klaidinanti reklama
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „klaidinanti reklama“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „klaidinanti reklama“.
Įspėja dėl klaidinančios papildų reklamos – jūs tikrai nenorite vartoti šio preparato
Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos pasidalino įspėjimu dėl klaidinančios maisto papildų, kuriuos pristato neegzistuojantis gydytojas dietologas, reklamos.
„Dėmesio! Būkite budrūs! Tai sukčių skelbimas, kuriame pilna gramatinių ir logikos klaidų.
„Eurovaistinei“ skirta bauda už klaidinančią reklamą apie nuolaidas pensininkams
Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 8 688 Eur bauda, pranešė Konkurencijos taryba.
Siūlo stebuklingas priemones: Lietuvoje parduodami abejotini vaistai ir kursai
Anglų kalba per keturias savaites beveik be pastangų ir tik už 50 eurų. Ir tokį stebuklą reklamuoja neegzistuojantis lietuvis Nobelio premijos nominantas pavarde Valinskas. Be to, siūloma ir keletas beveik stebuklingų maisto papildų sąnariams stiprinti ir svoriui reguliuoti. Melagystės reklamuojamos didžiausiuose interneto portaluose.
Papuošalų pardavėjai internete apgaudinėjo klientus
13 juvelyrikos dirbiniais prekiaujančių įmonių iki gegužės 2 dienos privalo nutraukti arba pakeisti galbūt klaidinančias reklamas, pareiškė Konkurencijos taryba. Tarybos ekspertai patikrino 31 interneto svetainę, prekiaujančią juvelyrika ir papuošalais, bei įvertino 45 reklamas, iš jų 16 buvo su pažeidimais. Vartotojus galėjo klaidinti teiginiai apie „didžiausią žiedų asortimentą“ ir esą gydomąjį poveikį turintį papuošalą.
„Luminor“ už netinkamą reklamą turės susimokėti 150 tūkst. eurų
Vienam didžiausių šalies bankų „Luminor“ už netinkamą vartojimo kreditų reklamą skirta 150,2 tūkst. eurų bauda. Anot baudą skyrusio Lietuvos banko, „Luminor“ nesilaikė tokiai reklamai teisės aktuose nustatytų reikalavimų. Beveik tris savaites interneto svetainėse, bankomatuose ir lauko reklaminiuose stenduose skelbtoje „Luminor“ reklamoje dideliu šriftu buvo nurodyta vartojimo kredito palūkanų norma (nuo 9 proc.
Už klaidinančią reklamą – 2,9 tūkst. eurų bauda
Elektroninės parduotuvės paciupk.lt reklama klaidino vartotojus. Už tai Konkurencijos taryba bendrovei „Tofera“ skyrė 2,9 tūkst. eurų baudą. Taryba pranešė nustačiusi, kad daugiau nei pusmetį – nuo 2017 metų liepos pabaigos iki šių metų vasario pabaigos – portale buvo skelbiamos akcijos šlepetėms, kupranugario vilnos liemens diržui ir pėdų pleistrams, teigta apie jų sveikatinamąjį ir žmogaus fizinę būklę gerinantį poveikį.
Prezidentė siūlo naują apynasrį įmonėms
Prezidentė Dalia Grybauskaitė siūlo griežtinti baudas už klaidinančią reklamą, jų dydį susiejant su pažeidimą padariusios įmonės metinėmis pajamomis, taip pat užkirsti kelią nesąžiningai rinkoje konkuruojantiems verslininkams išvengti jiems Konkurencijos tarybos paskirtų baudų. Pasal prezidentės vyriausiosios patarėjos Linos Antanavičienės, tai numatančios Reklamos ir Konkurencijos įstatymų pataisos šiuo metu rengiamos ir turėtų būti pateiktos svarstyti Seimo pavasario sesijoje.
Už klaidingas reklamas baudomis apdovanota „Camelia“ ir „Topo grupė“
Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „Topo grupė“ ir UAB „Nemuno vaistinė“ skleidė pirkėjus klaidinusias reklamas. Pastaroji bendrovė šiais metais nusoženia ne pirmą kartą.
Bauda „Pigu” įmonei: pripažinta vėl klaidinusi vartotojus
Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) atmetė UAB „Pigu” skundą ir patvirtino 2016 m. birželio 21 d. Konkurencijos tarybos nutarimą, kuriuo pripažinta, jog Bendrovė, užsiimanti elektronine prekyba internetu, skleidė vartotojus klaidinusius kvepalų ir buitinės technikos reklaminius pasiūlymus ir pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.
Kosmetikos gigantė „L'Oréal“ įspėta dėl kremų
JAV maisto ir vaistų administracija (FDA) įspėjo prancūzų kosmetikos gigantės „ L'Oréal“ „Lancôme“ JAV veikiantį padalinį dėl klaidingos produktų reklamos, rašo „Wall Street Journal“
FDA teigia, kad kompanija peržengė ribas, reklamuodama savo brangius kremus nuo raukšlių. Raginama atsisakyti klaidinančios reklamos, nes priešingu atveju kompanijos produkcija gali būti išimta iš prekybos.
REKLAMA
REKLAMA
Nuosprendis: „Viasat“ reklama klaidino vartotojus
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas patvirtino Konkurencijos tarybos išvadą, kad skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „Viasat“ skleidė vartotojus klaidinančias reklamas.
„Viasat“ skatino vartotojus įsigyti jos teikiamą palydovinės televizijos paslaugą „Auksinis paketas“ reklamoje nurodytomis patraukliomis sąlygomis bei nurodė, kad vartotojai visą sutarties galiojimo laikotarpį - 24 ar 36 mėnesius - galės naudotis paslauga reklamoje nurodytomis kainomis.
Skandalingas tyrimas: vaikų maistas – per riebus ir per saldus
Klaidinančios reklamos, lobizmas, pigių produktų pardavimas aukštomis kainomis – gamintojų nuodėmes vardija įtakinga vokiečių organizacija „Foodwatch“ ir kaltina juos dėl vaikų nutukimo.
Sveikas maistas yra paprastas. Bent jau taip skelbia reklamos, rašo „Spiegel Online“ ir cituoja maisto gamintojos „Dr. Oetker“ reklamą: „Mano kūnui reikia baltymų, kalcio ir vitaminų. Aš būsiu didelis ir stiprus. Ir darbštus kaip bitė. „Paula“ piene ir pudinge yra šių gerų dalykų.
„Danske“ bankas sustabdė reklamą apie terminuotojo indėlio palūkanas
„Danske“ bankas, atsižvelgdamas į Lietuvos banko viešai išsakytus nuogąstavimus, panaikino informaciją apie terminuotojo indėlio palūkanas internetinėje svetainėje ir sustabdė paslaugos užsakymą visuose banko skyriuose.
„Techasas“ reklama pripažinta klaidinančia
Konkurencijos taryba pripažino UAB „Techasas Trade“ parduotuvių tinklo „Techasas“ skleistą reklamą pažeidžiančia Reklamos įstatymo 5 bei 6 straipsnio reikalavimus. Už klaidinančios bei neleidžiamos lyginamosios reklamos naudojimą minimai bendrovei skirta 10 tūkstančių litų bauda.
Nustatyta, kad UAB „Techasas Trade“ 2011 m. vasario mėn.
Prekybos centrui „BIG“ už klaidinamą reklamą – 186 tūkst. litų bauda
Vilniaus apygardos administracinis teismas kaip nepagrįstą atmetė UAB „Entum“ skundą, kuriuo ši bendrovė prašė panaikinti Konkurencijos tarybos šių metų kovą priimtą nutarimą. Konkurencijos taryba buvo pripažinusi UAB „Entum“, kuri administruoja prekybos centrą „BIG Vilnius“, skleistą reklamą, kurioje, be kita ko, buvo teigiama „(...) Visoms prekėms prekybos centre BIG nuolaidos nuo 21 net iki 70 procentų (...)“ klaidinama reklama.
Už klaidinamą reklamą „Varlei“ skirta 3 tūkst. litų bauda
Konkurencijos taryba už klaidinamos reklamos naudojimą internetu prekiaujančiai UAB „Varle“ skyrė 3 tūkst. litų baudą. Klaidinamais pripažinti teiginiai „Didžiausias kompiuterinės ir buitinės technikos pasirinkimas“; „(...) čia daugiau nei 30 000 technikos žemiausiomis kainomis“ ir „Išpardavimas lengva pasirinkti, kai žemiausia kaina Lietuvoje“.
Nesant Reklamos įstatymo pažeidimo, bylą dalyje dėl kitų nagrinėtų reklaminių teiginių atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams nutarta nutraukti.
„Bitė“ už teiginį apie triskart greitesnį internetą mokės 20 tūkst. litų baudą
Už klaidinamą reklamą „Greičiausias mobilusis internetas tapo 3 kartus greitesnis“ UAB „Bitė Lietuva“ turės mokėti 20 tūkst. litų baudą.
Tyrimą Konkurencijos taryba dėl 2010 m. rugsėjo-lapkričio mėnesiais skleistos reklamos pradėjo gavusi vartotojos skundą.
Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad pateikti įrodymai nepagrindė, jog mobilusis internetas „Vodafone Mobile Connect“ reklamos skleidimo metu buvo tris kartus greitesnis.
Lobistų darbo rezultatai: ekologišku vadinamas net maistas su pesticidais
Lobistai Europoje nepaliaujamai „pramušinėja“ galbūt sveikatai pavojingus maisto priedus, pesticidus, GMO ar kvailinančias reklamas. Šią laviną bandantys sulaikyti mokslininkai tikina, kad desperatiški bandymai įteisinti tai, kas naudinga verslui, bet ne žmonėms, įrodinėjami net Biblijos citatomis.
Kvailina visą ES
Statistikos agentūros „Eurostat“ duomenimis, lietuviai – vieni labiausiai susirūpinusių savo maisto saugumu.
Mulkintojų laikai baigėsi?
Katę maiše siūlančios pirkti įstaigos vis dėlto gali būti baudžiamos. Tai įrodė teismas, kuris pripažino, kad už milijonų viliojimą atsakomybė yra. Dar prieš porą metų, 2008–ųjų rudenį, plačią reklaminę akciją pradėjusi investicijų bendrove prisistatanti „Investment House" skelbė: „47 proc. per metus. Investavę 20 000 litų per 3 metus uždirbame 63 530 litų. Ieškome partnerių kartu pirkti dvi stabilias įmones. Minimali suma – 20 000 litų.
Už klaidinančią vaistinių reklamą – 5 tūkst. litų bauda
Konkurencijos taryba pripažino uždarosios akcinės bendrovės „Tamro vaistinė“ per televizijos ir radijo kanalus skleistą reklamą, kurioje buvo teigiama „Šeimos vaistinėje savaitgaliais viskas net 15 procentų pigiau“ klaidinančia reklama, pažeidžiančia Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.
Už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei „Tamro vaistinė“ skirta 5 tūkst. litų bauda.
„Omnitel“ už klaidinančią reklama nubausta 45 tūkst. litų
Konkurencijos taryba, įvertinusi atlikto tyrimo išvadas, UAB „Omnitel“ per televiziją ir radiją skleistą reklamą „Nulis centų? – Iš tikrųjų!!! Kokybiškiausiame Omnitel tinkle“ bei „Nulis centų? – Iš tikrųjų!!! Stipriausiame Omnitel tinkle“ ta apimtimi, kuria teigiama „Nulis centų <...> Omnitel tinkle“, pripažino klaidinančia reklama, pažeidžiančia Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus.
„Omnitel“ už klaidinančią reklamą skirta 45 tūkst. litų bauda
Konkurencijos taryba, įvertinusi atlikto tyrimo išvadas, priėmė nutarimą dėl UAB „Omnitel“ skirtingais televizijos kanalais atskirais laikotarpiais skleistos „Omnitel Extra“ paslaugos plano „Praktiškas“ reklamos.
Už klaidinančios reklamos naudojimą – bauda kelionių organizatoriui
Konkurencijos taryba, įvertinusi tyrimo išvadas, pripažino UAB „Oasis Tours“ interneto svetainėje www.oasistours.lt skelbtą reklaminį teiginį „Oficiali viešbučio kategorija šalyje 4*“ klaidinančia reklama.
Už klaidinančios reklamos naudojimą bendrovei skirta 7 tūkst. litų bauda.
„EasyJet“ apšmeižė „Ryanair“
Pigių skrydžių oro linijos „easyJet“ klaidinančiai nurodė, kad „Ryanair“ skraidina keleivius į kitus miestus nei skelbiama, - vakar nusprendė reklamos standartų taryba.
Reklamos standartų taryba (RST) pažymėjo, kad „easyJet“ nepagrįstai davė suprasti, jog „Ryanair“ keleiviai, užsisakę bilietus, atsidurs klaidingame mieste.
Kaip bebūtų, ne paslaptis, kad dažniausiai „Ryanair“ keleivius nuskraidina į geroku atstumu nuo didmiesčio įsikūrusį miestelį.
Už klaidinančią reklamą apie pigiausius aviabilietus - baudos
Konkurencijos taryba priėmė nutarimą dėl ūkio subjektų, parduodančių aviabilietus, reklamos atitikties Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimams. Klaidinančia reklama pripažintos:
UAB „Interneto partneris“ šalia „Google“ paieškos sistemoje patalpintos interneto tinklalapio www.greitai.
„Greitųjų“ kreditų bendrovės turės pasiaiškinti dėl banko vardo vartojimo
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo Lietuvos vartojimo kredito asociacijos (LVKA) kreipimąsi dėl neteisėto žodžio „bankas“ vartojimo kai kurių „greituosius“ kreditus teikiančių įmonių pavadinimuose.
VVTAT, vadovaudamasi Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymu, kreipėsi į UAB „Paskola šiandien“ (centobankas.lt), UAB „Minibank“ (minibank.lt), UAB „Dolce bankas“ (dolcebankas.