščiau ir grumtis „Premium“ segmente su „BMW“ ar „Audi“.

ford_mondeo_hatchback_11


Jaguar XE
Visiškai naujas „Jaguar“ modelis, kuris turėtų padėti kompanijos pardavimų rodiklius padidinti kelis kartus. Šis modelis yra viena svarbiausių „Jaguar“ kompanijos investicijų, kuri turėtų atsipirkti per keletą metų.
„XE“ bus pirmasis „Jaguar“ modelis, kuris bus komplektuojamas su naujais keturių cilindrų benzininiais ir dyzeliniais motorais. Taip pat nereikėtų pamiršti ir mechaninės pavarų dėžės.

jaguar_xe


C klasės Mercedes Benz
Mažesnysis S klasės brolis. Kaip ir „Jaguar XE“, taip ir C klasės „Mercedes Benz“ yra visiškai naujas modelis. Nauji varikliai, nauja važiuoklė ir platforma. Atrodo, kad „Mercedes Benz“ ne tik ištaisė senojo modelio klaidas. Vokiečiai stengėsi sukurti tobulą „Premium“ segmento automobilį, kuris galėtų išspardyti 3 serijos „BMW“ užpakalį.

REKLAMA

mercedes-amg_s_63_s


Subaru WRX STI
Senosios mokyklos atstovas. Keturių varančiųjų ratų sistema, turbo benzininis variklis, kaimyną erzinanti išmetimo sistema ir gausesnis technologijų sąrašas turėtų padėti „WRX STI“ nepaskęsti, tačiau šiuolaikinis hot hatch'as gali pasigirti tokiomis pačiomis savybėmis.
Tik kyla vienas klausimas - kuo „WRX STI“ pranašesnis už savo varžovus?

subaru_wrx_sti_6


Volkswagen Passat
„Passat“ yra vienas populiariausių sedanų/universalų Europoje, tačiau jis taip pat buvo labiausiai kritikuojamas dėl įvairiausių „VAG“ koncerno klaidų. Vis dėlto, naujos kartos modelis turėtų būti geresnis automobilis visomis prasmėmis.
Nors automobilis prekyboje pasirodė tik prieš keletą savaičių, tačiau jam jau dabar klijuojama bestsellerio etiketė. Pasižiūrėsime, ar jam pavyks užkariauti lietuvių širdis.

volkswagen_passat_4-motion_19


[nqspoll id="129"]
Visureigiai ir padidinto pravažumo automobiliai - aukšta sėdėsena ir keturių varančiųjų ratų sistema pastaruoju metu suvilioja vis daugiau ir daugiau žmonių. Vis dėlto, nors dauguma automobilių atrodo kaip tikri visureigiai, tačiau jų pašaukimas yra ne bekelė, bet prekybos centro aikštelė.
BMW X4
Mažasis „BMW X6“ brolis ir antrasis „SAC“ - „Sports Activity Coupe“ klasės automobilis, kurio užduotis šiame pasaulyje yra suvilioti „Audi Q5“ pirkėjus. Nors „X4“ atrodo kaip mažesnė „X6“ kopija, tačiau techniškai jis yra identiškas „X3“. Varikliai, pakaba, keturių varančiųjų ratų sistema. Na, o interjeras nelabai kuo skiriasi nuo „X5“ ar „X6“ modelių.

REKLAMA

bmw_x4_xdrive30d_12


BMW X6
„BMW“ greičiausiai net nesitikėjo, jog šis Paryžiaus katedros kupriukas bus toks populiarus visame pasaulyje ir net Lietuvoje. Jungtinėse Amerikos Valstijose gaminamas automobilis buvo populiarus beveik visose didžiausiose naujų automobilių rinkose.
Nors jis nėra toks praktiškas ar erdvus kaip „X5“, tačiau automobilio išvaizda kartais yra žymiai svarbesnė negu racionalūs dalykai, ar ne? Juk kiekvieną automobilį perkame vedami emocijų.

bmw_x6_m50d_34


Jeep Cherokee
Amerikiečiai kurdami naująjį „Cherokee“ padirbėjo iš peties. Nors automobilis naudoja tą pačią platformą kaip ir „Alfa Romeo Giulietta“, tačiau visureigių gamintoja puikiai žino kaip įvairius komponentus pritaikyti savo reikmėms.
Naujausiomis „Fiat-Chrysler“ koncerno technologijomis aprūpintas visureigis nėra pigus automobilis. Bent jau Lietuvoje, šio modelio kainos prasideda nuo 119 tūkst. litų.

jeep_cherokee_latitude_7


Lexus NX
Nenustebtume, jeigu daugeliui Rytų Europiečių šis automobilis asocijuotųsi su riebiu rusišku keiksmažodžiu. Vis dėlto, japonus reikėtų pagirti už drąsą ir norą išsiskirti.
Kadangi „Lexus“ nepripažįsta dyzelinių motorų, naujasis „NX“ komplektuojamas tik su hibridine jėgaine arba su turbo benzininiu motoru. Pastarasis turėtų „Lexus NX“ suteikti visiškai kitą charakterį.

REKLAMA

lexus_nx_300h_18


Nissan X-Trail
Kaimietis tapo miestiečiu. Taip būtų galima apibūdinti naująjį „Nissan X-Trail“. Bekelės mėgėjams nepatiks švelnesnis „X-Trail“ charakteris, tačiau visiems kitiems jis taps nepakeičiamu įrankiu.
Talpus, praktiškas ir smagiai valdomas padidinto pravažumo automobilis gali tapti puikia alternatyva nuobodiems universalams. Kadangi, tai yra „Nissan“, naujų modelių kainos nesikandžioja.

nissan_x-trail_15


Porsche Macan
Konservatyvesnių pažiūrų „Porsche“ fanai greičiausiai norėtų markės vadovus prikalti prie kryžiaus. Tačiau markės autentiškumas šiais laikais vertinamas visiškai kitaip negu prieš maždaug 20 ar 30 metų, todėl nenuostabu, jog atsirado toks automobilis kaip „Porsche Macan“.
Kadangi jis yra pigesnis ir kompaktiškesnis už „Porsche Cayenne“, nenustebkite, jeigu šių automobilių mūsų šalies gatvėse bus daugiau negu „Peugeot 208“.

porsche_macan_turbo_18


Range Rover Sport
Naujos kartos „Range Rover“ yra stulbinamas automobilis. Ant visiškai naujos platformos sukurtas visureigis sveria keliais šimtais kilogramų mažiau, po variklio dangčiu slypi modernizuoti arba visiškai nauji motorai, o norint išvardinti automobilyje panaudotas technologijas, reikėtų ne vienos valandos.
Vis dėlto, nauja struktūra, nauji varikliai, naujos technologijos ir prašmatnesnis interjeras kainuos pakankamai daug. „Range Rover Sport“ kainuoja nuo 307 tūkst. litų.

REKLAMA

range_rover_sport_1


[nqspoll id="130"]
Kabrioletai - Automobilis, kurį galima naudoti 365 dienas per metus, tačiau džiaugsmo jis suteiks tik tada, kai danguje šviečia saulė.
Audi A3
Naujos kartos „A3“ kabrioletas pagaliau tapo vyrišku automobiliu. Kadangi kabrioletas buvo sukurtas ant modulinės „MQB“ platformos, automobilis tapo ilgesnis, platesnis ir kas be ko žemesnis.
Geriausia yra tai, jog „Audi A3“ kabrioletas turi automanišką versiją - „Audi S3“. 300 arklio galių išvystantis variklis turėtų skambėti labai smagiai.

audi_a3_cabriolet_2.0_tdi_s-line_2


2 serijos BMW
Nors ne visiems patinka naujasis „BMW“  modelių ženklinimas, tačiau vieno skaičiuko pakeitimas automobilio nepakeičia, ar ne? Tiesioginis „Mercedes Benz SLK“ ir „Audi A3“ kabrioleto konkurentas išsiskirs gausia variklių gama, galinių varančiųjų ratų pavara ir labai greitai susilankstančiu stogu.
Tik vienas klausimas Jums - Ar „BMW“ kabrioletas neturėtų atrodyti šiek tiek agresyviau?

bmw_228i_cabrio_sport_line_18


4 serijos BMW
Dar vienas automobilis, kuriam buvo nukirsta galva. Techniškai identiškas 4 serijos kupė, tačiau metalinį sulankstomą stogą turintis kabrioletas komplektuojamas su įvairaus galingumo motorais.
4 serijos kabrioletą galima įsigyti su 4 arba 6 cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Automanams turėtų patikti, jog 4 serijos „BMW“ kabrioletas turi „M4“ versiją.

REKLAMA

bmw_435i_cabrio_m_sport_package_12


Chevrolet Corvette
6.2 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, mechaninė pavarų dėže ir galinių varančiųjų ratų pavara. Kas gali būti geriau už galingą, klasikinį kabrioletą?
Kadangi, tai yra visiškai naujas modelis, automobilis buvo sukurtas ne tik amerikiečiams, kuriems rūpi tik galingas motoras. Puikus „Chevrolet Corvette“ progreso įvertinimas - galybė apdovanojimų.

chevrolet_corvette_stingray_convertible_eu-spec_11


Ford Mustang
Dar vienas automobilis, kuris turėtų suvirpinti kiekvieno automano širdį. Naujos kartos „Ford Mustang“ taip pat buvo kuriamas ne tik amerikiečiams, bet ir europiečiams, kurie yra neįtikėtinai išrankūs.
Nors 4 cilindrų benzininis variklis „Ford Mustang“ automobilyje atrodo kaip prostitutė šalia Seimo rūmų, tačiau šią bėdą visada galima išspręsti pasirinkus tinkamą motorą - 5.0 litrų, V8.

mustang_gt_convertible_11


[nqspoll id="131"]
Sportiški automobiliai - Automanų svajonės
Audi TT
Ar „Audi TT“ pagaliau taps atsikratys „ gražesnio Golfo“ etiketės ir taps tikru sportišku automobiliu? Visi ženklai rodo, jog naujos kartos modelis bus visomis prasmėmis pranašesnis už savo pirmtakus.
„Audi“ atrodo puikiai žino ko trokšta potencialūs „TT“ pirkėjai. Kol didžioji dalis pirks versijas su dyzeliniais motorais, benzino ir tepalo kokteilius geriantys automanai galės pasirinkti vieną iš keletos bombų : 2.0 ir 230 AG arba 2.0 ir 310 AG.
Ateityje taip pat išvysime „RS“ versiją.

audi_tt_coupe_2.0_tfsi_3


BMW i8
Gali nuskambėti keistai, tačiau „BMW i8“ yra ateities automobilis. Bent jau dauguma sportiškų automobilių ims pavyzdį būtent iš „i8“. Nors „i8“ turi hibridinę jėgainę, kurią sudaro 1.5 litro benzininis ir elektrinis motorai, tačiau jis nosį nušluostytų net patiems greičiausiems Hot Hatchams.
Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 4.4 sekundės, tačiau vidutinės kuro sąnaudos siekia vos 2.1 litro šimtui kilometrų.

bmw_i8_13


Jaguar F-Type
Emocijų trūkumas? Tada laikas atsisėsti už „F-Type“ vairo ir išgirsti kaip skamba 6 cilindrų benzininis variklis. Traška, braška, kriokia, riaumoja. Išgirsite dar tokių garsų, kurių dar neteko girdėti per visą savo gyvenimą.
Vis dėlto, britiškas automobilis sugeba ne tik riaumoti, bet ir žiaumoti asfaltą. Nors jis kainuoja kelis šimtus tūkstančių litų, tačiau atrodo, jog tai yra pats tinkamiausias automobilis, jeigu esate drifteris.

jaguar_f-type_v8_s_10


Lamborghini Huracan
„Huracan“ pakeitė net dešimt metų gamintą „Gallardo“, kuris iki šiol vadinamas populiariausiu „Lamborghini“ modeliu. Tačiau šią estafetę turintis perimti „Huracan“ populiarumu tikrai nesiskųs. Jau dabar norint įsigyti šį automobilį, reikės palaukti net 17 mėnesių.
Nors naujasis modelis lengvesnis, pagamintas iš aliuminio ir turi 7 bėgių pavarų dėžę su dviguba sankaba, tačiau visus keturis varančiuosius ratus suka 10 cilindrų variklis.

lamborghini_huracan_lp_610-4_us-spec


Mercedes Benz AMG GT
„Porsche 911“ žudikas? Bent jau tokią frazę norėtų girdėti kiekvienas „AMG“ divizijos specialistas. Daugiau kaip 3 metus kurtas automobilis pakeis brangesnį ir didesnį „SLS AMG“.
„AMG GT“ yra vienas iš pirmųjų „Mercedes Benz“ modelių, kuris bus komplektuojamas su 4.0 litrų, dvejas turbinas turinčiu benzininiu varikliu. Vėliau šį motorą gaus „C63 AMG“ ir dar keletas kitų.
Lietuvoje „AMG GT“ kainuoja nuo 405 tūkst. litų.

mercedes-amg_gt_44


Nissan GT-R Nismo
Apie šį automobilį kalbėti net neverta. Vardinti techninių charakteristikų taip pat nereikia. Vienintelis dalykas, kurį Jūs turėtumėte žinoti - Niurburgringo lenktynių trasos įveikimo laikas - 7:08,679.

nissan_gt-r


Peugeot RCZ R
Pagaliau brolis paklydėlis sugrįžo namo. Taip būtų galima apibūdinti sportiškus „Peugeot“ modelius, kurie pagaliau turi pakankamai gyvybės ir aštraus charakterio.
Gera žinia yra ta, jog kitais metais pasirodysiantis „308 GTI“ turės tokį patį, 1.6 litro turbo benzininį variklį, kuris išvysto 270 arklio galių. Europos metų automobilio titulą laimėjęs „Peugeot 308“ taip pat turės „Torsen“ riboto praslydimo diferencialą.

peugeot_rcz_14


BMW M3
Ar galima šį automobilį pavadinti efektyviausia „BMW M3“ karta? Baltame popieriaus lape, visiškai naujas modelis, atrodo nepriekaištingai. Tačiau kaip yra iš tikrųjų?
Bent jau didžioji dauguma neslepia nusivylimo ir džiaugsmo. Džiaugsmo slėpti nereikėtų dėl nuostabaus 6 cilindrų variklio ir nepriekaištingai subalansuotos pakabos, tačiau elektrinis vairo stiprintuvas ir sintetinis variklio garsas gadina šį puikų receptą.

bmw_m3_7


Renault Megane RS Trophy
Karalius mirė, tegyvuoja karalius! Nors „Renault“ sugebėjo atsiimti karaliaus sostą iš „Seat Leon Cupra“, tačiau tai padarė ne ribotos laidos „Trophy 275“, o „Trophy-R“. Išlengvintas, galinių sėdynių ir oro kondicionierius neturintis modelis sugebėjo aplenkti ne tik „Seat Leon Cupra“, bet ir daugybę brangesnių automobilių.
Tuo tarpu civilizuotesnė „RS Trophy 275“ versija, vargu ar nusileistų savo kūdesniam broliui. Kol daugelis Hot Hatchų tampa švelnesni, praktiškesni, tuo tarpu „Megane RS“ išliko brutalus žvėris.
Analogiško automobilio pasaulyje nėra ir greičiausiai nebus.

renault_megane_r.s._275_trophy_1


Seat Leon Cupra
Iš esmės, tai yra „Volkswagen Golf GTI“. Skirtumas tik tas, jog „Leon Cupra“ turi galingesnį variklį ir atrodo kitaip. Vis dėlto, ispanų inžinieriai sugebėjo sukurti automobilį, kuris visuose palyginamuose testuose daužo „Golf GTI“ į šipulius.
280 arklio galių ir šeimai pritaikytas interjeras gali patikti tiems, kurie ieško šeimyninio automobilio su ugnele. Juk visi automanai tokio ieško, ar ne?

seat_leon_cupra_10


[nqspoll id="132"]
Mes asmeniškai norėtume išskirti penkis automobilius, kurie yra verti kiekvieno automano dėmesio.
MINI Cooper S
Tai buvo vienas iš 2014 metų siurprizų. Kaip įrankis, naujasis „MINI Cooper S“ nėra pats tinkamiausias automobilis. Šis kompaktiškas, tačiau labai galingas hečbekas mums labiau primena didžiulį gerų emocijų užtaisą.
Tačiau šis puikių emocijų užtaisas turi vieną ir labai rimtą problemą - kainą. Standartinės „Cooper S“ versijos kaina siekia 82 tūkst. litų, tačiau perkant tokį automobilį, visada norėsis jame turėti vieną ar kitą žaisliuką. Gerai sukomplektuotas „Cooper S“ atsieis maždaug 120 tūkst. litų, o tai yra beprotiškai didžiuliai pinigai už tokį mažą automobilį.

mini-cooper-s-brangioji-as-isimylejau-mini-690x459


Peugeot RCZ R
Taip, jis šiek tiek panašus į „Audi TT“. Taip, jis varomas priekiniais ratais. Taip, jis turi vos 1.6 litro turbo-benzininį variklį. Tačiau ši jėgainė išvysto net 270 arklio galių, kuri visą milžinišką jėgą siunčia per „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialą.
Mėgautis „RCZ R“ galės ne kiekvienas, nes norint tai padaryti, reikia būti nuolatos susikaupusiam, ypač jeigu iš automobilio norima išspausti viską ir pajusti didžiausią vairavimo malonumą.

peugeot-rcz-r-peugeot-sport-divizijos-kurinys5-690x459


Seat Leon FR
„Seat Leon FR“ - jeigu reikėtų išrinkti optimaliausią automanams tinkantį automobilį, šis „ispaniškas“ hečbekas būtų vienas iš realiausių kandidatų juo tapti. Kodėl? Į tai atsakyti labai lengva.
Jis yra išvaizdus, erdvus, praktiškas, puikiai valdomas ir svarbiausia - universalus. Nors „Leon FR“ komplektuojamas ir su 180 arklio galių išvystančiu benzininiu motoru, tačiau ieškantiems puikaus kasdieninio automobilio, išvaizdesnį „Golf“ broliuką reikėtų įsigyti su 184 arklio galias išvystančiu dyzeliniu agregatu.
Tuo tarpu aštriausių pojūčių ieškantys automanai turėtų išbandyti „Leon Cupra“.

seat-leon-fr-1000x500


Renault Megane RS
Jeigu reikėtų išrinkti automobilį, kuris suteikia daugiausiai emocijų - „Renault Megane RS“ tikrai būtų tas automobilis. Mąstant racionaliai, jis nėra pats draugiškiausias automobilis pasaulyje.
Standi hečbeko pakaba skaičiuoja kiekvieną kelio nelygumą, išmetimo sistema gąsdina kiekvieną praeivį, o kuro sąnaudos priverstų pasišiaušti kiekvieno buhalterės plaukus. Vis dėlto, kai prieš akis išnyra tuščias ir vingiuotas kelio ruožas, pasaulyje yra tik keletas automobilių, kurie priverčia rėkti iš malonumo.
Jis kaip šiek tiek netašytas, grubus ir triukšmingas pusbrolis su kuriuo visada pateksite į bėda. Tarp šiuolaikinių automobilių, kurie stengiasi įtikti visiems, labai malonu matyti tokį automobilį, kuris nori įtikti tik vienai žmonių grupei - automanams.

15579640718_4791bb8192_k


Toyota Land Cruiser
Tarp gausybės keistų visureigių ir padidinto pravažumo imitacijų, galime tik pasidžiaugti, jog pasaulyje egzistuoja tokie automobiliai kaip „Toyota Land Cruiser“.
„Toyota Land Cruiser“ tikrai nėra tobulas automobilis, toli gražu. Tačiau įvairiausi trūkumai jam suteikia charakterį, kuriam labai sunku atsispirti.

toyota-land-cruiser-padaras-is-raudonosios-knygos-1000x500

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų