volkswagen
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „volkswagen“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „volkswagen“.
Vokietijos kanclerio ultimatumas Briuseliui: reikalauja atšaukti mirties nuosprendį vidaus degimo varikliams
Vokietijos kancleris Friedrichas Merzas ėmėsi ryžtingų veiksmų, siekdamas apsaugoti šalies automobilių pramonės stuburą. Jis oficialiu laišku kreipėsi į Europos Komisiją, ragindamas atsisakyti griežto draudimo nuo 2035 metų registruoti naujus automobilius su vidaus degimo varikliais.
Kanclerio žinutė mano, kad Europos Sąjunga privalo išlaikyti technologinį neutralumą. F. Merzas ir jo vadovaujama koalicija siekia, kad po 2035-ųjų rinkoje vietos liktų ne tik elektromobiliams.
Pamirškite brangius remontus: šie dyzeliniai varikliai leidžia važiuoti pigiai ir genda retai
Mažo darbinio tūrio (1,5 ir 1,6 litro) dyzeliniai varikliai ilgą laiką buvo Europos rinkos bestseleriai. Vairuotojai juos masiškai rinkosi dėl paprastos priežasties: šie agregatai sugebėjo suderinti pavyzdingą ekonomiją su komfortu, kurio negalėjo pasiūlyti triukšmingi, tingūs ir gausybę vibracijų skleidžiantys analogai su trimis cilindrais.
Šios klasės varikliai dažniausiai generuoja nuo 90 iki 110 AG ir pasiekia 250–300 Nm sukimo momentą.
Vokiečiai keičia kryptį: „Volkswagen“ pradeda automobilių eksportą iš Kinijos
Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ imasi naujos, radikalios strategijos. Siekdama atlaikyti agresyvią Kinijos gamintojų konkurenciją pasaulinėje rinkoje, koncernas nusprendė naudoti tų pačių kinų ginklus – mažus kaštus ir greitį. Oficialiai patvirtinta, kad Kinijoje sukurti ir pagaminti modeliai bus eksportuojami į vis daugiau užsienio valstybių.
Pirmieji šios strategijos žingsniai jau žengti.
REKLAMA
REKLAMA
Pavojaus signalas Europai: rinką užtvindė pigios kiniškos detalės, gresia masiniai bankrotai
Vokietijos automobilių detalių gamintojai skambina pavojaus varpais. Šalies rinką užtvindė pigūs komponentai iš Kinijos, stumiantys vietinius gigantus į kampą, rašo „Bloomberg“.
Profesinių sąjungų atstovai perspėja, kad situacija tapo kritinė, nes kinų produkcija ne tik pigesnė, bet ir kokybe beveik nenusileidžia vokiškai. Tokie pramonės milžinai kaip „Bosch“, „Mahle“ ar PWO (gaminanti vairo kolonėles ir metalo komponentus) jaučia didžiulį spaudimą.
„Volkswagen“ teigia, kad nuo šiol visus automobilius galės gaminti tik Kinijoje
Vokietijos automobilių gamybos milžinė „Volkswagen“ antradienį pranešė, kad nuo šiol automobilius gali konstruoti ir gaminti didžiausią rinką pasaulyje turinčioje Kinijoje, kur planuoja atgauti prarastas pozicijas.
Kinijos Hefėjaus mieste įrengtos naujos vokiečių automobilių gamintojos bandymų laboratorijos reiškia, kad kinai dabar gali įsigyti Kinijoje sukonstruotus ir pagamintus „Volkswagen“ automobilius, teigia bendrovė.
Tikras stebuklas Kalifornijoje: pamatę, kas liko po pragariškos ugnies, „Volkswagen“ ėmėsi skubių veiksmų
Sausio mėnesį Kalifornijoje kilęs gaisras buvo negailestingas. Per kelias savaites ugnis sunaikino daugiau nei 100 kvadratinių kilometrų teritoriją, už savęs palikdama tik pelenus.
Visa tai stebėjęs Martinas Presto sunkiai sulaikė ašaras. Jis buvo įsitikinęs, kad gaisro epicentre atsidūręs „Volkswagen T2“ furgonas, kuriame jis kadaise gyveno studijų metais, visiškai sudegė.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.
REKLAMA
REKLAMA
Išrinko 10 geriausių naudotų vienatūrių šeimai: vokiečius ir japonus įveikė pigiausias modelis
Šiandien šeimyninio automobilio misija yra patikėta SUV ir krosoveriams. Ekspertai pripažįsta, kad visuotinė visureigiškos išvaizdos mada nugalėjo funkcionalumą, nes labiausiai šeimų poreikius atitinkantys vienatūriai tapo nykstančia rūšimi.
Didelę šeimą turintys vairuotojai puikiai žino skirtumą tarp septynių vietų SUV ir tokį patį sėdimų vietų skaičių siūlančio vienatūrio.
Tokio nuosmukio nebuvo: automobilių pramonės darbuotojų skaičius pasiekė dugną
Vokietijos automobilių pramonė, ilgą laiką laikyta Europos ekonomikos garvežiu, išgyvena skausmingą susitraukimą. Naujausi Federalinės statistikos tarnybos duomenys rodo, kad darbuotojų skaičius šiame sektoriuje nukrito į žemiausią lygį per daugiau nei dešimtmetį.
Rugsėjo pabaigoje Vokietijos automobilių ir jų dalių gamybos sektoriuje dirbo 721 400 žmonių. Tai mažiausias rodiklis nuo 2011 metų vidurio.
„Volkswagen“ taupymo planas įsibėgėja: sutarta dėl 25 tūkst. darbuotojų pasitraukimo
Vokietijos automobilių pramonės milžinė „Volkswagen“ sparčiai įgyvendina radikalų kaštų mažinimo planą savo namų rinkoje. Koncernas oficialiai patvirtino, kad jau pasiekė susitarimą su daugiau nei 25 000 darbuotojų dėl jų pasitraukimo iš įmonės. Tai sudaro apie 70 proc. viso numatyto mažinimo plano, pagal kurį iki 2030 metų siekiama atsisakyti 35 000 darbo vietų.
Šis procesas vyksta laikantis 2024 m. pabaigoje pasiekto jautraus kompromiso su įtakinga „IG Metall“ profesine sąjunga.
REKLAMA
REKLAMA
Dyzelių saulėlydis: kodėl vairuotojai Lietuvoje ieško alternatyvų?
Europos automobilių rinkoje vyksta tektoniniai lūžiai. Naujausia statistika rodo, kad tradicinių dyzelinių variklių dominavimo era baigėsi negrįžtamai, o savaime įsikraunantys hibridai užtikrintai veržiasi į lyderių pozicijas, atimdami rinkos dalį net ir iš benzininių modelių. Nors pagrindiniu hibridų koziriu išlieka ekonomija, pirkėjus vis dažniau paperka ir kiti, ne mažiau svarbūs privalumai.
Skaičiai kalba patys už save. 2015 metais dyzeliniai automobiliai sudarė daugiau nei pusę (52 proc.
Vokietijos automobilių pramonės priklausomybė nuo Kinijos: nepaisant įspėjimų, milijardinės investicijos tik auga
Vokietijos verslo lyderiai puikiai mato pavojaus signalus – priklausomybė nuo Kinijos gresia ekonomine katastrofa, skelbia „Bloomberg“. Tačiau kol kas pelnas nusveria bet kokią riziką. Nepaisant naujojo kanclerio Friedricho Merzo griežtų įspėjimų, šalies pramonės milžinai ne tik nesitraukia, bet ir dvigubina statymus, pildami milijardus eurų į didžiausią Azijos ekonomiką.
Statistikos duomenys negailestingi.
„Lietuvos metų automobilis 2026“ dalyvis: septynias vietas siūlantis „Volkswagen Tayron“
29-ąjį kartą startavusiame „Lietuvos metų automobilis“ konkurse – 33 dalyviai. Tarp jų – įvairaus dydžio, įvairių paskirčių automobiliai, tačiau kiekvieno iš jų galimybės tapti konkurso nugalėtoju – vienodos. Šį kartą pristatome „Lietuvos metų automobilis 2026“ konkurso dalyvį – „Volkswagen Tayron“.
Daugiau naujienų apie „Lietuvos metų automobilis“ konkursą – specialioje rubrikoje.
REKLAMA
REKLAMA
Teismas panaikino klaidinančią elektromobilių taršos skaičiuoklę: gamintojams – smūgis, pirkėjams – daugiau skaidrumo
Jungtinių Valstijų apeliacinis teismas priėmė sprendimą, galintį pakeisti automobilių pramonės žaidimo taisykles. Teismas panaikino esminę Joe Bideno administracijos taisyklę, kuri buvo naudojama apskaičiuoti elektromobilių efektyvumą.
Teismas nusprendė, kad Energetikos departamentas (DOE) viršijo savo įgaliojimus, palikdamas galioti metodiką, kuri, pasak kritikų, dirbtinai išpūsdavo elektromobilių efektyvumo rodiklius.
Paskelbtas populiariausių automobilių Europoje sąrašas: lietuvių mylimus gamintojus lenkia vienas gamintojas
Paskelbti Europos naujų automobilių pardavimų rezultatai po devynių 2025 metų mėnesių rodo, kad „Dacia Sandero“ išlaiko lyderio poziciją, o „Volkswagen“ grupė demonstruoja išskirtinį stabilumą. Tačiau didžiausia metų drama – „Tesla“ pardavimų nuosmukis, kuris, nepaisant visko, rugsėjį baigėsi netikėtu sugrįžimu į pirmąją vietą.
Per pirmuosius tris šių metų ketvirčius (sausio–rugsėjo mėn.) „Dacia Sandero“ išliko perkamiausiu modeliu Europoje.
Ne visos „Volkswagen 4Motion“ sistemos yra vienodas: kuo jos skiriasi?
„Volkswagen“ visų varančiųjų ratų pavaros sistema „4Motion“ (anksčiau vadinta „Syncro“) yra puikiai žinoma lengvųjų automobilių pasaulyje. Tačiau gerokai mažiau vairuotojų žino, kad šis pavadinimas naudojamas ir „Volkswagen“ komercinių automobilių gamoje, o po juo slepiasi net keturios visiškai skirtingos technologijos, pritaikytos skirtingiems modeliams ir poreikiams.
REKLAMA
REKLAMA
Naujų automobilių rinka Lietuvoje toliau auga: spalį fiksavo įspūdingą šuolį
Lietuvos naujų automobilių rinka 2025-ųjų spalį toliau demonstravo išskirtinį augimą. Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, praėjusį mėnesį šalyje įregistruoti 4 335 nauji lengvieji automobiliai (M1 ir N1) – tai net 43,2 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (3 027 vnt.).
Spalio mėnesio šuolis nėra atsitiktinumas, o bendros metų tendencijos atspindys. Per pirmuosius dešimt 2025 metų mėnesių Lietuvoje iš viso įregistruota 38 778 nauji automobiliai – 41,5 proc.
„Volkswagen“ koncernas pranešė apie milijardinius nuostolius: atleis dar daugiau darbuotojų?
„Volkswagen“ koncernas paskelbė itin prastus 2025 metų trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus. Pirmą kartą per penkerius metus Vokietijos automobilių pramonės milžinas fiksavo grynąjį nuostolį, kuris siekė 1,07 mlrd. eurų.
Bendras veiklos nuostolis – 1,3 mlrd. eurų. Pranešama, kad šį dramatišką nuosmukį lėmė išskirtinės išlaidos, įskaitant naujus JAV muitus ir, svarbiausia, strateginės „Porsche“ produktų gamos revizijos kaštus, pareikalavusius milžiniškų turto nurašymų.
Paaiškėjo tikroji automobiliams skirtų lustų krizės priežastis: sprendimas įsiutino Kiniją
Praėjusį mėnesį įvykęs precedento neturintis Nyderlandų vyriausybės sprendimas perimti lustų gamintojos „Nexperia“ kontrolę buvo priimtas neatsitiktinai. Paaiškėjusios naujos detalės atskleidžia tikrąjį dramos mastą.
„Bloomberg“ praneša, kad tai buvo desperatiškas žingsnis, siekiant sustabdyti buvusio generalinio direktoriaus Zhang Xuezheng planus faktiškai paralyžiuoti bendrovės veiklą Europoje ir perkelti jos turtą į Kiniją.
REKLAMA
REKLAMA
Europos automobilių milžinų nesutarimai: Prancūzija ir Ispanija gina benzininių variklių draudimą, Vokietija dvejoja
Artėjant Europos Komisijos numatytai vidaus degimo variklių draudimo nuo 2035 metų peržiūrai, tarp didžiųjų Europos valstybių ryškėja fundamentalūs nesutarimai. Prancūzija ir Ispanija griežtai pasisako prieš bet kokį taisyklių švelninimą, tuo tarpu Vokietija, nors ir oficialiai palaikanti tikslą, ieško lankstesnių sprendimų ir išimčių, ypač sintetiniais degalais varomiems automobiliams.
Paryžiaus ir Madrido pozicija – aiški ir bekompromisė.
Vokietijos pramonė siūlo radikalų žingsnį: pasiūlymu tikisi išgelbėti hibridinius automobilius
Sulaukusi vis aštresnės kritikos dėl realios iš tinklo įkraunamų hibridų taršos ir bijodama milijardinių baudų ateityje, Vokietijos automobilių pramonės asociacija (VDA) žengė netikėtą ir itin kontroversišką žingsnį. Pramonės lobistai pasiūlė įvesti privalomą iš tinklo įkraunamų hibridų įkrovimą, taip siekiant priversti vairuotojus dažniau naudotis elektrine pavara.
Europos Komisijos pirmininkė pateikė planą kaip išgelbėti Europos automobilių pramonę: pasiūlymai visus nustebino
Turine vykusioje Italijos technologijų savaitėje Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen pristatė netikėtą planą, skirtą spręsti gilėjančiai Europos automobilių pramonės krizei.
Nors pramonė jaučia didelį spaudimą dėl sudėtingų reguliavimo ir ekonominių sąlygų, EK vadovė pasiūlė sprendimą, kuris nesusijęs su dabartinių „žaliųjų“ taisyklių peržiūra.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
REKLAMA
REKLAMA
Prasideda naujas chaosas? „Volkswagen“ įspėja apie gamybos stabdymą dėl lustų karo
Panašu, kad ramybė automobilių pramonėje truko neilgai. „Volkswagen“ išsiuntė vidinį laišką darbuotojams, kuriame pripažįsta negalinti atmesti gamybos sustabdymo artimiausiu metu. Viso to priežastis – ne gamtos stichijos ar rinkos svyravimai, o nauja, sparčiai bręstanti lustų krizė, šįkart kilusi dėl tiesioginio geopolitinio konflikto.
Europos automobilių pramonės asociacijos jau skambina pavojaus varpais, o įvykiai klostosi žaibiškai.
Laikrodis tiksi: Kinija gali sustabdyti Europos ir JAV automobilių gamybą
Jei dar gerai pamenate ne taip seniai praūžusią puslaidininkių krizę, kuri 2020–2021 metais sustabdė gamyklų konvejerius ir privertė pirkėjus ištisus mėnesius laukti naujų automobilių, pasiruoškite naujam déjà vu. Tik šįkart scenarijus gali būti kur kas niūresnis.
Europos ir JAV automobilių pramonei katastrofiškai trūksta strateginių žaliavų, o visus raktus nuo jų saugyklų savo rankose laiko Pekinas.
Didžiulė „Volkswagen“ investicija Lenkijoje: kaimynystėje gamins daugiau modelių
Geros naujienos automobilių pramonei kaimyninėje Lenkijoje. „Volkswagen“ paskelbė apie reikšmingą investiciją į savo gamyklą Vžesnios mieste, netoli Poznanės.
Šis strateginis žingsnis ne tik sustiprins gamyklos pozicijas, bet ir leis pradėti naujos kartos, visiškai elektrinių „Volkswagen Crafter“ furgonų gamybą, kuri startuos 2027 metais.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Investicijos bus nukreiptos į „VW Poznań Nr.
REKLAMA
REKLAMA
JAV ir Kinijos prekybos karas smogia Europai: automobilių pramonei gresia paralyžius
Europos automobilių pramonėje – aukščiausias pavojaus signalas. Praėjusį penktadienį (spalio 10 d.) pagrindiniai gamintojai ir tiekėjai gavo oficialų laišką iš vienos svarbiausių lustų gamintojų „Nexperia“, kuriame pranešama, kad bendrovė nebegali garantuoti gyvybiškai svarbių komponentų tiekimo.
Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) perspėja – jei sprendimas nebus rastas nedelsiant, visam žemynui gresia masinis gamybos sustabdymas.
Valdymas akimis? „Volkswagen“ patentavo radikalią idėją, kuri prieštarauja sveikam protui
Kol visa automobilių pramonė suka galvą, kaip sukurti kuo intuityvesnes valdymo sistemas, leidžiančias vairuotojui neatitraukti akių nuo kelio, „Volkswagen“ pasuko visiškai priešinga kryptimi.
Vokietijos milžinas užpatentavo radikalią koncepciją – sąsają, kurioje įvairias automobilio funkcijas galima valdyti tiesiog žvilgsniu.
Tylus Briuselio planas: ar nuo 2030-ųjų būsime priversti tarnybinius automobilius keisti į elektrinius?
Europos Sąjunga, atrodo, neketina lėtinti tempo elektrifikuojant žemyno automobilių parką. Priešingai – ruošiamas naujas planas, kuris iš esmės paankstintų vidaus degimo variklių draudimą penkeriais metais.
Briuselio kuluaruose jau atvirai kalbama apie reikalavimą, kad nuo 2030-ųjų visi nauji tarnybiniai ir nuomojami automobiliai būtų išskirtinai elektriniai.
REKLAMA
REKLAMA
10 dyzelinių variklių, neturinčių brangiai kainuojančio dviejų masių smagračio
Dviejų masių smagračiai – tai vienas brangesnių ir labiausiai bauginančių šiuolaikinių automobilių komponentų. Daugelis naudotų automobilių pirkėjų dreba išgirdę šį terminą, nes jo keitimas dažnai reiškia triženklę ar net keturženklę sąskaitą servise. Tačiau egzistuoja variklių, kurie šios sudėtingos ir brangios detalės tiesiog neturi.
Gamintojai dviejų masių smagračius pradėjo montuoti ne be priežasties.
Taupymas saugumo sąskaita ar neįvertintas kokybės šuolis? „Volkswagen“ ant naujų automobilių montuoja kiniškas padangas
Užteko vieno sarkastiško „Volkswagen“ atstovo įrašo socialiniuose tinkluose, kad Vokietijoje kiltų tikra audra. Klausimas buvo paprastas, bet skaudus. Kodėl naujas, beveik 40 000 eurų kainuojantis „Volkswagen Tiguan“ klientus pasiekia su pigiomis kiniškomis „Linglong“ padangomis?
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
Šis, atrodytų, smulkus faktas atvėrė kur kas didesnę ir nepatogesnę diskusijų dėžę.
Išbandė nostalgiją keliantį „Volkswagen“: ar jis geresnis už sportišką „Audi TT“?
Stilingas, dinamiškas ir įperkamas – tokį įvaizdį daugelį dešimtmečių formavo „Volkswagen Scirocco“ kupė, tačiau ar paskutinė šio modelio interpretacija gali būti įdomus pirkinys? Į tai klausimų ieškojo TV6 laidos „Gazas Dugnas“ laidos vedėjai.
REKLAMA
REKLAMA
Žaliasis protekcionizmas kaip Europa kuria taisykles, kurios užkerta kelią kiniškiems elektromobiliams
Europoje plinta naujo tipo subsidijos elektromobiliams. Oficialiai jos skirtos apdovanoti pačius „žaliausius“ automobilius, tačiau realybėje tai – sumaniai užmaskuotas protekcionistinis įrankis, nukreiptas tiesiai prieš Kinijoje pagamintų elektromobilių importą.
Prancūzija ir Jungtinė Karalystė jau taiko šį „ekologinio balo“ modelį, o susidomėjimą juo rodo ir kitos ES šalys, pavyzdžiui, Italija ir Ispanija.
Nufilmavo, kas dėjosi „Volkswagen“ automobiliui nulėkus nuo kelio ir taranavus dujų cisterną: „Mergička neišvairavo“
Viena naktį įvykusi avarija galėjo baigtis tragedija. „Volkswagen“ prekinio ženklo automobilis perskrido griovį ir rėžėsi į dujų autocisterną. Laimė, žmonės nenukentėjo, tačiau istorija tik dar labiau glumina. Moteris prisipažino vairavusi, bet visi įkalčiai rodo, kad prie vairo galėjo sėdėti jos neblaivus draugas.
Įvykio vietoje pirmieji darbavosi ugniagesiai gelbėtojai – vaizdas iš tiesų šokiruojantis.
Svarbiausia rinka, tapusi didžiausiu galvos skausmu: kur Europos automobilių gamintojai parduoda daugiausiai?
Europos automobilių pramonei vidaus rinka yra per maža, todėl jų sėkmę labiausiai įtakoja eksportas. 2024 metų duomenys atskleidžia, kad svarbiausia užsienio rinka Europos gamintojams išlieka Kinija – ji lenkia JAV beveik trimis milijonais parduotų automobilių. Tačiau šis gyvybiškai svarbus regionas tampa ir didžiausiu galvos skausmu.
Ištisus dešimtmečius Kinija Vakarų gamintojams buvo neišsenkantis pelno šaltinis. Tačiau situacija pasikeitė kardinaliai.
REKLAMA
REKLAMA
Domino efektas: dar vienas gamintojas paskelbė atsisakantis gaminti tik elektromobilius
„Volkswagen“ grupės prabangių markių gretose – strateginio pokyčių banga. Po to, kai „Porsche“ ir „Audi“ paskelbė apie savo elektrifikacijos planų peržiūrą, jų pėdomis pasekė ir „Bentley“.
Britiškos markės vadovas Frankas-Steffenas Walliseris patvirtino, kad, reaguojant į silpnesnę nei tikėtasi prabangių elektromobilių paklausą, bus toliau gaminami ir kuriami nauji modeliai su vidaus degimo varikliais.
Dyzelinas, benzinas ar elektra? Suskaičiavo, kas ir kada apsimoka
Daugelį metų Lietuvos automobilių rinkoje karaliavo skirtingi dyzeliniai modeliai. Atrodė, kad tai – amžinas ir nepajudinamas pasirinkimas, tačiau šiandien situacija pasikeitė neatpažįstamai.
Modernūs benzininiai varikliai savo efektyvumu beveik pasivijo dyzelinius analogus. Patys dyzeliai, nors ir išlieka ilgesnių distancijų čempionais, yra vis labiau apkraunami sudėtingomis ir brangiomis taršos mažinimo sistemomis.
Sulaukė malonės: JAV sumažino muitus europietiškiems automobiliams
JAV prezidento Donaldo Trumpo administracija oficialiai patvirtino, kad Europos Sąjungoje pagamintiems automobiliams ir jų dalims taikomas muito tarifas yra sumažintas.
Naujasis 15 proc. tarifas, pakeitęs anksčiau galiojusį 25 proc. mokestį, įsigaliojo atgaline data nuo rugpjūčio 1 dienos. Ši žinia suteikė ilgai lauktą aiškumą automobilių pramonei, o Vokietijos gamintojų, tokių kaip „Volkswagen“, „Porsche“ ir „Mercedes-Benz“, akcijos biržoje iškart pabrango.
REKLAMA
REKLAMA
Paskelbė automobilius, su kuriais geriausia vilkti priekabas: tarp laimėtojų – keletas elektromobilių
Prestižinė „Caravan and Motorhome Club Towcar“ apdovanojimų komisija paskelbė geriausius 2026 metų automobilius, skirtus vilkti priekabas. Absoliučiu nugalėtoju šiemet karūnuotas universalus ir praktiškas „Volkswagen Passat“.
Šio testo rezultatai atskleidė ir ryškią tendenciją – į šią, anksčiau dyzelinių visureigių dominuotą sritį, vis drąsiau veržiasi elektromobiliai, nuskynę pergales ne vienoje kategorijoje.
„TÜV Report“ tyrimo sensacija: nepatikimiausiu automobiliu pripažintas elektromobilis
Ilgai gyvavęs mitas, kad elektromobiliai dėl savo paprastesnės konstrukcijos yra gerokai patikimesni už automobilius su vidaus degimo varikliais, buvo sudaužytas į šipulius. Prestižinė Vokietijos techninių apžiūrų ataskaita „TÜV Report“ atskleidė, kad elektromobiliai susiduria su specifiniais ir dažnais gedimais.
Nors elektromobiliai neturi kietųjų dalelių filtrų, EGR vožtuvų ar išmetimo sistemų, jie turi kitų silpnų vietų.
Vokiečių automobilių pramonės „Trojos arklys“: kaip Vakarai patys išsiaugino sau konkurentą Kinijoje
Vokietijos automobilių pramonė, dešimtmečius laikyta kokybės ir inovacijų etalonu, dreba iš pagrindų. Agresyvi Kinijos gamintojų plėtra kelia egzistencinę grėsmę.
Pasak vokiečių profesoriaus Christiano A. Conrado, dėl šios krizės Vakarai gali kaltinti tik patys save. Siekdami trumpalaikio pelno, jie dešimtmečius kantriai mokė savo būsimą konkurentą. Dabar, pasak profesoriaus, „mokymai baigėsi“, o mokinys ruošiasi pranokti mokytoją.
REKLAMA
REKLAMA
Europos elektromobilių rinkoje – nauji lyderiai: „Tesla“ pasaka baigėsi?
Europos elektromobilių rinkoje, kurioje dar visai neseniai karaliavo „Tesla“, išgyvena esminę transformaciją. Pirmosios 2025 metų pusės pardavimų duomenys rodo aiškią tendenciją: tradiciniai Europos gamintojai, vedami įspūdingai atsigavusios „Volkswagen“ grupės, atsikovojo prarastas pozicijas, o „Tesla“ ir dauguma Kinijos prekių ženklų praranda pagreitį.
Dar 2023-iaisiais „Tesla Model Y“ tapo pirmuoju elektromobiliu, užėmusiu perkamiausio automobilio sostą Europoje.
Naudotas automobilis su 2,0 litrų dyzeliu: kuris variklis patikimiausias pasirinkimas?
Vidutinės klasės (ir ne tik) automobilis su dviejų litrų dyzeliniu varikliu – tai viena populiariausių kombinacijų naudotų automobilių rinkoje. Galingas, bet degalams ne pernelyg reiklus motoras užtikrina priimtinas dinamines savybes ir ekonomiškumą net ir sunkiuose sedanuose ar universaluose.
Du „Volkswagen“ 1,6 litro varikliai – MPI ir FSI: vienas patikimas, kitas – tiksinti bomba. Kurį pasirinkti?
Naudotų automobilių rinkoje netrūksta patraukliai atrodančių „Audi“, „Škoda“ ir „Volkswagen“ modelių, turinčių 1,6 litro benzininį variklį, tačiau būkite atidūs.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad skirtingi „Volkswagen“ grupės modeliai naudoja tokį patį variklį, tačiau po tuo pačiu darbiniu tūriu slepiasi dvi radikaliai skirtingos technologijos, du skirtingi pasauliai ir, svarbiausia, skirtingo dydžio išlaidos juos remontuojant.
REKLAMA
REKLAMA
Panevėžyje prasideda 24 valandų elektromobilių lenktynės: kas pretenduoja į pergalę?
Šiandien, rugsėjo 12-ąją, Panevėžio autodrome duodamas startas tarptautinėms ištvermės lenktynėms „Eldrive 24H EV Race“.
Dvylika komandų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Lenkijos visą parą varžysis atnaujintoje 1,4 km ilgio trasoje, siekdamos įrodyti elektromobilių patikimumą ir efektyvumą.
Daugiau naujienų apie elektromobilius galite perskaityti specialioje rubrikoje.
Sudaužė seną ir naują „Volkswagen Golf“. Rezultatai – šokiruojantys
Vokietijos saugumo ekspertų organizacija „Dekra“ atliko įspūdingą eksperimentą, siekdama pademonstruoti, kokį milžinišką saugumo progresą automobilių pramonė padarė per pastaruosius kelis dešimtmečius.
Vienodomis sąlygomis į avarijos testą buvo pasiųsti du automobiliai – 1989 metų gamybos antrosios kartos „Volkswagen Golf“ ir šiuolaikinis, aštuntosios kartos modelis.
Daugiau naujienų iš spalvingo automobilių pasaulio – specialioje „Automobilių kultūra“ rubrikoje.
„Volkswagen“ ketina iki 2030-ųjų į DI technologijas investuoti iki 1 mlrd. eurų
Didžiausias Europos automobilių gamintojas „Volkswagen AG“ paskelbė planus iki 2030-ųjų į dirbtinio intelekto (DI) technologijų plėtrą savo padaliniuose investuos iki 1 mlrd. eurų.
Per pirmąją „IAA Mobility“ tarptautinės parodos Miunchene dieną koncernas pareiškė ketinantis integruoti DI visose savo verslo srityse, tikėdamasi tokiu būdu sutaupyti lėšų.
REKLAMA
REKLAMA
Miuncheno parodoje – naujas „Volkswagen“ elektrinis visureigis: taikosi į populiarų segmentą
Miunchene vykstančioje „IAA Mobility“ parodoje „Volkswagen“ pristatė mažų elektromobilių šeimos narį – koncepcinį kompaktinį visureigį „ID. Cross Concept“. Tai – arti serijinės gamybos esantis modelis, kuris rinkoje turėtų pasirodyti 2026 m. vasarą ir vienu įkrovimu galės nuvažiuoti apie 420 km.
Kartu su „ID.
Sudarė patikimiausių vienatūrių sąrašą: kurie iš jų geriausiai atlaiko 100 000 km testą?
Nors vienatūrių populiarumas naujų automobilių rinkoje sumažėjo, naudotų automobilių segmente jie išlieka racionaliu pasirinkimu šeimoms, ieškančioms erdvės ir praktiškumo. Bet kuris modelis yra patikimiausias?
Vokietijoje populiarus leidinys „Auto Bild“ jau daugelį metų vykdo griežtus 100 000 km ištvermės testus, kurių metu fiksuojami visi gedimai, o pabaigoje automobilis visiškai išardomas „Dekra“ ekspertų patikrai.
Ar naujasis „Volkswagen T-Roc“ išlaikys bestselerio titulą? Pirmieji įspūdžiai
„Volkswagen“ markė pasižymi unikalia savybe, išskiriančia ją iš daugelio konkurentų. Skirtingai nei, pavyzdžiui, „Fiat“ ar „Peugeot“, kurių komercinę sėkmę dažnai lemia vos keli „modeliai-žvaigždės“, „Volkswagen“ pardavimų rodikliai nėra labai priklausomi nuo vieno segmento, nes pirkėjų dėmesys pasiskirsto po platų modelių spektrą.
REKLAMA
REKLAMA
Paradoksas JAV rinkoje: Trumpo sprendimas atšaukti lengvatas sukėlė elektromobilių pirkimo bumą
Liepos mėnesį JAV elektromobilių rinka patyrė netikėtą augimo šuolį. Paradoksalu, tačiau šį pirkimo bumą paskatino JAV prezidento Donaldo Trumpo administracijos sprendimas nuo spalio 1 dienos panaikinti dosnias mokesčių lengvatas elektromobiliams. Pirkėjai suskubo pasinaudoti subsidijomis, kol jos dar galioja.
Remiantis rinkos duomenimis, liepą JAV parduota 130 082 nauji elektromobiliai. Tai yra 26,4 proc. daugiau nei birželį ir 19,7 proc. daugiau nei pernai liepą.
Natūrali oda automobiliuose supriešino ekologus: vieni ją draudžia, kiti vadina tvariu sprendimu
Automobilių pramonėje įsivyravo nauja mada – „veganiški“ interjerai be gyvūninės kilmės medžiagų. Tačiau šis iš pirmo žvilgsnio kilnus žingsnis sukėlė netikėtą ginčą tarp dviejų žinomų gamtosaugos organizacijų – PETA ir Pasaulio laukinės gamtos fondo (WWF).
Gyvūnų teisių organizacija PETA sveikina šį sprendimą. Jų teigimu, odos pramonė kasmet pražudo apie milijardą gyvūnų, o jos gamyba teršia aplinką.
