Taryba pranešė nustačiusi, kad daugiau nei pusmetį – nuo 2017 metų liepos pabaigos iki šių metų vasario pabaigos – portale buvo skelbiamos akcijos šlepetėms, kupranugario vilnos liemens diržui ir pėdų pleistrams, teigta apie jų sveikatinamąjį ir žmogaus fizinę būklę gerinantį poveikį. Buvo nurodomas konkretus laikas, likęs iki akcijos pabaigos, tačiau jam pasibaigus, tie patys pasiūlymai buvo skelbiami iš naujo.
„Apgaulingai tvirtinant, kad produktą už konkrečią kainą su nuolaida bus galima įsigyti tik ypač trumpą laikotarpį, siekiama paskatinti vartotojus nedelsiant priimti sprendimą, nesuteikiant jiems galimybės ar pakankamai laiko priimti teisinga informacija paremtą sprendimą“, – pranešime teigia Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja Erika Lukšė.
„Tofera“ tarybai nepateikė moksliškai pagrįstų įrodymų, jog šios prekės gerina žmonių sveikatą, todėl reklama pripažinta klaidinančia. Bendrovė įpareigota per dvi darbo dienas nutraukti reklamą visomis priemonėmis.
Konkurencijos tarybos nutarimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.