Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vidaus degimo variklis turi ne vieną svarbią detalę be kurios jis negalėtų tinkamai ir efektyviai veikti. Vis dėlto, jeigu reikėtų įvardinti patį svarbiausią komponentą be kurio vidaus degimo variklis negalėtų tinkamai veikti - mes net nedvejotume ir pasakytume, jog tai yra variklio alyva.
Kiekvienas variklis turi būti tepamas. Ir kuo naujesnė yra variklio konstrukcija, tuo didesnę reikšmę turi alyvos kokybė. Nauji, labai apkrauti varikliai nepripažįsta jokių kompromisų. O gerai parinkta ir reguliariai keičiama senesnių variklių alyva gali gerokai pailginti jų gyvenimą.
„Youtube“ kanalo autoriai iš „Hydraulic Press“ nusprendė atlikti eksperimentą - į variklį įpilti ne tradicinės alyvos, o populiaraus „Coca-Cola“ gėrimo ir pasižiūrėti kiek laiko „Ford Escort“ variklis sugebės išdirbti.
Vidaus degimo variklis turi ne vieną svarbią detalę be kurios jis negalėtų tinkamai ir efektyviai veikti. Vis dėlto, jeigu reikėtų įvardinti patį svarbiausią komponentą be kurio vidaus degimo variklis negalėtų tinkamai veikti - mes net nedvejotume ir pasakytume, jog tai yra variklio alyva.
Kiekvienas variklis turi būti tepamas. Ir kuo naujesnė yra variklio konstrukcija, tuo didesnę reikšmę turi alyvos kokybė. Nauji, labai apkrauti varikliai nepripažįsta jokių kompromisų. O gerai parinkta ir reguliariai keičiama senesnių variklių alyva gali gerokai pailginti jų gyvenimą.
„Youtube“ kanalo autoriai iš „Hydraulic Press“ nusprendė atlikti eksperimentą - į variklį įpilti ne tradicinės alyvos, o populiaraus „Coca-Cola“ gėrimo ir pasižiūrėti kiek laiko „Ford Escort“ variklis sugebės išdirbti.