tepalai
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „tepalai“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „tepalai“.
Lietuviai parduotuvėse masiškai šluoja šias prekes: paaiškino, kodėl
Vairuotojai jau rūpinasi kokiais ratais važinės artėjančio šiltojo sezono metu. E. prekybos centras „Pigu.lt“ pirmąją kovo savaitę fiksavo daugiau nei 20 proc. išaugusią prekybą vasarinėmis padangomis, lyginant su pardavimais tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Pirkėjai skuba apsirūpinti ne tik padangomis. Pavasario startas sutapo su automobiliams skirtų prekių šuoliu – kovo pradžioje šios kategorijos produktų pardavėme net 70 proc.
Nutekėję duomenys iš „Luminor“ meta šešėlį ant Klaipėdos įmonės
Daugiau nei 200 milijonų eurų – tiek pinigų per įtartinas operacijas galėjo prasisukti Klaipėdos tepalų gamyklos „SCT Lubricants“ sąskaitoje. Vokiško kapitalo įmonė iš uostamiesčio – viena ryškiausių detalių naujame pinigų plovimo skandale, kurio gijos teka iš DNB ir „Nordea“ bankų, prieš keletą metų susijungusių į „Luminor“ grupę.
Tarptautinė žurnalistų komanda gavo „Luminor“ banko pinigų plovimo prevencijos audito duomenis.
Kaune į Nemuną bėga teršalai
Kaune antradienį pranešta apie tepalus, bėgančius į Nemuno upę.
Kaip pranešė Kauno priešgaisrinė gelbėjimo valdyba, 14.21 val. gautas pranešimas, jog Piliakalnio gatvėje prie Žemųjų Šančių iš geležinkelio į Nemuną bėga tepalas.
Ugniagesiai pradėjo teršalų stabdymo darbus ir informavo aplinkosaugininkus.
Pasak Aplinkos apsaugos departamento, nustatyta, kad, kaip manoma, naftos produktai į Nemuną teka iš miesto nuotekų sistemos.
Klaipėdos rajone į upelį išsiliejo tepalai
Klaipėdos rajone, Klausmylių viensėdijoje, antradienį į upelį išsiliejo teršalai, pranešė Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas (PAGD).
PAGD pranešė, kad ant kelio išsilieję teršalai tekėjo į Smeltalės upelį.
Į pagalbą atvyko šalia dirbęs ekskavatorius. Jis iškasė tris duobes, kurios turėjo sulaikyti teršalų plitimą.
Ugniagesiai upėje dviejose vietose įrengė bonines užtvaras, neutralizavo teršalų dėmes, surinko tepalus.
Skaudus nesusipratimas kelyje: motociklininkas apvirto užvažiavęs ant tepalo
Vilniuje apvirto kelyje ant išsiliejusio tepalo užvažiavęs motociklininkas. Avarija įvyko ketvirtadienį, 15.52 val., Eišiškių plente ties sankryža su Kirtimų gatve, pranešė policija. Įvykus techniniam gedimui, kelyje sustojo krovininis automobilis „MAZ“.Iš jo ant važiuojamosios dalies ištekėjo tepalas. Važiavęs tuo pačiu keliu motociklas „Suzuki GSF 650 SA“ užvažiavo ant ištekėjusio tepalo. 25 metų motociklininkas nesuvaldė motociklo ir apvirto.
Ar vietoj tradicinės alyvos galima naudoti „Coca-Cola“?
Vidaus degimo variklis turi ne vieną svarbią detalę be kurios jis negalėtų tinkamai ir efektyviai veikti. Vis dėlto, jeigu reikėtų įvardinti patį svarbiausią komponentą be kurio vidaus degimo variklis negalėtų tinkamai veikti - mes net nedvejotume ir pasakytume, jog tai yra variklio alyva.
Kiekvienas variklis turi būti tepamas. Ir kuo naujesnė yra variklio konstrukcija, tuo didesnę reikšmę turi alyvos kokybė. Nauji, labai apkrauti varikliai nepripažįsta jokių kompromisų.
Patarimai keliaujantiems į gamtą automobiliu
Vasara – puikus metas planuoti savo atostogas. Įprastas keliones autobusu ar lėktuvu vis dažniau į tokias, kurioms reikalingas nuosavas automobilis, keičiantys vairuotojai turėtų nepamiršti kelių svarbių dalykų. Techninė apžiūra – būtina Niekas labiau neapkartinantų kelionės nei transporto priemonės gedimas.
Automobilio priežiūra vasarą – ko nepamiršti?
Apie automobilio priežiūrą šaltuoju metų laiku kalbama dažnai, tačiau taip pat reikėtų nepamiršti rūpintis automobiliu šiltėjant orams. Kaip prižiūrėti automobilį vasaros metu ir ką apie jo priežiūrą turėtų žinoti vairuotojai? Padangos. Vasarą svarbu vienodai sureguliuoti padangų slėgį. Jei padangose slėgis nevienodas, tai ne tik lemia spartesnį susidėvėjimą, bet ir didina kuro sąnaudas.
1937 metais sukurta pamokėlė apie variklio tepimo sistemos sandarą
Vidaus degimo variklis tapo neatsiejama mūsų kasdienybės dalimi. Priekyje, per vidurį ar gale sumontuotas variklis į priekį varo milijonus automobilių, kurie atlieka įvairiausias funkcijas.
Tobulėjant technologijoms, griežtėjant įvairiems reikalavimams, automobiliai tapo saugesni, komfortiškesni, patikimesni ir kaip niekada susieji tu mūsų kasdieniniu gyvenimu. Tačiau per pastaruosius 100 metų vienas dalykas automobiliuose, o tiksliau - jų varikliuose, nepasikeitė.
Tai - variklių tepimo sistema.
REKLAMA
REKLAMA
Štai kaip atrodys Jūsų automobilio variklis, jeigu laiko nepakeisite tepalų
Automobilio variklis - automobilio širdis. Jeigu tinkamai ja nesirūpinsite - ji numirs. Kiekvienas gamintojas pateikia savo rekomendacijas, kurios ne visada atitinka realybę, tačiau aišku yra viena - automobilio variklio tepalus reikia keisti laiku.
Norint išlaikyti automobilio variklį ilgaamžį, rekomenduojama variklio tepalus keisti kas 15 ar 20 tūkst. kilometrų. Nemažai automanų tai daro atėjus žiemai arba pavasariui.
Tepalų priedai: pagalba varikliui ar „opijus liaudžiai“?
Posakį „netepsi – nevažiuosi“ žmonija pradėjo vartoti daug anksčiau nei Karlas Bencas užvedė savo pirmąjį benzininį triratuką. Na, o dabar tepalo svarbą automobilių varikliams žino net ir pats didžiausias „spaudikas“. Tuo naudojasi ir pačių įvairiausių tepimo sistemos priedų gamintojai.
Ekspertas iš Italijos: ar jūsų variklio tepalas nėra jau kartą naudotas?
"Rinkdamasis tepalą savo automobilio varikliui niekada negali būti tikras, kad jis nėra pagamintas iš jau kartą naudotos bazinės alyvos", - tikina nesenai Lietuvoje viešėjęs Diego Vacaro.
Už gerus tepalus nuoga krūtine...
Taip jau išeina, kad ruošiant kokius nors teminius kalendorius pusnuogės mergaitės tinka bet kur. Čia vadovaujamasi principu, kad tobulais dievo kūriniais galima papuošti viską – nuo maisto gaminių iki veržliarakčių.
Taupiausias vairuotojas sutaupo daugiau nei uždirba
Pagal Europos Sąjungos direktyvas jau kitąmet visi laikantieji praktinį vairavimo egzaminą turės pademonstruoti ir ekovairavimo įgūdžius.
Neatskiriami vasaros palydovai – uodai
Uodai įkyriai zyzia ir dar įkyriau puola, odoje palieka niežtinčius paraudusius pėdsakus. Gyvena jie nedideliuose stovinčio vandens klanuose, miško ar pievų balose, pelkėse, pakelės grioviuose, drevėtuose drėgnuose medžiuose, kitose vandens talpose. Kaip atsiginti šių vabzdžių atakų? Pataria vaistininkai.
Papurkšti, patepti.
Ką reikia žinoti apie vabzdžių įkandimus?
Lietuvoje žmones daugiausiai vargina uodai. Jų įkandimai dažniausiai būna nepavojingi, tačiau įkandimo vietą labai niežti, todėl besikasydamas žmogus gali užsikrėsti antrinėmis infekcinėmis odos ligomis. Įkandus uodui, į žmogaus organizmą gali patekti ligų sukelėjų, jautresniems žmonėms gali pasireikšti alerginės reakcijos. Uodų įkandimas dažniau sukelia (ypač vaikams) vadinamuosius dilgėlinės tipo bėrimus: įkandimo vietoje atsiranda pūkšlė, oda parausta, paburksta, ją labai niežti.
Atšalus orams automobilių neužveda triskart daugiau vairuotojų
Oro temperatūrai nukritus žemiau 15 laipsnių šalčio, neužvedamų automobilių skaičius padidėja maždaug tris kartus. Pagalbos labiausiai prireikia miestų gyventojams, savo automobilius laikantiems kiemuose.
„Per šalčius dažniausiai su problemomis suduria didžiųjų miestų gyventojai, kurie automobilius laiko ne garažuose ar požeminėse aikštelėse, o kiemuose ar gatvėse prie namų. Vairuotojai dažniau neužveda senesnių nei 10 metų, ypač – dyzelinu varomų automobilių.
Tepalai užteršė vandentiekį
Įvykusi avarija, kurios metu naftos produktais buvo užterštas vandentiekio vanduo, sukėlė nepatogumų Kurtuvėnų (Šiaulių rajonas) gyventojams. Žmonės iki šiol negali naudoti vandens iš čiaupo. Nors vandentiekis jau išvalytas, laboratorija dar neištyrė iš jo paimto geriamojo vandens mėginių.
Išbėgęs tepalas pateko į vandenį
Prieš kelias dienas Kurtuvėnų miestelio pagrindinėje aikštėje įvyko avarija.