Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
geras straipsnis visų tų patarimų ir aš stengiuos laikytis, tai logiški sprendimai kurie tikrai padeda taupyti degalus pvz. aš su vw golf IV (1999m.) 1,9 tdi 103kw 3000km. įveikiau su 4,28ltr./100km.
nu nieko as nezinau kad siaures airijoje butu privaloma trupas sviesas ijungus vazinetis. as ciut ne nakti be sviesu vaziuoju tik su gabaritais ir policija nei karto nieko neminejo kad butina.
na pirma reiktu pradeti taupyti isjungiant artimuosius zibintus vasara dienos metu.vienam automobiliui tai butu nedaug , bet per visa lietuva kazkas gerai uzdirba.sis istatymas yra korupcinis.
Skelbiama avarijų statistika neatitinka tikrovės, nes registruojamos ir skelbiamos tik tos avarijos, kuriose žūva, arba sužeidžiami žmonės. Absoliuti dauguma avarijų lieka „už borto“, nors jose neretai nepataisomai sudaužomi automobiliai.
Viena iš daugelio avarijų priežasčių – ARTIMOSIOS ŠVIESOS dieną. Moksliškai įrodyta, kad dieną ARTIMOSIOS šviesos NE MAŽINA, O DIDINA AVARINGUMĄ, blogiau matomi pėstieji, dviratininkai, motociklininkai, pavėluotai pastebimi, arba iš viso nepastebimi „stop“ ir posukių žibintai, dėl ko įvyksta daugybė susidūrimų ir atsitrenkimų į stabdantį... Tik tie susidūrimai ar atsitrenkimai, dažniausiai, įvyksta prie sankryžų, šviesoforų, perėjų, kai greitis būna nedidelis, todėl nebūna aukų ar sužeistųjų. Tik apdaužomi automobiliai, o tokios avarijos nėra įskaitinės ir nerodomos ataskaitose. Deja, tai sunku suvokti mūsų Susisiekimo ministerijos veikėjams. Jiems svarbu, kad tik lavonų būtų mažiau, o tūkstačiai sudaužytų automobilių - absoliučiai neįdomūs menkniekiai...
Austrijoje važinėjimas su dieną įjungtais žibintais buvo atšauktas nuo 2008-01-01. Priežastys - ne tik padidėjęs po šviesų įjungimo avaringumas, bet ir dažniau dėl elektros instaliacijos gedimų užsidegantys automobiliai.
Instaliacija nepritaikyta nuolatiniam artimųjų šviesų naudojimui, todėl laidai greitai sensta, perkaista sujungimų vietose - ir gaisras... Tai buvo nustatyta ekspertų ir aprašyta Austrijos spaudoje. Išjungus šviesas, avarijų sumažėjo.
Negana to, artimosioms šviesoms per 5 val. automobilis sunaudoja apie 1 ltr. degalų, neprikausomai nuo greičio, stovi spūstyje, ar važiuoja.
MIESTUOSE PIKO VALANDOMIS, kai vidutinis greitis tėra 20-25 km/val., šviesoms tenkanti dalis sudaro 0,8-1 ltr./100 km. Taigi, jeigu be šviesų jūsų automobilis mieste sunaudoja 9 ltr/100 km, tai su šviesom – 10 ltr./100 km! Atitinkamai dešimtadaliu išauga ir aplinkos tarša ir nuostoliai jūsų piniginei.
Tikslinga naudoti tik ekonomiškus LED DŽ, kurie įsijungia automatiškai, užvedus variklį, išsijungia, įjungus artimąsias šviesas. Tuo įsitikinau asmeniškai, įmontavęs dieninius LED žibintus.
Pagal ES reikalavimus tokie žibintai privalomai montuojami nuo 2011 m. gaminamuose automobiliuose.
ES direktyvos nenumato važinėjimo dieną su įjungtomis artimosiomis šviesomis.
Viena iš daugelio avarijų priežasčių – ARTIMOSIOS ŠVIESOS dieną. Moksliškai įrodyta, kad dieną ARTIMOSIOS šviesos NE MAŽINA, O DIDINA AVARINGUMĄ, blogiau matomi pėstieji, dviratininkai, motociklininkai, pavėluotai pastebimi, arba iš viso nepastebimi „stop“ ir posukių žibintai, dėl ko įvyksta daugybė susidūrimų ir atsitrenkimų į stabdantį... Tik tie susidūrimai ar atsitrenkimai, dažniausiai, įvyksta prie sankryžų, šviesoforų, perėjų, kai greitis būna nedidelis, todėl nebūna aukų ar sužeistųjų. Tik apdaužomi automobiliai, o tokios avarijos nėra įskaitinės ir nerodomos ataskaitose. Deja, tai sunku suvokti mūsų Susisiekimo ministerijos veikėjams. Jiems svarbu, kad tik lavonų būtų mažiau, o tūkstačiai sudaužytų automobilių - absoliučiai neįdomūs menkniekiai...
Austrijoje važinėjimas su dieną įjungtais žibintais buvo atšauktas nuo 2008-01-01. Priežastys - ne tik padidėjęs po šviesų įjungimo avaringumas, bet ir dažniau dėl elektros instaliacijos gedimų užsidegantys automobiliai.
Instaliacija nepritaikyta nuolatiniam artimųjų šviesų naudojimui, todėl laidai greitai sensta, perkaista sujungimų vietose - ir gaisras... Tai buvo nustatyta ekspertų ir aprašyta Austrijos spaudoje. Išjungus šviesas, avarijų sumažėjo.
Negana to, artimosioms šviesoms per 5 val. automobilis sunaudoja apie 1 ltr. degalų, neprikausomai nuo greičio, stovi spūstyje, ar važiuoja.
MIESTUOSE PIKO VALANDOMIS, kai vidutinis greitis tėra 20-25 km/val., šviesoms tenkanti dalis sudaro 0,8-1 ltr./100 km. Taigi, jeigu be šviesų jūsų automobilis mieste sunaudoja 9 ltr/100 km, tai su šviesom – 10 ltr./100 km! Atitinkamai dešimtadaliu išauga ir aplinkos tarša ir nuostoliai jūsų piniginei.
Tikslinga naudoti tik ekonomiškus LED DŽ, kurie įsijungia automatiškai, užvedus variklį, išsijungia, įjungus artimąsias šviesas. Tuo įsitikinau asmeniškai, įmontavęs dieninius LED žibintus.
Pagal ES reikalavimus tokie žibintai privalomai montuojami nuo 2011 m. gaminamuose automobiliuose.
ES direktyvos nenumato važinėjimo dieną su įjungtomis artimosiomis šviesomis.
REKLAMA
REKLAMA
Taupiausias vairuotojas sutaupo daugiau nei uždirba