• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

"Rinkdamasis tepalą savo automobilio varikliui niekada negali būti tikras, kad jis nėra pagamintas iš jau kartą naudotos bazinės alyvos", - tikina nesenai Lietuvoje viešėjęs Diego Vacaro, italų tepalų gamintojo "Pakelo" tarptautinių pardavimų vadovas. Mat, skirtingai nei renkantis restauruotas padangas, ant tepalų pakuočių neprivalo būti nurodyta: ar jis pagamintas iš šviežios žaliavos, ar jau perdirbto bazinio tepalo.

REKLAMA
REKLAMA

Daugelis vairuotojų apie tai niekada apie tai net nesusimąsto - rinkdamiesi tepalą jie labiausiai kreipia dėmesį, kad jis atitiktų automobilio gamintojo originalius reikalavimus ir klampumo lygį.

REKLAMA

Anot D. Vacaro, apie tai, kad tepalas pagamintas tik iš šviežios, o ne perdirbtos žaliavos, ant pakuotės deklaruoja tik jų kompanija ir "Mobil 1" gamintojai. Kiti, kadangi tai nėra privaloma, to ir nedaro.

Dauguma gamintojų to pernelyg neafišuoja. Tačiau, pavyzdžiui, "Valvoline" net išleido specialią "NextGen" tepalų seriją, kur ant pakuotės nurodoma, kad ji pagaminta iš jau kartą perdirbto tepalo.

REKLAMA
REKLAMA

Svečias iš Italijos tikina, kad ne visi žino ir tai, jog reklamos ant lenktyninių automobilių, kuriuos matome net "Formulės-1", DTM ar kitose varžybose taip pat nebūtinai reiškia, kad jų varikliuose būtent tas reklamuojamas tepalas.

„Tai marketingas - mes nuo 1999 metų dalyvaujame "Formulės-1" varžybose, kuriame įvairius (variklių, pavarų dėžių, hidraulinius) tepalus, bet, skirtingai nei didžiosios tepalų kompanijos, už tai gauname pinigus, o ne leidžiame juos reklamai“, - sako D. Vacaro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiktai visoms "Ferrari AF Corse" komandoms "Pakelo" tepalus tiekia oficialiai ir turi išskirtinį leidimą naudoti "Ferrari" ženklą savo marketingui.

Ši nedidelė kompanija turi vieną didžiausių ir moderniausių laboratorijų Europoje.

„Mūsų stiprybė - ne kiekis, bet kokybė ir lankstumas. Mes galime pagaminti apie 1500 skirtingų produktų, kai didžiosios kompanijos - maždaug 400“, - kalba pašnekovas.

REKLAMA

Paklaustas, iš kur gali būti tiek tepalų produktų, italas ima vardinti: daugybė įprastų variklio tepalų rūšių, pavarų dėžių, hidrauliniai, sunkiosios ir net maisto pramonės tepalai.

Jis didžiuojasi tuo, kad kompanija yra patentavusi "Formulės-1" pavarų dėžės tepalą, kuris atlaiko iki 20 tūkstančių sūkių. O juk jo į bolidą telpa vos 900 gramų. 1930 metais netoli Veronos įkurta ir iki šiol trims broliams priklausanti kompanija yra visiškai nepriklausoma ir gali nevaržomai pirkti pačias geriausias bazines alyvas iš bet kurio jų tiekėjo.

REKLAMA

„Mes esame patys tikriausi tepalų daktarai, nes būdami maži ir lankstūs galime išspręsti visas problemas. Jeigu kam reikia, mes galime specialiai pagaminti ir 1 litrą tepalų“, - šypsosi svečias iš Italijos.

Beje, didžiausia Kinijos valstybinė naftos produktų gamybos kompanija "Sinopec", kurioje dirba apie 1 milijoną darbuotojų, norėjo savo gamoje turėti aukščiausio lygio tepalų ir pasirinko "Pakelo", firmą, kurioje dirba mažiau nei 100 žmonių.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų